Gunfreak Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 jeg vil si kvaliteten på M14 fra AGM er bra. Hvertfall den jeg fikk.Eneste negative jeg har merket hittil er at den noen ganger mater litt dårlig. Edit: Også blei noe av den svarte lakken på ladegrep og rundt der slitt fort. Men noe som man kommer til å digge med den, er lyden når man drar i ladegrepet og slipper. 9246306[/snapback] AMG 14 er base våpenet som Garand AEG'n min er basert på Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) noen her som har noen erfaringer med forskjellige granatkastere til M4? forskjellige merke og slikt driver å vurderer å kjøpe på en til M15'n Endret 10. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har hørt om at det finnes organisk nedbrytbare kuler til airsofts og lurer på om dette stemmer? Koster dette mer enn vanlige kuler, veier de mer, er de større? Takker for svar. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 det stemmer men mer vet jeg ikke...har lyst å kjøpe airsoft, men har ikke fått gjort det enda! vet ikke helt hva jeg skal velge!(kan ikke så mye om dette) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har hørt om at det finnes organisk nedbrytbare kuler til airsofts og lurer på om dette stemmer? Koster dette mer enn vanlige kuler, veier de mer, er de større?Takker for svar. 9258690[/snapback] - Ja det finnes. - Det koster kansje litt mer. - De veier rundt 0,2g, samme som vanligvis brukes i uoppgraderte våpen. - De er like store. Men kvaliteten er generelt dårligere en de "gode" vanlige kulene. Er sikkert flere produsenter som lager de, jeg testa noen 0,19g og de sugde.. Dårlig mating og upresise, husker ikke produsenten. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg bruker som regel Excel 0.20g, og de har jeg aldri hatt problemer med. Disse kommer i minst tre forskjellige vekter: 0.20, 0.23, og 0.25gram. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg bruker som regel Excel 0.20g, og de har jeg aldri hatt problemer med. Disse kommer i minst tre forskjellige vekter: 0.20, 0.23, og 0.25gram. 9259814[/snapback] De er jo ikke "bio" kuler da, men kan ligge i åresvis før de eventuelt forsvinner. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Her er noen bio-kuler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Excel kulene er bedre enn mange andre merker mtp vennlighet mot skogen osv.. Men tar visst en evighet før de er brutt ned, type 1-2år eller no.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Excel kulene er bedre enn mange andre merker mtp vennlighet mot skogen osv.. Men tar visst en evighet før de er brutt ned, type 1-2år eller no.. 9262038[/snapback] Trodde vanlige excel kuler brukte mye lengre tid en det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg trodde de brukte opptil 3 år faktisk, men som EvenruD sier så er de uansett bedre enn mange andre kuler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 En i klubben har fått tak i noen grønne kuler da.. De funket visstnok utrolig bra.. Blir morro å ikke kunne se hvor kulene kommer fra ja Lenke til kommentar
Putas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Blir litt som de svarte kulene. Mer eller mindere ubrukelig i og med at sikte på airsoft er håpløst så de fleste ser på kulebanen til kula for å treffe. Og da er hvite kuler best fordi dem kan du se i fart. Men igjen kan du se kulene kan fi se dem også og finner lettere ut hvor de kommer i fra. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Syns de funka fint jeg.. Brukte man kikkertsikte så kunne man se dem sånn helt ok, men blir det mørkere så blir det nok litt vanskeligere å se dem, men det samme gjelder jo forsåvidt for de hvite også. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Liker å kunne følge med på kulene jeg også, men har man et presist gevær med dønn stabil hop-up så burde det jo gå greit. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Har tengt til å kjøpe min første softgun som går på gass, så jeg lurte litt på om dette var en grei softgun: http://www.guntech.no/product_info.php?cPa...roducts_id=2084 Noen erfaringer? Endret 13. august 2007 av mX mann Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 den er sånn passe, men ville heller valgt en AEG, hvis du skal ut i skogen. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ok, men tengte jeg bare sku ha en gass softgun Så lurte bare på om den var grei i forhåld til andre gass pistoler i runt samme pris klasse Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 vel den er jo mye dyrere enn den er verdt da, du får samme våpen billigere andre steder Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Okei, som hvor da? Det var den biligste jeg fant av den typen på norske nettsider. Andre steder koster den runt 1800kr osv. Vet du om eventuelt andre gass pistoler du ville ha ambefalt istede for denne? Endret 13. august 2007 av mX mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå