NothinDoin™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Noen som kan gi en liten mini guide om hvordan jeg setter inn fjæra? Endret 23. august 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nå tok jeg en £110 bestilling fra sofmilitary for å legge til noe påe WW2 kitet mitt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noen som kan gi en liten mini guide om hvordan jeg setter inn fjæra? 9345862[/snapback] Jeg har ikke gjort det selv enda (da jeg aldri har hatt behov for det), men det er noen ting man bør passe på dersom man åpner airsoftvåpen. På denne DVD'en viser de ganske godt forklart hvordan man åpner og lukker feks. en TM G36c: http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1055 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har ikke akkurat veldig mye penger nå så det får vente Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som kan gi en liten mini guide om hvordan jeg setter inn fjæra? 9345862[/snapback] Ha skutt semiauto siste skuddet før demontering (så fjæa ikke er spent) demonter våpenet til gearboksen, sett inn et lite skrujern eller lignende i fjærguiden silk at du kan holde fjæra nede. Skru gearboksen frahverandre og ta av det øvre skallet mens du presser fjæra ned. Så trykker du fjæra litt inn og så forsiktig opp mens du passer på at den ikke spretter ut. Så må du holde greie på shimsa så du ikke mister noen eller glemmer hvor de har stått. shims= små metallskiver som ligger mellom gearene og bushingsene. Sett i ny fjær, og pass på at antireversal latchen står riktig, og at tappen på sector gearet står mellom kl 13-14. (den tappen som tappetplate er festa på). Se at allt står riktig, trykk den nye fjæra tilbake på plass og skru sammen gearboksen. dette gjelder for ver2 gearboks, men er ganske likt. men jeg ville funnet en video og demonterings guide, første ganga Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tror jeg sparer opp til filmen jeg Men ellers takk Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Noen her som har MP5? Har fått litt lyst til å kjøpe meg en slik en, men vet ikke vilken model å merke jeg skal velge. Noen tips å bilder hadde vert fint Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gå for Classic Army sin.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da har jeg fått betalt for thompson min Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) mX mann: Har en Tokyo Marui MP5 A4, og er meget fornøyd med den. Har kun hatt 2 problemer over de årene jeg hat hatt den. Det ene var mating. Den hadde store problemer med å mate på ett tidspunkt, og kulene låste seg ofte fast i våpenet. Heldigvis var dette lenge siden, og det gikk fort over. Det andre problemet er at våpenet er av plastikk, og derfor knirker den noe, også er det litt bevegelse rundt forbi. gunfreak19: Du poster vel noen bilder når du får den? Eller helst av hele kitet. Red.: Fikset linken. Endret 25. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 jepp, håper å få både thomposn og utstyr i løpet av neste uke. det er sykt jeg fikk en CYMA thompson(som skal være bedre en TM) og 6 ekstra magasiner for 1900kr mens sandefjord skulle ha 2500kr for en TM thompson uten noe ekstra, på cyma følger det med batteri og lader også Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Oi, ja det hørtes nesten ut som ran. Hvor handlet du? Tror forresten jeg får Hi-Capaen i den kommende uken. Endret 25. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 kjøpte fra www.boomarms.com Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 husk at batteri og lader i utgangspunktet ikke er særlig mye å spare på. Vet at mange bruker batteriet, selv om det ikke er all verdens, men har hørt at laderen kan være farlig... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 vel jeg kommer ikke til å bruke betteriet, jeg bytter plugg og bruker et stor batt i stede. men det er fremdeles billigere med våpen og 6 magasiner til 1900kr med frakt en 2500kr uten frakt elle noe annet Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 du får m14 socom i kinakloneutgave ogsåhttp://www.rsov.com/product_info.php?produ...c5548b4033ea10d Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 da ville jeg heller godt for klonen, G&G er ikke så bra, så viss klonene er helt lik vil den ha samme feilene men koste mindre Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har ikke tenkt å kjøpe våpen med en heil hau av feil på nei Sier jo seg selv... :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 vel da kan du ta TM sin http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=21712 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå