Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 vel når de ikke en gang nevner merkenavnet, bør man løpe så fort man kan i motsatt rettnig Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 OK.. samma det, for jeg vet ikke hvilke merker som er bra/dårlig osv.. Hva hvis jeg får oppgitt merke i butikken? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 TM CA(noen modeler) VFC(ikke noe for deg da du bare vil ha billig saker) og i følge en del folk de nye CYMA ak'ne (var CYMA var det ikke) resten bør du holde deg unna Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tror nok jeg hadde styrt unna den der.."Ekte helautomatikk! Hold avtrekkeren inne og skudd vil spruter ut i superfart." 8979753[/snapback] Hvorfor ville du styrt unna denne, bortsett fra den ene skrivefeilen? For meg ser det ut som en ok sak for prisen den har + at den kjøpes i butikk, så slipper porto osv osv. 8980319[/snapback] *Det står ikke hvilket merke det er, antagelig et dårlig et siden man ikke får noe bra til den prisen. *"Ekte kvalitetsfølelse med hoveddel i tung kompositt og pipe i metall." Og kalle den tung når den veier 1,3kg er vel og ta litt i? veldig lav vekt= mye plastikk. *I følge bildet følger det med lykt,rødpunkt,ris og vertikalgrep. Hadde dette vært av ok kvalitet hadde det kosta mye mer en hele rifla til sammen. *Det følger med lader og batteri, en god lader og batteri koster ca 1000kr alene. Og allt dette skal koste 1199kr Ikke for og virke negativ men du kan ikke vente at dette er noe som varer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 som sagt, spar opp 3500 så får du et skikelig våpen som tåler en del og kan brukes lenge. kjøper du noe til 1000kr så må du kjøpe et nytt våpen en gang i måneden(hvis du spiller en gang i måneden) noe som blir 12 000 i året, i stede for 3500kr Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 TMCA(noen modeler) VFC(ikke noe for deg da du bare vil ha billig saker) og i følge en del folk de nye CYMA ak'ne (var CYMA var det ikke) resten bør du holde deg unna 8980798[/snapback] Er faktisk ikke bare Cyma som er gode, jeg og en go del andre har visst også fått veldig bra kritikk.. Pellepirat på forumet her bør vite mer om dette. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Er faktisk ikke bare Cyma som er gode, jeg og en go del andre har visst også fått veldig bra kritikk.. Pellepirat på forumet her bør vite mer om dette. 8981859[/snapback] Er du et softgun merke? Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Er faktisk ikke bare Cyma som er gode, jeg og en go del andre har visst også fått veldig bra kritikk.. Pellepirat på forumet her bør vite mer om dette. 8981859[/snapback] Er du et softgun merke? 8983273[/snapback] Evenrud custom, kanskje? Endret 2. juli 2007 av Jan_Erik Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Åh gidd å pirke! Mente å skrive jeg.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Kjøp BOYI/D-boys så får du billig og bra våpen i full metall. Du finner dem på www.rsov.com og gunnerairsoft. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mente å skrive jeg.. 8987874[/snapback] Var det ikke det du skreiv? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Herregud nå er det enten en moderator som morer seg no jævli eller så er det bare meg som roter (igjen) jeg FFS!! Edit: Greit, det går ikke ann å skrive J_G i ett ord, det blir til jeg der er problemet ^^ Endret 2. juli 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 J_G som i Jing Gong, høres Jalla ut, men er veldig bra til å være kinesisk. AGM lager en bra Kinesisk M14, blandt annet. D Boys lager gode M16 varianter, nå også i fullmetall. Gunfreak, glemmer du ikke G&P? Og WGC custom, for den saks skyld. de er jo ofte billigere enn CA, og omtrent hundre ganger kulere. Mange ser den lave prisen på kinavåpen og tenker "Hmm, ja, siden det er så billig har de sikkert spart på mange punkter og er helt klart ikke like bra som fantastiske Marui" Og de glemmer helt det at kinesisk arbeidskraft er mye billigere enn japansk, og at kineserne slipper å bruke penger på å utvikle produktene sine selv. Mange deler i kinesiske våpen er bedre enn i TM sine også, f.eks. girene, som i CYMA er av stål, og som i TM er laget av crap og fail... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 J_G som i Jing Gong, høres Jalla ut, men er veldig bra til å være kinesisk. Gunfreak, glemmer du ikke G&P? Og WGC custom, for den saks skyld. de er jo ofte billigere enn CA, og omtrent hundre ganger kulere. GP og WGC har elendige gearbox, de stryker med etter bare noen få spill 80% av tiden Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 hvor farlig er egentlig dem stålkulene? http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1210 Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Cyma's AK47 er vistnok HELT identisk med TM sine. Bortsett fra noen små deler som kan byttes ut for en 100-lapp. Den som sofguns.no har inne er en av dem, har fått god kritikk overalt. En av Jing Gong's Mp5 modeller er vistnok også en killer. http://www.airsoftretreat.com/forums/index...10854.msg108664 Endret 3. juli 2007 av ExTerminator Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 hvor farlig er egentlig dem stålkulene? http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1210 8993294[/snapback] Lurer egentlig jeg også på. Og lurer på hvem de er mest farlige for, våpenet eller blinken.. Har litt lyst til å prøve en salve full auto på en gammel TV eller lignende Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) hvor farlig er egentlig dem stålkulene? http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1210 8993294[/snapback] Lurer egentlig jeg også på. Og lurer på hvem de er mest farlige for, våpenet eller blinken.. Har litt lyst til å prøve en salve full auto på en gammel TV eller lignende 8993362[/snapback] Omtrent like farlig som plastkuler vil jeg tro, i og med at utgangshastigheten blir mye mye lavere. Hadde de blitt skutt ut i samme hastighet hadde de selvsagt vært mye farligere. Edit: tipper du kommer til og bli veldig skuffet hvis du prøver de i et fullauto våpen, hop-upen kommer ikke til og klare og gi de no særlig bakoverspinn og de kommer til og dette ned etter 10-15 meter tipper jeg. I et kraftig snipergevær kan de kansje være litt morro Endret 3. juli 2007 av Blue--Sky Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=925 da? siden dem er mye lettere Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...products_id=925 da? siden dem er mye lettere 8993900[/snapback] Har testa de selv, er egentilg veldig gode kuler det. Men de gjør fortsatt ikke mer skade en plastkuler som har samme vekt.. Så hvorfor det står advarsler mot og skyte på mennesker vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå