CombatPsycho Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ser på 2 stykker nå, enten en ganske fin metal-utgave av Desert eagle. eller en beretta m92f. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 må vel slenge ut ett bilde av den lille koseklumpen min da^^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som har erfaringer fra Uncompany.com her forresten? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ja den er fin den har kjøpt fra dem 2-3 ganger. og du bør styre unna Desert Eagle, alt for stor, finner ikke noe bra hylster til det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da bestiller jeg begge, må ha desert eagle for the looks :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 skal du ha Marui, må du enten kjøpe hicapa, sig p226, 1911 eller den nye glocken, de gammle TM våpene er ikke så bra Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Built Material: ABS. Vil det si at det meste er laget av plastik? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja. Såvidt jeg vet er alle Marui-gassvåpen av plast. De fleste AEGene også, tar jeg ikke feil. Plast er det som blir brukt mest. Men om penger ikke er noe problem, så ville jeg nok ha valgt en WA (Western Arms) i stedet for en TM. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvis jeg ikke tar feil så er ADC herda plast....Mitt våpen har blitt slengt i steiner og over alt , men har ikke knekke! (marui g36c) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 alle TM pistoler er i plast dette er en cutom TM som har metal slide http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=9164 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da blir det en sig istedet Men angående gass, finnes det norske internettsider jeg kan bestille det fra? Siden jeg ser at bestiller jeg fra uncompany, vil jeg få gassen mottatt om 2 måneder Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Da mangler jeg kun ACOG sikte og jeg er i mål med rifla mi Og kanskje ny stock.. Men helkolbe er så praktisk mtp batteri. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. juli 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da mangler jeg kun ACOG sikte og jeg er i mål med rifla mi Og kanskje ny stock.. Men helkolbe er så praktisk mtp batteri. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9024707[/snapback] Hvis du ska ha innskyvbar kolbe må du jo ha sånn batteriboks og det ser fryktelig stygt ut... Jeg synes bare du skal ha den kolben Er alle magasinene low-cap? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ikke viss han kjøper crane stock eller veltor stock da kan han ha batteri i den Da blir det en sig istedet Men angående gass, finnes det norske internettsider jeg kan bestille det fra? Siden jeg ser at bestiller jeg fra uncompany, vil jeg få gassen mottatt om 2 måneder bestill denne http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=769 eneste gassen jeg anbefaler til vanlige GBB's Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da mangler jeg kun ACOG sikte og jeg er i mål med rifla mi Og kanskje ny stock.. Men helkolbe er så praktisk mtp batteri. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9024707[/snapback] Hvis du ska ha innskyvbar kolbe må du jo ha sånn batteriboks og det ser fryktelig stygt ut... Jeg synes bare du skal ha den kolben Er alle magasinene low-cap? 9025270[/snapback] CA har laget en ganske fin innskyvbar kolbe hvor du har plass til batteri.. Ellers er det 8 lowcap og resten hicaps. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ikke viss han kjøper crane stock eller veltor stock da kan han ha batteri i den Da blir det en sig istedet Men angående gass, finnes det norske internettsider jeg kan bestille det fra? Siden jeg ser at bestiller jeg fra uncompany, vil jeg få gassen mottatt om 2 måneder bestill denne http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=769 eneste gassen jeg anbefaler til vanlige GBB's 9025313[/snapback] Jentegassen hehe er nok det tryggeste. Men jeg har selv brukt allt fra green til yellowgas på min gbb uten problemer. Tror jeg kunn kommer til og bruke yellowgas fremover da den er billigere en greengas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå