Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som du sier er det endel slark, og malingen er som vanlig ganske dårlig og skaller lett av. Du burde heller kjøpe en Dboys SPR front, eventuelt en lang free floating ras og et flipupsikte (er ikke sikker på om den passer en CA og om du eventuelt trenger et nytt ytterløp, men søk og du skal få vite :D )

 

Dboys er sammen med jeg de to merkene jeg selv har fortsått har god kvalitet og selv vurderer. Dboys har også mange andre M4 utgaver som er meget interessange. Vurderer en av de med RAS og metall sammen med en jeg AUG til den bestillingen sammen med ØMS, men klarer ikke helt bestemme meg:)

 

Foresten noen som har en linkt til hvordanman kan modde en AUG til å godta STANAG magasiner? Usikker på om det bare kosmetisk, eller om man har fått de til å mate....

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Greier heller ikke å bestemme meg!!

 

Enten blir det en MP5k fra galaxy, eller så blir det en m14 fra AGM.. Lurer litt på kvaliteten på den siste der though..

 

Men tror jeg ikke gidder å bruke penger på den RASen hvis jeg ikke vet med 100% sikkerhet at den passer CAen..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

jeg vil si kvaliteten på M14 fra AGM er bra. Hvertfall den jeg fikk.

Eneste negative jeg har merket hittil er at den noen ganger mater litt dårlig.

 

Edit: Også blei noe av den svarte lakken på ladegrep og rundt der slitt fort.

 

Men noe som man kommer til å digge med den, er lyden når man drar i ladegrepet og slipper. :yes:

Endret av NorThy
Lenke til kommentar

Den skal skrus fast der du ser hullet på den ris delen. men flinke meg finner joikke den skruen :thumbdown:

 

Og blir kroppen på den for slitt, så koster det ikke mer en 20$ for en mny TM kropp tror jeg.

 

Men er et utrolig godt våpen og bruke i spill. God vekt, og kjennes solid ut.

post-71056-1186699173_thumb.jpg

post-71056-1186699214_thumb.jpg

Endret av NorThy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...