Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han sa han hadde litt lyst på lykt til pistolen, og jeg tror gunfreak19 anbefalte meg King Arms M3 Tactical Illuminator - (sort) for en stund siden.

9301585[/snapback]

God lykt, men vær obs på at den virkelig sluker CR123A-batterier, de koster 60kr for en topakning på Clas Ohlson.

9308854[/snapback]

Får være ekstra forsiktig med bruken i så fall. :wee: Jeg tror uansett lykten er mest for utseendet sin skyld, og ikke så mye for funksjonaliteten.

 

EvenruD, har du ringt han duden? Om ikke, så kan jeg sikkert gjøre det selv. Jeg er jo ikke helt hjelpeløs. :p

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

G&P er altid safe bet. http://www.airsoft-war4.com/details.php?pid=3924

 

Og når vi snakker om lykter, hva med denne, en repo av Surefire Hellfighter :p Men denne har 500 mer lumen enn originalen :p

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...E:PROMOBOX:CUST

 

Dette er jo såklart regnet som ett "våpensystem" ifølge NASF forskrifter (pga høy lumen) så du kan ikke bruke det i spill :p

Endret av Jahve
Lenke til kommentar
Bare har ett lite spørsmål angående fylling av gass. Hvor lenge skal man presse flasken mot magasinet før det er fylt opp? Man hører jo ikke når det er fult!

9317016[/snapback]

 

Er det fordi det kommer mye gass ut til siden også? i såfall så lager du bare en pakkning av en sykkel slange eller noe og legger rundt ventilen i magasinet.

 

Tanaka magasinene mine lakk så mye under fylling av halvparten av gassen gikk utenfor og det var ikke mulig å høre når det var fullt. Klippa ut et lite stykka av en gammel sykkel slange stakk et lite hål i midten og la det rundt ventilen i magasinet. Nå er det dønn tett under fylling 0 svinn. :w00t: må legge øret inn til magasinet for og høre når det er fullt :whistle:

 

Edit: det er det sikkert mange andre her inne som også bør gjøre, var en danske som tipsa meg om det. En super mod :cool:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Bilder hadde vert topp :D Skal prøve å få til den moden tor jeg slik att jeg slipper å sløse så mye med gassen ;) Men hvordan hører man att det er fult egentlig?

9320310[/snapback]

 

Bare å legge øret inntil magasinet så hører du når det ikke kommer inn mer.

Tror man kan spare opptil 50% av gassen på enkelte magasiner. :yes:

Lenke til kommentar
Bilder hadde vert topp :D Skal prøve å få til den moden tor jeg slik att jeg slipper å sløse så mye med gassen ;) Men hvordan hører man att det er fult egentlig?

9320310[/snapback]

Vel jeg har alltid bare trykket hardt ned, da hører man en suse-lyd. Om man ikke trykker hardt nok vil det som nevnt lekke ut på sidene og det blir en mye sterkere suse lyd. (I tillegg kan det sprute flytende gass ut, noe som naturlig nok er ekstremt kaldt og kan forårsake frostskader om man er riktig uheldig.)

Uansett, dersom det ikker noen lekkasje hører jeg at magsinet er fullt ved at suselyden blir helt borte, dvs, trykket i boksen er nå det samme som trykket i magasinet.

Lenke til kommentar
Bilder hadde vert topp :D Skal prøve å få til den moden tor jeg slik att jeg slipper å sløse så mye med gassen ;) Men hvordan hører man att det er fult egentlig?

9320310[/snapback]

Vel jeg har alltid bare trykket hardt ned, da hører man en suse-lyd. Om man ikke trykker hardt nok vil det som nevnt lekke ut på sidene og det blir en mye sterkere suse lyd. (I tillegg kan det sprute flytende gass ut, noe som naturlig nok er ekstremt kaldt og kan forårsake frostskader om man er riktig uheldig.)

Uansett, dersom det ikker noen lekkasje hører jeg at magsinet er fullt ved at suselyden blir helt borte, dvs, trykket i boksen er nå det samme som trykket i magasinet.

9320635[/snapback]

 

Er jo veldig forskjell fra magasin til magasin da, noen funker greit stock. Andre lekker som en sil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...