Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, takker så meget. Sendte han en e-post nå.

9286539[/snapback]

 

Da skal du få vente lenge på svar ...

 

Jeg har ennå ikke fått svar på en mail jeg sendte dem den 20. juli.

9296882[/snapback]

Da ville jeg sendt ny mail da mailen sikkert har forsvunnet ved feil el. Om du ikke får svar på neste mail innen normal tid ville jeg sett meg om etter andre sjapper.

9297206[/snapback]

 

Jeg sendte også en mail 2. august, og har heller ikke fått svar på den ...

De er åpenbart svært opptatte.

Lenke til kommentar
Snakker om et par hundrelapper maks..

 

Du kan snakke med www.softguns.no , han er også ganske billig.. Jeg har ihvertfall fått gode priser av han.

9297659[/snapback]

Kikket litt på prisene på AEGene der, og synes ikke de er så veldig lave at det gjør noe.

Men jeg sender han og armyairsoft-duden en epost, så får jeg se om jeg får svar. Hvis ikke bestiller jeg bare fra UNC i stedet.

Lenke til kommentar
Sig P226en?

 

Han jobber til fire skjønner du, men kan jo bare ringe han og spørre uansett..

9299624[/snapback]

Ja, den nye, kromme P226en. TM Sig Sauer P226 Rail (Chrome Stainless)

Han sa han hadde litt lyst på lykt til pistolen, og jeg tror gunfreak19 anbefalte meg King Arms M3 Tactical Illuminator - (sort) for en stund siden.

 

Det har også vært snakk om å kjøpe nye beskyttelsesbriller, og da hadde kanskje disse passet bra: Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection Glasses

Noen som har erfaring med disse?

 

Selv har jeg bestemt meg for TM Hi-Capa 4.3 med 1 ekstra mag og ett billig nylon hylster som passer den pistolen, og som holder 1 ekstra mag.

Guarder H-01C (sort) ser ganske greit ut, for eksempel.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Det har også vært snakk om å kjøpe nye beskyttelsesbriller, og da hadde kanskje disse passet bra: Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection Glasses

Noen som har erfaring med disse?

9301585[/snapback]

Jeg kommer trolig til å kjøpe disse brillene om ikke alt for lenge. De jeg har nå er også Guarder og ligner veldig(utskiftbare glass etc.). Ulempen med dem er at de ikke har skumgummi rundt kanten slik de du linker til har. Vil gjerne ha den ekstra sikkerheten dette tilbyr.

 

Hva Chrome angår så er det jo helt kurant så lenge du ikke er ute etter å lage 100% autentiske kit. Og om du kun er ute etter å spille og ha det gøy er det jo helt greit. Personlig kjører jeg en "hovedstil" men tillater små avvik.

Lenke til kommentar

Skal snart til syden og tenkte jeg skulle kjøpe meg en softgun av et eller annet slag. Begynte å tenke på hvordan jeg skulle få en soft gun fra syden til Norge. Det er vel ikke lovlig i Norge som jeg har forstått så det blir vel noe problemer med det. Noen som har gjort dette før? Skriv gjerne størrelse på våpnet og litt detaljert hvordan du fikk den til Norge.

 

Jeg tenker på når man legger bagasjen på det båndet, så går bagasjen gjennom en sånn røntgen ting. Da er det vel tvilsomt at de lar en 15-åring med et "skytevåpen" passere vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Det har også vært snakk om å kjøpe nye beskyttelsesbriller, og da hadde kanskje disse passet bra: Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection Glasses

Noen som har erfaring med disse?

9301585[/snapback]

Jeg kommer trolig til å kjøpe disse brillene om ikke alt for lenge. De jeg har nå er også Guarder og ligner veldig(utskiftbare glass etc.). Ulempen med dem er at de ikke har skumgummi rundt kanten slik de du linker til har. Vil gjerne ha den ekstra sikkerheten dette tilbyr.

 

Hva Chrome angår så er det jo helt kurant så lenge du ikke er ute etter å lage 100% autentiske kit. Og om du kun er ute etter å spille og ha det gøy er det jo helt greit. Personlig kjører jeg en "hovedstil" men tillater små avvik.

9301802[/snapback]

 

vel selv plast chrome skinne ganske godt i sola.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...