Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan gi en liten mini guide  om hvordan jeg setter inn fjæra? :hmm:

9345862[/snapback]

Jeg har ikke gjort det selv enda (da jeg aldri har hatt behov for det), men det er noen ting man bør passe på dersom man åpner airsoftvåpen. På denne DVD'en viser de ganske godt forklart hvordan man åpner og lukker feks. en TM G36c: http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1055

Lenke til kommentar
Noen som kan gi en liten mini guide  om hvordan jeg setter inn fjæra? :hmm:

9345862[/snapback]

 

Ha skutt semiauto siste skuddet før demontering (så fjæa ikke er spent)

 

demonter våpenet til gearboksen, sett inn et lite skrujern eller lignende i fjærguiden silk at du kan holde fjæra nede. Skru gearboksen frahverandre og ta av det øvre skallet mens du presser fjæra ned. Så trykker du fjæra litt inn og så forsiktig opp mens du passer på at den ikke spretter ut.

 

Så må du holde greie på shimsa så du ikke mister noen eller glemmer hvor de har stått. shims= små metallskiver som ligger mellom gearene og bushingsene.

 

Sett i ny fjær, og pass på at antireversal latchen står riktig, og at tappen på sector gearet står mellom kl 13-14. (den tappen som tappetplate er festa på).

 

Se at allt står riktig, trykk den nye fjæra tilbake på plass og skru sammen gearboksen.

 

dette gjelder for ver2 gearboks, men er ganske likt.

 

men jeg ville funnet en video og demonterings guide, første ganga

Lenke til kommentar

mX mann: Har en Tokyo Marui MP5 A4, og er meget fornøyd med den. Har kun hatt 2 problemer over de årene jeg hat hatt den. Det ene var mating. Den hadde store problemer med å mate på ett tidspunkt, og kulene låste seg ofte fast i våpenet. Heldigvis var dette lenge siden, og det gikk fort over.

Det andre problemet er at våpenet er av plastikk, og derfor knirker den noe, også er det litt bevegelse rundt forbi.

 

gunfreak19: Du poster vel noen bilder når du får den? Eller helst av hele kitet. :D

 

Red.: Fikset linken.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...