Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

MP5K er et kult våpen det. Men siden du er i Vipers ville jeg heller kjøpt et av deres gamle utleie våpen.. tror Headviper skal ha 1000kr for en MP5k med diverse tilbehør.

9225398[/snapback]

 

den der koster jo mye mindre da :p og er mye kraftigere, så jeg slipper og tune den. Så vis kvaliteten er god så går jeg heller for den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja vel, om man som sniper sitter og sprayer kuler med en maskinpistol så vil jeg ikke si man er en veldig effektiv sniper.

9226175[/snapback]

 

Kommer helt ann på det, mp5k/mp7en er i så fall et våpen for nødstilfeller hvor man har flere finder mot seg / innenfor sikkerhetsavstanden eller hvor man kan ta ut flere stk ved hjelp av fullauto.

 

Kommer ikke til å bruke det mye akuratt, men på stor spillet i helga var det 2-3 situasjoner der jeg hadde tatt flere med et slikt backup våpen.

For eks en situasjon der jeg og en annen sniper hadde senket oss hen til kanten på en høyde. Og på andre siden av vein under oss sto det 3stk med rykken til oss. Var ikke lengre en rundt 25m. Da var det bare og plukke ut en tilfeldig stakker hver som fikk ei kule i ryggen.. (etter reaksjonen på han jeg tarff og dømme var det ikke spesielt godt...hehe :ph34r: )

Han siste kom seg unna, hadde jeg hatt et fullauto backup våpen da, kunne jeg tatt ut 2stk men det mens kompisen min tok han siste.

 

Er selfølgeilg en fare med og ha med seg et slikt våpen da man kan bli frista til og bruke det for ofte, og bli oppdaga. Merka hvor mye lettere det var og ikke bli sett når jeg brukte sniper kontra aeg.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle forsvare SGC mot levende døde, spesielt Syler (som av en eller annen pussig grunn er badguy i de mer spesielle episodene).

 

MP7 er et artig lite våpen, det appellerer til min smak for våpen som ser litt spesielle ut (Steyr AUG, P90, L85....)

 

 

Apropos se 9-10 kit, hva slags rifle er det Cam løper rundt med mot slutten se10 e5 "Uninvited"?

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...