mX mann Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Syntes prisene var greie på www.guntech.no jeg. Den eneste ryddige airsoft siden på norsk som jeg fant også som hadde bra utvalg i nettbutikken osv men ikke alt på lager da. Ingen som har handlet der før? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 regner med du får highcapa fra armyairsoft for under 1000kr hvis du bruker mailen jeg ga deg Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Okei. Hvordan er det med smøring osv av disse gass pistolene? Trenger man å smøre di med noe eller er det smøring i gassen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 er smøring i gassen, men jeg dynker de i solicon rett som det er. ellers tørker gummi pakkingene inn. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Okei. Bestilte hoss Guntech.no fikk ikke svar på e-posten jeg sente! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Okei. Bestilte hoss Guntech.no fikk ikke svar på e-posten jeg sente! 9285142[/snapback] Når sendte du eposten da? må regne med at det tar noen dager fra armyairsoft før du får svar.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er han engelsk han armyairsoft duden? Lurer på om jeg ikke skal bestille TM Hi-Capa 4.3 Så jeg skulle hatt prisen på den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 nei, han er nordlending Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ah, takker så meget. Sendte han en e-post nå. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hva er egentlig forskjellen på TM Hi-Capa 4.3 å 5.1? Di er raske til å levere på Guntech.no hvertfall. Bestilte på dagen i dag å pakken er alerede registrert på posten Endret 15. august 2007 av mX mann Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Okei. Bestilte hoss Guntech.no fikk ikke svar på e-posten jeg sente! 9285142[/snapback] Når sendte du eposten da? må regne med at det tar noen dager fra armyairsoft før du får svar.. 9285291[/snapback] Sente eposten i går. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er egentlig forskjellen på TM Hi-Capa 4.3 å 5.1? Di er raske til å levere på Guntech.no hvertfall. Bestilte på dagen i dag å pakken er alerede registrert på posten 9287608[/snapback] lengden på våpenet, 4.3 og 5.1 er løps lengden i inches som skriver slik 5.1" 5.1" er full size standard for 1911 pistoler Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er egentlig forskjellen på TM Hi-Capa 4.3 å 5.1? Di er raske til å levere på Guntech.no hvertfall. Bestilte på dagen i dag å pakken er alerede registrert på posten 9287608[/snapback] Søk på google.. Ganske stor forskjell utseende messig, selv syns jeg 4.3 er penest/kulest. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 smak og behag, selv liker jeg ikke highcapa pistolene noe serlig, mange mye penere 1911 modeler Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Di er raske til å levere på Guntech.no hvertfall. Bestilte på dagen i dag å pakken er alerede registrert på posten 9287608[/snapback] Høres bra ut, men jeg må sjekke litt priser først. Om jeg kan få Hi-Capaen for ca 1000,- hos armyairsoft-duden, så kan jeg helle vente litt. Er forresten helt enig med EvenruD, 4.3 ser uten tvil best ut. Forresten, hva bør jeg velge om jeg ønsker ett billig hylster med plass til 1 ekstra mag? Jeg har sett litt på denne, blant andre: Guarder H-01C Det er sikker ikke spesielt god kvalitet, men jeg er ikke klar til å bruke +150.00USD på ett lite hylster. Red.: Noen som har peiling på TMs revolvere? Nærmere bestemt Marui PYTHON 6 Inch 2003 Version (finnes det nyere versjoner?) Endret 15. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Liker egentlig 4.3 best da den ser mer "futuristisk" ut, bare et eller annet med den som ser bra ut Skal du ha hylster så snakk med danskene, jeg ville valgt en hylster av hardplast og som "låser" pistolen når du setter den i. Kjøper du hylster som er laget av stoff, eller hva det nå enn er, så kan du risikere at magasinet detter ut da du kan kommer til å trykke på det. Er ihvertfall min erfaring.. Jeg kan prøve å finne et sånt hylster som jeg snakker om.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Liker best 4.3 fordi den ikke har den litt rare formen ute med løpet på undersiden slik som på 5.1. Koster de mye disse hylsterene du snakker om? De hardplasthylsterene på UNC koster over 150.00USD, og det er altfor mye. Det er mer enn våpenet, faktisk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du får dem billigere.. Men det er da verdt det hvis du ikke mister magasinene? Veit om et par tillfeller der folk har mista magasinene sine fordi de har brukt de hylstrene av "stoff", men sikkert mange som er helt ok. Skal snakke med en danske på msn, han vet nok noe. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det kommer an på prisen og sannsyneligheten for at magasinet faktisk detter ut. 4.3en skal vist ha en ekstra liten magasin holder/knapp/whatever, så det alene vil nok minske sannsyneligheten for at maget detter ut om jeg skulle velge ett slikt nylonhylster. Ikke er jeg en veldig aktiv airsoftspiller heller, så hylster er ikke så sinnssykt viktig. Men er prisen riktig, så skal jeg vurdere hardplasthylster. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har kun brukt nylonhylster og har aldri hatt noe som helst problem med mistet magasin pga. dette. Har forsøkt å få trykket ut magasinet mens pistolen sitter i hylsteret og måtte fikle en stund for i det hele tatt å få det til. Det finnes en teoretisk mulighet for at det kan skje, men igjen finnes det også en teoretisk mulighet for at man tilfeldigvis også slår borti magsinutløserknappen på rifla si og mister magasinet. Begge ting er det veldig små sjanser for at skal skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå