Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for ambefalinger :) Tokyo Marui Hi-caps 5.1 ser jo ut som en bra pistol, noen her som har prøvd den? Hvor mange magasiner kan du skyte før man må fulle gass på denne pistolen igjen etter en påfylling?

Hvordan er treffsikkerhetetn? Skal bruke den stortsett til å skyte på blink på 10-15 m avstand!

Lenke til kommentar
Takker for ambefalinger :) Tokyo Marui Hi-caps 5.1 ser jo ut som en bra pistol, noen her som har prøvd den? Hvor mange magasiner kan du skyte før man må fulle gass på denne pistolen igjen etter en påfylling?

Hvordan er treffsikkerhetetn? Skal bruke den stortsett til å skyte på blink på 10-15 m avstand!

9275933[/snapback]

 

Skal du bruke den kun til blinkskyting så hadde jeg gått for en 4,5mm lufpistol. Å skyte på blik med en softgunpistol er ikke så gøy. :p

 

Har en slik til å skyte på blink med jeg http://www.umarex.com/index.php?id=product...Hash=62c37aca67

Lenke til kommentar

Okei. Men tror jeg går for Tokyo Marui Hi-caps 5.1. Men må bare spørre litt angående bruk av gass softgun. Etter att man har fylt magasinet opp med gass, hvor lenge varer det da (hvor mange magasiner kan man skyte)? Å må man tømme magasinet for gass for ver gang man har brukt den eller kan gassen bare vere i magasinet til neste gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...