Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Det er ikke ønskelig med billigkopier iallefall. Kjøper fra RedWolf. ;)

 

Noen spesiell grunn til at man ikke skal starte med snipervåpen egentlig? Både jeg og min kamerat som ønsker å begynne har sniping som pasjon, og har mindre lyst til å først bruke penger på en AEG vi har mindre lyst på, for deretter å investere i gode rifler vi vil bruke.

 

For all del, om du har et godt argument er det greit. Ønsker bare en forklaring. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ville også ha en sniper til å starte med.. Men da jeg så hvor underlegen en sniper er iforhold til en aeg så byttet jeg fort mening da jeg fant ut av at det er morsommere å løpe litt samt skyte mye :p

 

Dessuten skyter ikke en sniper såååå mye lengre enn det en AEG gjør. Men er jo sikkert morro å ligge i skauen med en ghillie og vente på at fi kommer :D

Men ta å prøv et spill først med en klubb, lån et våpen der og prøv ut de forskjellige våpnene til folka..

Det hadde ivertfall jeg gjort..

 

Er jo en egen spillestil i forhold til support, assault og medic folka.. Blir litt mer sniking og venting..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Det er slikt jeg liker. Ligge og vente på byttet. Men samtidig skulle jeg likt å gå litt nærmere inn i kampens hete også, derfor tenkte jeg på en G3 SG-1. Særlig med tanke på alle oppgraderingsmulighetene.

 

Av sidearm forøvrig har jeg forelsket meg i denne pistolen:

http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=22425

 

Jeg faller veldig lett for våpen som ser litt unaturlige og "customized" ut. :p

Lenke til kommentar
Det er slikt jeg liker. Ligge og vente på byttet. Men samtidig skulle jeg likt å gå litt nærmere inn i kampens hete også, derfor tenkte jeg på en G3 SG-1. Særlig med tanke på alle oppgraderingsmulighetene.

 

Av sidearm forøvrig har jeg forelsket meg i denne pistolen:

http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...il?prodID=22425

 

Jeg faller veldig lett for våpen som ser litt unaturlige og "customized" ut. :p

9039691[/snapback]

 

Da kan det være semisniper er tingen for deg ;) Det er vel 450fps som er grensa for det i de fleste klubber (mest fullauto har 350). 450fps kan oppnås med m130fjær og presløp (det lureste er nok og kjøpe et ftk kit). Det er en fin oppgradering som kan vare leeenge uten at noe går i stykker (hvis det er gjort skikkelig). Men du må huske på at du da sannsynligvis har noen meters sikkerhetsavstand.

 

Angående den pistolen du linka til, så syntes jeg den var billig til og være fullmetall. Kjenner ikke det merke så godt, men jeg tror ikke det kan være allverden. Ser også at det er "fixed" hopup noe som bestyr at du ikke kan justere hopupen. Og den bør være justerbar.

Lenke til kommentar

Da kan det være semisniper er tingen for deg ;)  Det er vel 450fps som er grensa for det i de fleste klubber (mest fullauto har 350). 450fps kan oppnås med m130fjær og presløp (det lureste er nok og kjøpe et ftk kit). Det er en fin oppgradering som kan vare leeenge uten at noe går i stykker (hvis det er gjort skikkelig).  Men du må huske på at du da sannsynligvis har noen meters sikkerhetsavstand.

 

Angående den pistolen du linka til, så syntes jeg den var billig til og være fullmetall. Kjenner ikke det merke så godt, men jeg tror ikke det kan være allverden. Ser også at det er "fixed" hopup noe som bestyr at du ikke kan justere hopupen. Og den bør være justerbar.

9039897[/snapback]

 

Snakker litt med EvenruD nå, og jeg faller veldig nær en G3 SG-1. ;)

 

Forøvrig, det kjekke med den pistolen er at siden den ikke er så dyr, så er det ikke så farlig om den ikke er av så god kvalitet. Dersom den ødelegges raskt, får jeg heller bare investere i en fet WA. Men om den er god og bra, er jo det bare til det bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...