Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok jeg hadde styrt unna den der..

"Ekte helautomatikk! Hold avtrekkeren inne og skudd vil spruter ut i superfart."  :p

8979753[/snapback]

Hvorfor ville du styrt unna denne, bortsett fra den ene skrivefeilen?

For meg ser det ut som en ok sak for prisen den har + at den kjøpes i butikk, så slipper porto osv osv.

8980319[/snapback]

 

*Det står ikke hvilket merke det er, antagelig et dårlig et siden man ikke får noe bra til den prisen.

 

*"Ekte kvalitetsfølelse med hoveddel i tung kompositt og pipe i metall." Og kalle den tung når den veier 1,3kg er vel og ta litt i? veldig lav vekt= mye plastikk.

 

*I følge bildet følger det med lykt,rødpunkt,ris og vertikalgrep. Hadde dette vært av ok kvalitet hadde det kosta mye mer en hele rifla til sammen.

 

*Det følger med lader og batteri, en god lader og batteri koster ca 1000kr alene.

 

Og allt dette skal koste 1199kr :whistle: Ikke for og virke negativ men du kan ikke vente at dette er noe som varer.

Lenke til kommentar
TM

CA(noen modeler)

VFC(ikke noe for deg da du bare vil ha billig saker)

og i følge en del folk de nye CYMA ak'ne (var CYMA var det ikke)

 

resten bør du holde deg unna

8980798[/snapback]

 

Er faktisk ikke bare Cyma som er gode, jeg og en go del andre har visst også fått veldig bra kritikk..

 

Pellepirat på forumet her bør vite mer om dette.

Lenke til kommentar

Er faktisk ikke bare Cyma som er gode, jeg og en go del andre har visst også fått veldig bra kritikk..

 

Pellepirat på forumet her bør vite mer om dette.

8981859[/snapback]

 

Er du et softgun merke? :tease:

8983273[/snapback]

 

 

 

Evenrud custom, kanskje? :hmm:

 

 

;)

Endret av Jan_Erik
Lenke til kommentar

J_G som i Jing Gong, høres Jalla ut, men er veldig bra til å være kinesisk.

AGM lager en bra Kinesisk M14, blandt annet.

D Boys lager gode M16 varianter, nå også i fullmetall.

 

 

Gunfreak, glemmer du ikke G&P?

Og WGC custom, for den saks skyld. de er jo ofte billigere enn CA, og omtrent hundre ganger kulere.

 

 

Mange ser den lave prisen på kinavåpen og tenker "Hmm, ja, siden det er så billig har de sikkert spart på mange punkter og er helt klart ikke like bra som fantastiske Marui"

Og de glemmer helt det at kinesisk arbeidskraft er mye billigere enn japansk, og at kineserne slipper å bruke penger på å utvikle produktene sine selv.

 

Mange deler i kinesiske våpen er bedre enn i TM sine også, f.eks. girene, som i CYMA er av stål, og som i TM er laget av crap og fail...

Lenke til kommentar
J_G som i Jing Gong, høres Jalla ut, men er veldig bra til å være kinesisk.

 

 

Gunfreak, glemmer du ikke G&P?

Og WGC custom, for den saks skyld. de er jo ofte billigere enn CA, og omtrent hundre ganger kulere.

 

 

 

GP og WGC har elendige gearbox, de stryker med etter bare noen få spill 80% av tiden

Lenke til kommentar
hvor farlig er egentlig dem stålkulene? http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1210

8993294[/snapback]

Lurer egentlig jeg også på.

Og lurer på hvem de er mest farlige for, våpenet eller blinken.. ;)

 

Har litt lyst til å prøve en salve full auto på en gammel TV eller lignende :p

8993362[/snapback]

 

Omtrent like farlig som plastkuler vil jeg tro, i og med at utgangshastigheten blir mye mye lavere. Hadde de blitt skutt ut i samme hastighet hadde de selvsagt vært mye farligere.

 

Edit: tipper du kommer til og bli veldig skuffet hvis du prøver de i et fullauto våpen, hop-upen kommer ikke til og klare og gi de no særlig bakoverspinn og de kommer til og dette ned etter 10-15 meter tipper jeg. :yes: I et kraftig snipergevær kan de kansje være litt morro :whistle:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...