Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bolle heter de ja :p

 

Fant dem her

 

Heter Bolle Silium..

9107254[/snapback]

 

ok ;) var ikke dumme de nei. Men tror ikke jeg hadde tatt sjansen på og bruke de på sibo.

9107661[/snapback]

 

SIBO funker lett med en shemagh eller no over kjeften da.. Glasset er tykt som F..

 

Bolle heter de ja :p

 

Fant dem her

 

Heter Bolle Silium..

9107254[/snapback]

 

 

Dogger ikke de noe sinnsykt?

9108670[/snapback]

 

Nei? hvorfor skulle de det?

Lenke til kommentar

Vel, en ting man kan gjøre er å tenke litt over hvordan man puster :p Er du skikkelig sliten og hveser som ei hvalross, så blåser du gjerne ikke luften opp og mot brillene. Blås gjerne mye med nesa eller bort fra øynene..

 

En annen ting er at det er folk som utvikler mer varme enn det andre gjør. To i klubben bruker samma brillene og samma utstyret, han ene sine dogger ikke i det hele tatt mens han andres dogger som faen.

Lenke til kommentar
Vel, en ting man kan gjøre er å tenke litt over hvordan man puster :p Er du skikkelig sliten og hveser som ei hvalross, så blåser du gjerne ikke luften opp og mot brillene. Blås gjerne mye med nesa eller bort fra øynene..

 

En annen ting er at det er folk som utvikler mer varme enn det andre gjør. To i klubben bruker samma brillene og samma utstyret, han ene sine dogger ikke i det hele tatt mens han andres dogger som faen.

9111695[/snapback]

 

 

Tenker ikke på åssen jeg puster når jeg har 1000 kuler opp i ræva :p

Lenke til kommentar

Er vel bare en g36c med rød-punkt og grep.

 

Har du lyst på mer inspirasjon? Meld deg inn på arnie's airsoft, og går på "general - picture posts" eller noe sånn på forumet. Der er det egne tråder med bare bilder av g36, HK våpen, malte våpen osv.

Endret av bobbo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...