Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

som sagt, spar opp 3500 så får du et skikelig våpen som tåler en del og kan brukes lenge.

 

kjøper du noe til 1000kr så må du kjøpe et nytt våpen en gang i måneden(hvis du spiller en gang i måneden)

noe som blir 12 000 i året, i stede for 3500kr

8981122[/snapback]

 

 

 

OK, har solgt den gamle AK'en min, var no dritt... kan du gi meg link til et BRA våpen som FUNKER til 3500?? vet det finnes men du har vel litt mer peiling enn meg, husk at det må følge med alt nødvending utstyr, lader osv... har solgt alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke så særlig vits å legge ut extra for metalboddy...

 

Herda plast blir ikke ødlagt hvis du ikke står å slenger det i bakken å tramper på det :p

8997334[/snapback]

 

Det er jo snakk om følelsen da :p Selv om et plastikk våpen tåler en del så har det ikke samme feelingen som et metall våpen.

 

Når pris forskjellen er så liten mellom CA og TM så er ikke jeg i tvil om hva jeg hadde gjort.. Når du etter 2mnd begynner og ønske deg metallbody og kansje litt kraftigere våpen. Så må du ut med mer en du betalte for TM våpnet for og få det opp på CA nivå. :whistle:

Lenke til kommentar

hehe. jeg har en both elephant sl8...før hadde jeg en xm8 og det magasine passer til min nye. jeg har også hørt att both elephant sin g36 har akuratt samme magasin. derfor lurte jeg på om ett classic army eller marui hicap passer til min sl8? håper på svar:)

Lenke til kommentar
Er ikke så særlig vits å legge ut extra for metalboddy...

 

Herda plast blir ikke ødlagt hvis du ikke står å slenger det i bakken å tramper på det :p

8997334[/snapback]

 

Det er jo snakk om følelsen da :p Selv om et plastikk våpen tåler en del så har det ikke samme feelingen som et metall våpen.

 

Når pris forskjellen er så liten mellom CA og TM så er ikke jeg i tvil om hva jeg hadde gjort.. Når du etter 2mnd begynner og ønske deg metallbody og kansje litt kraftigere våpen. Så må du ut med mer en du betalte for TM våpnet for og få det opp på CA nivå. :whistle:

8999223[/snapback]

 

 

vel han karen her ville jo kjøpe en AEG til 300kr så da er han vel ikke så kresen

Lenke til kommentar
ok.. da har jeg hentet min fin fine WA colt...  og har ett spørsmål.. hvor lenge skal jeg holde inne gassen? når jeg fyller på gass.. og hvordan vet jeg den er full?

9008955[/snapback]

 

 

Når du har fylt på gass i ca 5sek +/- (hvis magasinet er tomt) så kommer all gassen på utsiden av magasinet, da er det fult :)

Lenke til kommentar
virker som den går veldig fort tom for gass:S :hmm:

9009405[/snapback]

 

Sikker på at du får fyllt det skikkelig? husker da jeg kjøpte min første gbb stressa veldig med og fylle de første gangene.. :whistle: Virka som om det ble fullt med en gang og som all gassen bare spruta ut..hehe holdt vel til 4-5 kuler.

 

Men bare trykk flaska "hardt" på ventilen og vent (noen sek) til det kommer en annen lyd (da er det fullt).

Lenke til kommentar
+ at den ser ut til¨å slippe it veldig mye gass om gangen

 

Tja, har skjedd noen ganger for meg også når pistolen ikke har vert ordentlig smørt, At sliden har stoppa litt opp på midet og all gassen bare fyker ut. Eller at den slipper ut allt for mye gass på et skudd. Bare sprøyt litt silicone i mekanismen og se om det hjelper.

 

Edit; Forrige gang jeg hadde problemer, da kunne jeg bare skyte et par skudd før all gassen bare spruta ut. Da tok jeg av sliden og sprøyta silicone i 5sek (med andre ord dynka) mekanismen med silicone. Er noen mnd siden nå og den har funka helt uten problem siden det (rundt 500 skudd tenker jeg).

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...