lceman™ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ser ut som jeg må svi av en 60-100$ på gunnerairsoft nå ja Kanksje en ide å joine SOAK snart, så jeg faktisk har en vettug grunn til å ha airsoft-våpen liggende å slenge Endret 8. august 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror nok det går en 200-250$ der ved neste lønning ja ^^ Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 http://www.gunnerairsoft.com/catalog/produ...products_id=423 kom over denne skjønnheten! Faen meg metall all the way, bare RISen der koster jo mer enn geværet hvis du skal ha det fra RW.. 9236400[/snapback] OH! den frista ikke no særlig.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fant senere ut av at det er mye slark mellom reciever og forskeftet Kan nok fikses, men fortsatt... Gikk over til å leke med tanken om en MP5K, koster jo 48$ eller no Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Fant senere ut av at det er mye slark mellom reciever og forskeftet 9241399[/snapback] Pokker.! Også lyst på denne fronten. men 465$ er litt mye for en front syns jeg Endret 9. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pinky IV var bra , men litt teit med opprør blandt innbyggere og lignende Men frista å ta en tur ja! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som vet hen det går ann å få kjøpt "Kamo teip" ? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som vet hen det går ann å få kjøpt "Kamo teip" ? *bilde* Her kan du få kjøpt det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som vet hen det går ann å få kjøpt "Kamo teip" ? 9243189[/snapback] Hehe, ser ut som Kamo-dasspapir! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som vet hen det går ann å få kjøpt "Kamo teip" ? 9243189[/snapback] Hehe, ser ut som Kamo-dasspapir! 9243787[/snapback] Funny.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Noen som vet hen det går ann å få kjøpt "Kamo teip" ? *bilde* Her kan du få kjøpt det. 9243641[/snapback] Er denne elastisk , noe som ligner på støtte bandasje eller er det ducktape/papir? Vil gjerne at det tåler litt vann... Endret 9. august 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har akkurat den tæipn der.. Ikke brukt den så mye, og ikke særlig elastisk.. Men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) som du sier er det endel slark, og malingen er som vanlig ganske dårlig og skaller lett av. Du burde heller kjøpe en Dboys SPR front, eventuelt en lang free floating ras og et flipupsikte (er ikke sikker på om den passer en CA og om du eventuelt trenger et nytt ytterløp, men søk og du skal få vite ) Dboys er sammen med jeg de to merkene jeg selv har fortsått har god kvalitet og selv vurderer. Dboys har også mange andre M4 utgaver som er meget interessange. Vurderer en av de med RAS og metall sammen med en jeg AUG til den bestillingen sammen med ØMS, men klarer ikke helt bestemme meg:) Foresten noen som har en linkt til hvordanman kan modde en AUG til å godta STANAG magasiner? Usikker på om det bare kosmetisk, eller om man har fått de til å mate.... Endret 9. august 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Greier heller ikke å bestemme meg!! Enten blir det en MP5k fra galaxy, eller så blir det en m14 fra AGM.. Lurer litt på kvaliteten på den siste der though.. Men tror jeg ikke gidder å bruke penger på den RASen hvis jeg ikke vet med 100% sikkerhet at den passer CAen.. Endret 9. august 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 spør hos arnies, der her de nok svar. Du kan også sende en mail til Fung fra gunner eller Kieth hos rsov. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) jeg vil si kvaliteten på M14 fra AGM er bra. Hvertfall den jeg fikk. Eneste negative jeg har merket hittil er at den noen ganger mater litt dårlig. Edit: Også blei noe av den svarte lakken på ladegrep og rundt der slitt fort. Men noe som man kommer til å digge med den, er lyden når man drar i ladegrepet og slipper. Endret 9. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Får jeg en M14 skal jeg bruke den som semi sniper... Er det skinne for å montere kikkertsikte på toppen eller? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Får jeg en M14 skal jeg bruke den som semi sniper... Er det skinne for å montere kikkertsikte på toppen eller? 9246321[/snapback] Er ris som man kan skru av og på. kan knipse noen bilder Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Den skal skrus fast der du ser hullet på den ris delen. men flinke meg finner joikke den skruen Og blir kroppen på den for slitt, så koster det ikke mer en 20$ for en mny TM kropp tror jeg. Men er et utrolig godt våpen og bruke i spill. God vekt, og kjennes solid ut. Endret 9. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har egentlig veldig lyst på en sånn ja! Men vet ikke helt om jeg orker å begynne på et nytt våpen med nye magasin osv.. må ha nye lommer på vesten osv.. Blir vel til å kjøpe no RIS saker og feste på M16en også gjøre den om til en semisniper av no slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå