Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Vice: Får jeg spørre hvilket/hvilke hylster du har brukt? Pris, og størrelse hadde også vært meget kjekt å vite. Endret 15. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hardplast hylster til noen få $ http://www.optactical.com/noname8.html men ingen ting slår 6004 http://www.optactical.com/safariland6004.html har du først hatt en går du aldri tilbake Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Den første der hørtes stilig ut, og ikke var den så dyr heller. Eneste problemet med den er at det ser ut til at den kun kan festes i beltet, og ikke på låret. Men om det er riktig dette med nylonhylstere som Vice sier, så går jeg nok for ett slikt i stedet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vice: Får jeg spørre hvilket/hvilke hylster du har brukt? Pris, og størrelse hadde også vært meget kjekt å vite. 9289056[/snapback] Mener det var dette: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=19510 Ellers ser hvertfall den første linken til Gunfreak19 ut til å være et veldig bra alternativ. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Den første der hørtes stilig ut, og ikke var den så dyr heller. Eneste problemet med den er at det ser ut til at den kun kan festes i beltet, og ikke på låret. Men om det er riktig dette med nylonhylstere som Vice sier, så går jeg nok for ett slikt i stedet. 9289167[/snapback] du kan kjøpe fester så du kan ha det på låret, du kan også kjøpe fester så du kan ha den på molle vester, da kan du ha den på brystet om du vill, søke på CQC serpa i ebay så finner du masse Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg liker best å ha det i beltet.. Slipper det å slenge sånn når man løper Men tror nok jeg ble litt skremt av lårhylster da jeg løp rundt med Sigmaen.. Den har jo et langt og tungt magasiner som slenger borti alt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er du sniper og skal åle deg i lynga er det bedre å ha det på belte, det blir bare i veien på låret, noe som er fordelen med CQC hylsteret da kan du ha det der du vil Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har ikke TM HI-CAPA 5,1 den fordelen att den har lenger løp en 4,3 noe som er posetift for presisjon på skuddet eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 lite å si på pistoler, nå er TM pistolene så nøyaktige fra før av at jeg tviler på at du merker noe, og pistoler krever mye mer av skytteren en AEG'r pga. veldig små bevegelser gjør at du bommer helt. så bommer du med en GBB er det ikke våpenet skyld med din Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lurer på og bestille et luftgevær fra usa, er det noen begrensinger på det? regnes det som våpen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 luft våpen som airsoft, ikke noe annet en 18års grense. og ingen max grense på kraft så vitt jeg vet Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er Tokyo Marui sine revolvere av god kvalitet? Noen her som har prøvd dem i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 av Revolvere er det vel bare Marushin sine som funker Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Betyr det da at TM sine er helt udugelige? Eller er de bare litt mindre bra? TM sine revolvere er jo de eneste som ser bra ut... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 det som kjøper revolvere kjøper ikke TM så vitt jeg vet, spørr grishenko på airsoftguns.info han er den eneste jeg vet om som kjøper revolvere Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ah, takker så meget. Sendte han en e-post nå. 9286539[/snapback] Da skal du få vente lenge på svar ... Jeg har ennå ikke fått svar på en mail jeg sendte dem den 20. juli. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg sente mail til han forige uke og fikk svar på timen, bestillte 5 magainer og 5 dager senere(med 2 helge dager) hadde jeg pakka Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ah, takker så meget. Sendte han en e-post nå. 9286539[/snapback] Da skal du få vente lenge på svar ... Jeg har ennå ikke fått svar på en mail jeg sendte dem den 20. juli. 9296882[/snapback] Da ville jeg sendt ny mail da mailen sikkert har forsvunnet ved feil el. Om du ikke får svar på neste mail innen normal tid ville jeg sett meg om etter andre sjapper. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Sente mail får to dager siden jeg å, men har ikke fått noe svar enda. Derfor handlet jeg ett annet sted Endret 16. august 2007 av mX mann Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 kan hende han holder på med noe, da han ikke har svart meg de siste dagene heller. send en mail om dagen så får du svar, koster deg ikke noe annet en tid og du kan spare penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå