Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

ser ut som gassen bare går tvers igjennom... flaska er jo nesten tom her nå:S

9009517[/snapback]

 

har du lukket ventilen da, det er en sånn liten dings bak på magasinet som må flippes opp, like ved den knappen man trykker på for å tømme gass, hvis den dingse ikke er riktig går gassen rett gjennom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser ut som gassen bare går tvers igjennom... flaska er jo nesten tom her nå:S

9009517[/snapback]

 

har du lukket ventilen da, det er en sånn liten dings bak på magasinet som må flippes opp, like ved den knappen man trykker på for å tømme gass, hvis den dingse ikke er riktig går gassen rett gjennom

9009968[/snapback]

 

den må flippes ned ser det ut til^^- vel.. har vel ikke gjort det hver gang:p

Lenke til kommentar

ja opp ned, husker ikke, men den må i hvertfall flyttes så den knappen stikker helt ut,

og et WA mags skal bli fullt på 1-2 sekunder(og med full mener jeg du får skutt ut alle skuddene en gang)

du kan fylle mer hvis du skal lade den om. men når man spiller lader man jo ikke mitt i, man bare drar frem et mag til

Lenke til kommentar
Btw: Evenrud hvor mange fra deres klubb kommer på storspillet i år?

Kommer dere til og sette i m120fjær for anledningen. :p ?

9009994[/snapback]

 

Vet jeg ikke.. men jeg kommer ivertfall (såfremt noen andre blir med :p ) Eller så blir det kanskje elvepadling på meg hvis ingen andre gidder å dra..

 

Anyway, tror kanskje jeg skal oppgradere rifla mi ja.. Men har gått aaaalt for mye penger på airsoft i det siste så jeg må nok roe meg litt ned nå :innocent:

Lenke til kommentar
ja opp ned, husker ikke, men den må i hvertfall flyttes så den knappen stikker helt ut,

og et WA mags skal bli fullt på 1-2 sekunder(og med full mener jeg du får skutt ut alle skuddene en gang)

du kan fylle mer hvis du skal lade den om. men når man spiller lader man jo ikke mitt i, man bare drar frem et mag til

9011288[/snapback]

 

så med andre ord normalt at ett full mag varer en runde liksom? skyte opp alt og så fylle opp igjen?

Lenke til kommentar

Ja, det er normalt. Min WA 1911 skyter ett magasin, og noen få kuler til på ett gassfyll.

 

Pass på og holde magasinet litt på skeive når du fyller, siden underdelen på magasinet er skjeft. tuten på flaska skal stå beint i ventilen.

 

Ikke vær redd for og ta litt i, det skal litt kraft til. Men ikke så mye at noe knekker ;)

Det er fullt når gassen begynner å tyte ut av ventilen.

 

Tar ca 2 sekunder å fylle magasinet. På Glock derimot tar det 4-5 sekunder, mye større magasin. Skyter lett 2 fulle magasin mellom hver påfylling.

 

EDIT: Og pass på fingrene :p Første gangen jeg fyllte gas på en GBB, holdt jeg spruten gående i minst 10 sekunder, midt på saltfjellet i kald vind. Plutslig var fingrene mine hvite, og fikk førstegrads kuldeforbrenning :S

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar
Ja, det er normalt. Min WA 1911 skyter ett magasin, og noen få kuler til på ett gassfyll.

 

Pass på og holde magasinet litt på skeive når du fyller, siden underdelen på magasinet er skjeft. tuten på flaska skal stå beint i ventilen.

 

Ikke vær redd for og ta litt i, det skal litt kraft til. Men ikke så mye at noe knekker ;)

Det er fullt når gassen begynner å tyte ut av ventilen.

 

Tar ca 2 sekunder å fylle magasinet. På Glock derimot tar det 4-5 sekunder, mye større magasin. Skyter lett 2 fulle magasin mellom hver påfylling.

 

EDIT: Og pass på fingrene :p Første gangen jeg fyllte gas på en GBB, holdt jeg spruten gående i minst 10 sekunder, midt på saltfjellet i kald vind. Plutslig var fingrene mine hvite, og fikk førstegrads kuldeforbrenning :S

9014068[/snapback]

 

Hehe... ble ganske kaldt noen ganger ja:p

Lenke til kommentar

Ikke vær redd for og ta litt i, det skal litt kraft til. Men ikke så mye at noe knekker ;)

 

9014068[/snapback]

 

 

 

Jo, vær redd for å ta litt i. Jeg har ødlagt to flasker på den måten. den ene flaska begynte å lekke konstant, helt til den var tom, den andre begynte å lekke rundt ventilen når jeg fyller på gass.

Lenke til kommentar

Ikke vær redd for og ta litt i, det skal litt kraft til. Men ikke så mye at noe knekker ;)

 

9014068[/snapback]

 

 

 

Jo, vær redd for å ta litt i. Jeg har ødlagt to flasker på den måten. den ene flaska begynte å lekke konstant, helt til den var tom, den andre begynte å lekke rundt ventilen når jeg fyller på gass.

9016907[/snapback]

 

Sikker på at det ikke var flaskene som var dårlige da?

Lenke til kommentar
Jeg tenker på å kjøpe meg en softgun med gass nå, fra uncompany.com. Blir min første softgun med gass/blowback, så jeg lurer på om det er noe spesielt jeg bør bestille sammen med pistolen, og om det er noe jeg bør være ekstra obs på!? :)

9017873[/snapback]

 

 

 

ekstra magasin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...