Cutthroat Bill Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tenker jeg dropper revolveren. Men hva med TM Sig Sauer 226? Tenker på den nye i krom. Det er vel ett ganske greit våpen, er det ikke? Angående armyairsoft-duden, tjener jeg egentlig noe særlig på å handle hos han framfor UNC? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Snakker om et par hundrelapper maks.. Du kan snakke med www.softguns.no , han er også ganske billig.. Jeg har ihvertfall fått gode priser av han. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ah, takker så meget. Sendte han en e-post nå. 9286539[/snapback] Da skal du få vente lenge på svar ... Jeg har ennå ikke fått svar på en mail jeg sendte dem den 20. juli. 9296882[/snapback] Da ville jeg sendt ny mail da mailen sikkert har forsvunnet ved feil el. Om du ikke får svar på neste mail innen normal tid ville jeg sett meg om etter andre sjapper. 9297206[/snapback] Jeg sendte også en mail 2. august, og har heller ikke fått svar på den ... De er åpenbart svært opptatte. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Snakker om et par hundrelapper maks.. Du kan snakke med www.softguns.no , han er også ganske billig.. Jeg har ihvertfall fått gode priser av han. 9297659[/snapback] Kikket litt på prisene på AEGene der, og synes ikke de er så veldig lave at det gjør noe. Men jeg sender han og armyairsoft-duden en epost, så får jeg se om jeg får svar. Hvis ikke bestiller jeg bare fra UNC i stedet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis du sier til meg hva du skal ha, så kan jeg ringe han i morgen.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Oi, høres bra ut, men jeg må sjekke med broderen som også skal handle airsoft. Jeg tror han har bestemt seg for den nye TM Sigen, men jeg tør ikke si noe før jeg er helt sikker. Skal sjekke med han i morgen ettermiddag. Men jeg er redd det ikke blir før etter klokken 17:00. =/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sig P226en? Han jobber til fire skjønner du, men kan jo bare ringe han og spørre uansett.. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvordan er det å bruke CRC silicon sprøy til å smøre GBB pistoler med? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Sig P226en? Han jobber til fire skjønner du, men kan jo bare ringe han og spørre uansett.. 9299624[/snapback] Ja, den nye, kromme P226en. TM Sig Sauer P226 Rail (Chrome Stainless) Han sa han hadde litt lyst på lykt til pistolen, og jeg tror gunfreak19 anbefalte meg King Arms M3 Tactical Illuminator - (sort) for en stund siden. Det har også vært snakk om å kjøpe nye beskyttelsesbriller, og da hadde kanskje disse passet bra: Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection Glasses Noen som har erfaring med disse? Selv har jeg bestemt meg for TM Hi-Capa 4.3 med 1 ekstra mag og ett billig nylon hylster som passer den pistolen, og som holder 1 ekstra mag. Guarder H-01C (sort) ser ganske greit ut, for eksempel. Endret 17. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvordan er det å bruke CRC silicon sprøy til å smøre GBB pistoler med? 9301252[/snapback] Bare det er silikon så skal det funke greit. På de mer sliteutsatte dele kan man med fordel bruke silikonfett i stedet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 chroma er jalla da, få eller ingen i politi/FBI(whatever) bruker det, og ingen i militære, skal du noen gang lage et kit så passer den ikke til noe Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg vet, men broderen er sta. Chrome ser uansett bedre ut, selv om det ikke er veldig taktisk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det har også vært snakk om å kjøpe nye beskyttelsesbriller, og da hadde kanskje disse passet bra: Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection GlassesNoen som har erfaring med disse? 9301585[/snapback] Jeg kommer trolig til å kjøpe disse brillene om ikke alt for lenge. De jeg har nå er også Guarder og ligner veldig(utskiftbare glass etc.). Ulempen med dem er at de ikke har skumgummi rundt kanten slik de du linker til har. Vil gjerne ha den ekstra sikkerheten dette tilbyr. Hva Chrome angår så er det jo helt kurant så lenge du ikke er ute etter å lage 100% autentiske kit. Og om du kun er ute etter å spille og ha det gøy er det jo helt greit. Personlig kjører jeg en "hovedstil" men tillater små avvik. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skal snart til syden og tenkte jeg skulle kjøpe meg en softgun av et eller annet slag. Begynte å tenke på hvordan jeg skulle få en soft gun fra syden til Norge. Det er vel ikke lovlig i Norge som jeg har forstått så det blir vel noe problemer med det. Noen som har gjort dette før? Skriv gjerne størrelse på våpnet og litt detaljert hvordan du fikk den til Norge. Jeg tenker på når man legger bagasjen på det båndet, så går bagasjen gjennom en sånn røntgen ting. Da er det vel tvilsomt at de lar en 15-åring med et "skytevåpen" passere vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vel, du er jo ikke gammel nok til å eie en softgun her i Norge. Det er lov å eie en softgun i Norge jo, men det er 18års grense på det. Blir du tatt med det på flyplassen kan du nok vente deg at den blir konfiskert, i værste fall får du en bot, noe som ville vær mer passende spør du meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det har også vært snakk om å kjøpe nye beskyttelsesbriller, og da hadde kanskje disse passet bra: Guarder C4 Polycarbonate Eye Protection GlassesNoen som har erfaring med disse? 9301585[/snapback] Jeg kommer trolig til å kjøpe disse brillene om ikke alt for lenge. De jeg har nå er også Guarder og ligner veldig(utskiftbare glass etc.). Ulempen med dem er at de ikke har skumgummi rundt kanten slik de du linker til har. Vil gjerne ha den ekstra sikkerheten dette tilbyr. Hva Chrome angår så er det jo helt kurant så lenge du ikke er ute etter å lage 100% autentiske kit. Og om du kun er ute etter å spille og ha det gøy er det jo helt greit. Personlig kjører jeg en "hovedstil" men tillater små avvik. 9301802[/snapback] vel selv plast chrome skinne ganske godt i sola. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) "EOD" slegge, sanddune. (Ja, den er jævlig lys. Skal fikses imorra) Endret 18. august 2007 av Jahve Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Han sa han hadde litt lyst på lykt til pistolen, og jeg tror gunfreak19 anbefalte meg King Arms M3 Tactical Illuminator - (sort) for en stund siden. 9301585[/snapback] God lykt, men vær obs på at den virkelig sluker CR123A-batterier, de koster 60kr for en topakning på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja jeg vet, har hatt lykta en stund. Er ikke no clas ohlson i nærheten, men en sjappe i byen selger originale SureFire batterier til samme prisen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hadde vi bod i usa kunne vi kjøpt en 12 pakk av samme batterier for ca. 140kr eller 11 kr pr batt. eller om man kjøper bulk ville hvert batt kosta under 10kr stykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå