Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig forskjellen på TM Hi-Capa 4.3 å 5.1? Di er raske til å levere på Guntech.no hvertfall. Bestilte på dagen i dag å pakken er alerede registrert på posten ;)

9287608[/snapback]

 

lengden på våpenet, 4.3 og 5.1 er løps lengden i inches som skriver slik 5.1"

 

5.1" er full size standard for 1911 pistoler

Lenke til kommentar
Di er raske til å levere på Guntech.no hvertfall. Bestilte på dagen i dag å pakken er alerede registrert på posten ;)

9287608[/snapback]

Høres bra ut, men jeg må sjekke litt priser først. Om jeg kan få Hi-Capaen for ca 1000,- hos armyairsoft-duden, så kan jeg helle vente litt.

 

Er forresten helt enig med EvenruD, 4.3 ser uten tvil best ut.

 

Forresten, hva bør jeg velge om jeg ønsker ett billig hylster med plass til 1 ekstra mag?

Jeg har sett litt på denne, blant andre: Guarder H-01C

Det er sikker ikke spesielt god kvalitet, men jeg er ikke klar til å bruke +150.00USD på ett lite hylster. ;)

 

Red.: Noen som har peiling på TMs revolvere? Nærmere bestemt Marui PYTHON 6 Inch 2003 Version (finnes det nyere versjoner?)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Liker egentlig 4.3 best da den ser mer "futuristisk" ut, bare et eller annet med den som ser bra ut :p

 

Skal du ha hylster så snakk med danskene, jeg ville valgt en hylster av hardplast og som "låser" pistolen når du setter den i.

Kjøper du hylster som er laget av stoff, eller hva det nå enn er, så kan du risikere at magasinet detter ut da du kan kommer til å trykke på det.

Er ihvertfall min erfaring.. Jeg kan prøve å finne et sånt hylster som jeg snakker om..

Lenke til kommentar

Det kommer an på prisen og sannsyneligheten for at magasinet faktisk detter ut. 4.3en skal vist ha en ekstra liten magasin holder/knapp/whatever, så det alene vil nok minske sannsyneligheten for at maget detter ut om jeg skulle velge ett slikt nylonhylster. Ikke er jeg en veldig aktiv airsoftspiller heller, så hylster er ikke så sinnssykt viktig.

Men er prisen riktig, så skal jeg vurdere hardplasthylster.

Lenke til kommentar

Har kun brukt nylonhylster og har aldri hatt noe som helst problem med mistet magasin pga. dette. Har forsøkt å få trykket ut magasinet mens pistolen sitter i hylsteret og måtte fikle en stund for i det hele tatt å få det til. Det finnes en teoretisk mulighet for at det kan skje, men igjen finnes det også en teoretisk mulighet for at man tilfeldigvis også slår borti magsinutløserknappen på rifla si og mister magasinet. Begge ting er det veldig små sjanser for at skal skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...