Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Noen som har sett dem som har lyddemper helt inntil siktet foran?

9321841[/snapback]

Har vel sett noen få bilder på nettet, men synes ikke det ser noe pent ut. Ser mye bedre ut om demperen er festet på enden av løpet.

 

Ringt han duden på Softguns.no for å sjekke pris på TM Hi-Capaen, han hadde ikke mulighet til å finne eksakt pris der og da, men han trodde den lå på ca 1300,-. Dette er ca 200,- mer enn om jeg skulle bestille fra UNC, hvor prisen havnet på ca 1100,-.

Burde jeg bestille fra Softguns.no, eller UNC? Det er vel noe angrerett/garanti som som forsvinner om jeg bestiller fra utlandet, er det ikke? I så fall kan jeg heller betale litt ekstra.

 

Skal sende han en e-post så han kan finne eksakt pris i morgen. Men jeg ser at Guntech har Hi-Capa 5.1 til 1300,-, så kanskje er 4.3 billigere der... får sende dem begge en e-post, da.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Hi-Capa 5.1 hoss Guntech.no Har bare posetive ting å si om di, rask levering med flere muligheter av sending av pakken osv, svarte kun 3 timer etter att jeg hadde sent di en e-post og så har di ryddig nettbutikk som er lett å finne fremm i ;) Sen di en e-post å spør om di skaffer 4,3 til en rimlig pris eller kontakt di over tlf :)

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Noen som har sett dem som har lyddemper helt inntil siktet foran?

9321841[/snapback]

Har vel sett noen få bilder på nettet, men synes ikke det ser noe pent ut. Ser mye bedre ut om demperen er festet på enden av løpet.

 

Ringt han duden på Softguns.no for å sjekke pris på TM Hi-Capaen, han hadde ikke mulighet til å finne eksakt pris der og da, men han trodde den lå på ca 1300,-. Dette er ca 200,- mer enn om jeg skulle bestille fra UNC, hvor prisen havnet på ca 1100,-.

Burde jeg bestille fra Softguns.no, eller UNC? Det er vel noe angrerett/garanti som som forsvinner om jeg bestiller fra utlandet, er det ikke? I så fall kan jeg heller betale litt ekstra.

 

Skal sende han en e-post så han kan finne eksakt pris i morgen. Men jeg ser at Guntech har Hi-Capa 5.1 til 1300,-, så kanskje er 4.3 billigere der... får sende dem begge en e-post, da.

9322368[/snapback]

 

well skal du bare ha pistol ville jeg spandert 200kr og kjøpt i norge, skal du ha div ting samtidig lønner det seg å kjøpe på UNC, jo mer du kjøper jo mer sparer du på å bestille fra HK.

i norge har jo alle varer garanti så 200kr er jo ikke så mye. men skal du ha 5 mags osv til den lønner det seg kanskje å ta en titt til på HK butikkene

Lenke til kommentar
well skal du bare ha pistol ville jeg spandert 200kr og kjøpt i norge, skal du ha div ting samtidig lønner det seg å kjøpe på UNC, jo mer du kjøper jo mer sparer du på å bestille fra HK.

i norge har jo alle varer garanti så 200kr er jo ikke så mye. men skal du ha 5 mags osv til den lønner det seg kanskje å ta en titt til på HK butikkene

9323218[/snapback]

I første omgang blir det kun pistolen, 1 ekstra mag og ett hylster, og det er jo ikke så mye. Jeg gjør som du sier og bestiller fra norge, da. :)

Lenke til kommentar
Noen som har sett dem som har lyddemper helt inntil siktet foran?

9321841[/snapback]

Har vel sett noen få bilder på nettet, men synes ikke det ser noe pent ut. Ser mye bedre ut om demperen er festet på enden av løpet.

 

Ringt han duden på Softguns.no for å sjekke pris på TM Hi-Capaen, han hadde ikke mulighet til å finne eksakt pris der og da, men han trodde den lå på ca 1300,-. Dette er ca 200,- mer enn om jeg skulle bestille fra UNC, hvor prisen havnet på ca 1100,-.

Burde jeg bestille fra Softguns.no, eller UNC? Det er vel noe angrerett/garanti som som forsvinner om jeg bestiller fra utlandet, er det ikke? I så fall kan jeg heller betale litt ekstra.

 

Skal sende han en e-post så han kan finne eksakt pris i morgen. Men jeg ser at Guntech har Hi-Capa 5.1 til 1300,-, så kanskje er 4.3 billigere der... får sende dem begge en e-post, da.

9322368[/snapback]

 

Mener å huske at 5.1 koster det samme som 4.3, ikke langt ifra hvertfall..

Hadde kjøpt det fra Norge hvis jeg var deg.. Regner du ut toll, frakt og moms så blir det omtrent det samme :hm:

Lenke til kommentar

okey, her kommer noen bilder :p

 

post-43249-1187693960_thumb.jpg her ser dere ventilen uten pakkning.

 

 

 

post-43249-1187694052_thumb.jpg Kilpp ut en liten bit av for eks en sykkelslange, så kan man stikk et lite hull i den (som skal runt ventilen) men det beste er og bore med et lite bor. Etter man har bort, klipper man til pakkningen slik at den passer.

 

post-43249-1187694220_thumb.jpg Så bruker jeg en sak jeg har kjøpt på clas olson, (en stor nål kan også fungere) som jeg trer pakkninga inn på for så og stikke nåla inn i ventilåpningen pga at det ikke skal komme noe ned i selve hålet. Pass på så du ikke bøyer ventilen. Så mens jeg holder den silk, bruker jeg et bitte lite flatt skrujern, eller en butt nål for og dytte pakkninga ned rundt ventilen.

 

post-43249-1187694503_thumb.jpg Her ser dere ventilen med pakkninga rundt.

 

 

post-43249-1187694569_thumb.jpg og her er et tanaka magasin. ;)

 

Har laget pakkning til 2tanaka magasiner og 1 pistol magasin. Brukte et par forsøk før jeg fikk til en god pakking til pistolen. Men nå er alle magsina helt tette under fylling.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
TM

CA(noen modeler)

VFC(ikke noe for deg da du bare vil ha billig saker)

og i følge en del folk de nye CYMA ak'ne (var CYMA var det ikke)

 

resten bør du holde deg unna

8980798[/snapback]

Ak'en.. 1600,- eller noe.. Hva mer trenger jeg..? Hva er nødvendig utstyr? (er ikke noe proff jungelmann for å si det sånn)

Lenke til kommentar
Du trenger batteri og lader, med mindre dette følger med våpenet. Også trenger du beskyttelsesbriller og kuler. Tror det er alt...

 

Wohoo! Da var Hi-Capa 4.3 bestilt hos Softguns.no. :D

Spurte forresten hvor mye pistolen kostet hos Guntech.no, men fikk til svar at de ikke solgte den pistolen, selv om de har 5.1 på nettbutikken. =/ Oh well...

9329754[/snapback]

 

Fett.. han fyrn som jobber der er så hyggelig så :p

 

Får inn MASSE kinakloner snart også...

Lenke til kommentar
springere bruker også ofte .12g kuler mens AEG bruker minimum .20g

9331017[/snapback]

Ja, så klart.. Har litt lyst på sånn bio-kuler.. Høres bra ut..

Følger med Batteri på 8,4V-1200 mAh med lader, bærereim og 100stk 0,20gkuler..

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...