Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Ønsker meg TM Tactical Master til jul, er jeg så heldig att jeg får denne, så kan jeg allikavel ikke bruke den ute før til våren :cry::thumbdown:

... leste jeg på Wasteland.no

 

Føler ikke de har så veldig peiling. Eks: quote: Jeg har prøvd denne 1 gang. Den er MAIJNSJITBRA!! tung og solid og veldig god precisjon. anbefales.

Produktet heter: H&K G3 SG-1..... :roll: ehh, jaha? Og produsenten? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OI, OI, OI! :dribble:

gunfreak19, har du noe erfaringer med KJ?

 

Wasteland qoute:

Ok, dette er pistolen!

En drøm av en nyhet fra KJ works. Denne blowback pistolen har mer metall enn noen annen, her er også sleden i metall. Du kan også montere laser direkte på skinnen under løpet.

 

Det beste er kanskje utgangshastigheten som ligger på hele 105 meter i sekundet! Det er faktisk ingen annen gass pistol som skyter hardere. Dette er en nyhet som kommer til å bli populær. Airsoftpistol, GBB, M9 IA, black, metal ver, en fantastisk pistol til riktig pris.

 

Hopuptype: Fixed Hop Up

Weight: 955 grams

Length: 215 mm

Velocity: 105 (350) m/s (fps)

Capacity: 25 rounds

Magazine Article No: 12632

 

Er dette realistisk info, eller bare noe mumbo jumbo? Kan denne utrustes med TM Tactical Master gummi grepet?

 

Bør jeg ønske meg denne framfor TM Tactical Master? Har ingen erfaringer med gass våpen.

 

Edit: Fant pistolen på Redwolfairsoft, og der står det att det ikke er Hop-up på den, og att den skyter 300fps og ikke 350fps som det står på Wasteland, hvem tar feil, Wasteland eller Redwolf?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

RW er ikke helt gode det med hopup, noen ganger er de bare så late at de ikke gidder å fylle ut info'n skikelig.

 

når det kommer til KJ vs TM så er det 2 måter å se det på.

 

KJ metal, og kjennes litt mer ekte ut en TM, MEN og dette er et stort MEN, KJ har ekstremt dårlig gass ytelse, eneste våpenet men må bruke green gass på da den er så dårlig laget et man trenger en kraftig gass for å drive den. har ikke prøvd Tactical master selv, men har testa vanlig beretta, Par-ord, og USP og ingen av dem er veldig spill bare.

mens TM tac master er var en av de beste TM pistolene frem til hicapa og sig'n kom i år.

 

skal du ha et våpen som varer lenge og kan brukes i spill hvis det noen gang blir en mulighet, tar man TM, skal man ha et våpen som ser best ut på veggen(tar man WA, som også er best i skogen)men hvis man ikke har $200 å bruke og siden wa ikke lager tac master, vil KJ se bedre ut på veggen en TM sin, den vil vel også duge til å skyte på blink med, men hvor lange den holder vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Ønsker meg TM Tactical Master til jul, er jeg så heldig att jeg får denne, så kan jeg allikavel ikke bruke den ute før til våren  :cry:  :thumbdown:

... leste jeg på Wasteland.no

 

Føler ikke de har så veldig peiling. Eks: quote: Jeg har prøvd denne 1 gang. Den er MAIJNSJITBRA!! tung og solid og veldig god precisjon. anbefales.

Produktet heter: H&K G3 SG-1..... :roll:  ehh, jaha? Og produsenten? :ermm:

5219173[/snapback]

 

 

G3 SG-1 er en sniper-versjon av AG3, og såvidt jeg vet er det TM som lager disse.. INFO

 

 

EDIT- Om du ser til høyre for linken du trykker på linken til våpenet på Wasteland ser du at det står Marui. Har selv prøvd denne under litt lek inni fjordene her(da med kikkertsikte, laser og 450FPS oppgradering og den går som faen..). traff presist tvers over en 50 meter bred fjord.. (Denne var oppgradert med nytt ytter og innerløp, ny girkasse, EG1000-motor+++..

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
Ønsker meg TM Tactical Master til jul, er jeg så heldig att jeg får denne, så kan jeg allikavel ikke bruke den ute før til våren  :cry:  :thumbdown:

... leste jeg på Wasteland.no

 

Føler ikke de har så veldig peiling. Eks: quote: Jeg har prøvd denne 1 gang. Den er MAIJNSJITBRA!! tung og solid og veldig god precisjon. anbefales.

Produktet heter: H&K G3 SG-1..... :roll:  ehh, jaha? Og produsenten? :ermm:

5219173[/snapback]

 

 

G3 SG-1 er en sniper-versjon av AG3, og såvidt jeg vet er det TM som lager disse.. INFO

 

 

EDIT- Om du ser til høyre for linken du trykker på linken til våpenet på Wasteland ser du at det står Marui. Har selv prøvd denne under litt lek inni fjordene her(da med kikkertsikte, laser og 450FPS oppgradering og den går som faen..). traff presist tvers over en 50 meter bred fjord.. (Denne var oppgradert med nytt ytter og innerløp, ny girkasse, EG1000-motor+++..

5220399[/snapback]

 

 

Er ikke du litt vel ung til å drive med airsoft? :ermm:

Lenke til kommentar
Forsåvidt, men det kan ikke hindre meg i å prøve vel? Kjenner mange som driver med det, og er intressert i det. Skrev i en tidligere post at de eneste airsoft-tingene du finner i mitt hus er jalla-springere og ujevne jalla-kuler :)

5220533[/snapback]

 

Det kan nok det siden airsoft faller under våpenloven!

Dine foreldre kan få saftige bøter og tilogmed fengsel viss det blir oppdaget at du eier softguns.

Sier ikke dette for å være tantete, men det er slik det er i dag.

Det har med å gjøre at en 6mm plast BB inn i øyet er ikke så koselig, og dette er ikke så mange som ikke er myndige klar over. (og mange som er myndige og desverre)

Lenke til kommentar

Det gjør det ikke mer forsvarlig at en 13 åring leker med våpen selvom en 6-åring gjør det!

NASF burde nok ta en skikkelig opprydning i bygda di ja!

Før de fine overskriftene kommer "10 åring ødela syn på lillebror på 3 år med softgun".

Og "alle andre gjør det" er ikke noen unnskyldning!

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
G3 SG-1 er en sniper-versjon av AG3, og såvidt jeg vet er det TM som lager disse..  INFO

 

5220399[/snapback]

 

Måtte jo være TM eller CA :)

Poenget, however, var bare det att det ikke var direkte openlyst.

 

Må takke gunfreak19 for grundig og utfyllende svar, takk. :w00t::thumbup:

Får sette TM TM øverst på ønskelisten da... :)

 

Edit: Jeg snakket om Beretta M9 Elite Full Metal og ikke Beretta M92 ELITE IA ARMORY !

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Det gjør det ikke mer forsvarlig at en 13 åring leker med våpen selvom en 6-åring gjør det!

NASF burde nok ta en skikkelig opprydning i bygda di ja!

Før de fine overskriftene kommer "10 åring ødela syn på lillebror på 3 år med softgun".

Og "alle andre gjør det" er ikke noen unnskyldning!

5222275[/snapback]

 

 

Jag jeg fatter det du sier.. men så det er sagt så er jeg mye mer forsiktig med softguns en mange andre over myndighetsgrensa jeg har sett.. men nå er vi ferdig med den saken.

 

Til Bill(Det rima :D ): Tror sandefjord paintball har noen AG3-deler som gjør at du kan bygge om SG1 til vanlig G3 A3.. om jeg starter skal jeg ha noe slikt tror jeg :thumbup:

 

 

And for the record: Jeg er 14 snart 15 år.

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
Til Bill(Det rima :D ): Tror sandefjord paintball har noen AG3-deler som gjør at du kan bygge om SG1 til vanlig G3 A3.. om jeg starter skal jeg ha noe slikt tror jeg :thumbup:

5225610[/snapback]

 

Uææ... må jo ikke gjøre det! SG1 rocker hardt :)

A3 handguard'en(?) er fæl, SG1'en sin handguard derimot :w00t:

 

I og med MP5, A3, og PSG1 har nesten samme kropp, er det mulig å montere enten PSG1 eller SG1 løp og sikte mm på en MP5? Skarpskytter MP5, med Kurz mag :w00t: :!:

Lenke til kommentar
Til Bill(Det rima :D ): Tror sandefjord paintball har noen AG3-deler som gjør at du kan bygge om SG1 til vanlig G3 A3.. om jeg starter skal jeg ha noe slikt tror jeg :thumbup:

5225610[/snapback]

 

Uææ... må jo ikke gjøre det! SG1 rocker hardt :)

A3 handguard'en(?) er fæl, SG1'en sin handguard derimot :w00t:

 

I og med MP5, A3, og PSG1 har nesten samme kropp, er det mulig å montere enten PSG1 eller SG1 løp og sikte mm på en MP5? Skarpskytter MP5, med Kurz mag :w00t: :!:

5236194[/snapback]

 

Har selv drodlet med den tanken og kommet frem til at det må være urimelig kult.

 

Om du kommer nærmere et prosjekt, si ifra! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...