Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KJ pistoler er de eneste out the box GBB's som man skal bruke Geengas

på WA, TM KSC så bør man bruke 134a gass.

 

har man custom saker med metal slide osv så kan man tenke på å bruke geengas eller kraftigere gass.

 

du kan bruke greengas i en WA eller TM, og de kan virke en stund, men har du en WA og bare bruker 134a gass vil den vare drit lenge

Lenke til kommentar
KJ pistoler er de eneste out the box GBB's som man skal bruke Geengas

på WA, TM KSC så bør man bruke 134a gass.

 

har man custom saker med metal slide osv så kan man tenke på å bruke geengas eller kraftigere gass.

 

du kan bruke greengas i en WA eller TM, og de kan virke en stund, men har du en WA og bare bruker 134a gass vil den vare drit lenge

9028334[/snapback]

 

KJ er ikke det et dårlig merke da? bortsett fra at de har metall slide..

Har selv en KSC pistol som tar yellowgas fint, men nå skyter ikke jeg så mye med pistol heller da. Så hvis man bruker den 24/7 så blir den sikkert fortere slitt med kraftig gass..

Lenke til kommentar

Heisann folkens! Meg og mine kompiser er relativt nye i "gamet", og er på leting etter gode våpen til å komme i gang med.

 

Er personlig på leting etter en svært god elektrisk MP5 som jeg kan regne med å ha en lang stund. Altså, noen av kriteriene mine er meget god kvalitet.

 

Vil helst også at våpenet skal være så autentisk som mulig, dvs mest mulig metall blant annet.

 

Ser helst at jeg kan bestille fra en norsk webshop også som har helt vanlig levering, og som har enten direkte trekk fra visa, eventuelt oppkrav.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Da skal du helt klart gå for en CA eller liknende..

 

Classic Army MP5ene skal visst være ganske gode :)

 

www.softguns.no

www.wasteland.no

www.sandefjordpaintball.no

9031428[/snapback]

 

Slenger meg på den, en CA mp5 med B&T markings er vel den beste mp5en du får tak i stock.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Hva vil det forresten si at et våpen har f.eks; Munningshastighet:95-108m/s?

 

Er dette godt nok til at man treffer presist på feks 30-40m avstand?

9031502[/snapback]

 

Ja, du skal treffe ganske presist på den avstanden med ca 100m sek(altså en person), så kan du jo eventuelt sette inn et presisjonsløp.

 

Med min mp5 (med m120tun og forlenget pres løp) kan jeg treffe en middels trestamme

så og si hver gang på 45m. Treffer lett en person på 50m.

Lenke til kommentar
CA har ikke ekte markings, så skal du ha noen som ser helt ekte ut må du kjøpe en Tokyo Marui MP5 og kjøpe en metal body fra et annet firma

9031472[/snapback]

 

Fordi ekte markings betyr så jævla mye for nybegynnere!

 

Men TM vs CA diskusjonen kommer aldri til å nå en enda uansett :p

 

Kjøp heller en CA og bytt ut bodyen der hvis du vil ha kulere markings, får jo bedre innmat i en CA enn det du gjør i en TM..

Lenke til kommentar

Ok, tror jeg har fått en del gode svar her nå. Så går jeg for en av de toppmodellene av MP5 hos Wasteland så burde jeg få et våpen jeg kan ha stor glede av i en god stund framover?

 

Oppgraderinger kommer helt sikkert til å skje fortløpende det også etterhvert som jeg får mer erfaring, og kunnskap om Airsoft. :)

Lenke til kommentar
CA har ikke ekte markings, så skal du ha noen som ser helt ekte ut må du kjøpe en Tokyo Marui MP5 og kjøpe en metal body fra et annet firma

9031472[/snapback]

 

Fordi ekte markings betyr så jævla mye for nybegynnere!

 

Men TM vs CA diskusjonen kommer aldri til å nå en enda uansett :p

 

Kjøp heller en CA og bytt ut bodyen der hvis du vil ha kulere markings, får jo bedre innmat i en CA enn det du gjør i en TM..

9031560[/snapback]

 

Vil helst også at våpenet skal være så autentisk som mulig, dvs mest mulig metall blant annet.

 

når noen sier det, forventer jeg at de vil ha ekte markings også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...