Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har  fundert nå en liten stund på denne http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1191

 

noen som vet om det er ett godt kjøp? eller detter den sammen etter ett par kuler?

8970530[/snapback]

 

WA er de beste pistolene å få

 

men du trenger gass, kjøp den som heter abby predator 134a gass, kan skaffes samme sted som pistolen

8970585[/snapback]

 

Joa.. men sandefjord er utsolgt for all gass ser det ut som... så blir vel en masse bestillinger fra forskjellige plasser..noe jeg helst vil unngå

Lenke til kommentar
Og vet noen hva hop-up betyr/er?

8970575[/snapback]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Airsoft_pelle...i.27s_principle

8970685[/snapback]

 

 

takk for det

 

men kan noen svare på det andre jeg har spurt om?

 

er dette eller dette noe å kjøpe, og er det en softgun.(på det ene bildet ser det ut som det er ekte skudd)

8970814[/snapback]

 

 

Begge er softguns , men jeg ville ikke kjøpt noen av de!

 

Dette er billig guns som skyter mellom 10-20m max!

 

Kjenner en som just kjøpte et billigvåpen til 600,- og det skøyt 20m max....

 

Alle tingene som følger med som f.eks. rødpungtsikte , ris frontgrep , løydemper og lastersikte er bare noe crap! Fattig plastik som knekker med en gang!

 

Men hvis du ikke skal drive med aktivt spill , så må du får all del kjøpe den :)

Lenke til kommentar
har  fundert nå en liten stund på denne http://www.sandefjordpaintball.com/index.p...roducts_id=1191

 

noen som vet om det er ett godt kjøp? eller detter den sammen etter ett par kuler?

8970530[/snapback]

 

WA er de beste pistolene å få

 

men du trenger gass, kjøp den som heter abby predator 134a gass, kan skaffes samme sted som pistolen

8970585[/snapback]

 

Joa.. men sandefjord er utsolgt for all gass ser det ut som... så blir vel en masse bestillinger fra forskjellige plasser..noe jeg helst vil unngå

8970852[/snapback]

 

vent en uke eller noe, gass kommer fort inn, eller bare send mail og spørr så får du vite nøyaktig når den gassen du er ute etter kommer

Lenke til kommentar
Og vet noen hva hop-up betyr/er?

8970575[/snapback]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Airsoft_pelle...i.27s_principle

8970685[/snapback]

 

 

takk for det

 

men kan noen svare på det andre jeg har spurt om?

 

er dette eller dette noe å kjøpe, og er det en softgun.(på det ene bildet ser det ut som det er ekte skudd)

8970814[/snapback]

 

 

Begge er softguns , men jeg ville ikke kjøpt noen av de!

 

Dette er billig guns som skyter mellom 10-20m max!

 

Kjenner en som just kjøpte et billigvåpen til 600,- og det skøyt 20m max....

 

Alle tingene som følger med som f.eks. rødpungtsikte , ris frontgrep , løydemper og lastersikte er bare noe crap! Fattig plastik som knekker med en gang!

 

Men hvis du ikke skal drive med aktivt spill , så må du får all del kjøpe den :)

8971023[/snapback]

 

 

jeg tror jeg skal bruke softgunen mest til å leke meg(skyte på blinker elns.) Jeg skal ikke bruke den til å vere med på baner og skyte på folk ol.

 

er en av disse bra til å "leke" seg med?

Endret av marti9
Lenke til kommentar
Kjøp deg heller en gbb pistol til 800 ,- og få et mye bedre våpen..

Skyter både langt , presist og hardt i forhold til det du linker til.

8972102[/snapback]

 

jeg har en pistol. jeg vil ha noe som skyter auto (ikke et og et skudd).

og jeg vil heller ikke ha noe så dyrt.

Endret av marti9
Lenke til kommentar
Denne er gbb og skyter full auto :)

8972340[/snapback]

 

 

jeg har mest lyst på en colt eller ak elns. som ikke koster mer enn maks. 500 kr.

og det er bra om det følger med 2 magasin eller det er et magasin som man kan kjøpe i tillegg. Og batteri og lader er også ønsket.

Endret av marti9
Lenke til kommentar

Hadde akuratt en bestilling på 8stk yellowgas og 1stk topgas fra sandefjord (ikke bare til meg da :whistle: )... Så ser ut som de er utsolgt for alt nå.. Håper de får inn mer yellowgas snart. hvertfall før storspillet..

 

Skulle egentilg ha lagt opp noen blider av snipern nå, men kameraet mitt streiker.. skal få lånt en annet i morra. Ser utrolig bra ut med steelbarrel (fluted type) og den veier 5,4kg totalt nå (nesten for mye..) Nå gleder jeg meg bare til BSG hop up kitet kommer..

 

Men presisjonen var ikke så gal stock, var ute og testa litt med min bror i dag og jeg traff han på ca 80m etter noen forsøk, og med litt mye hopup så dro kulene langt over/forbi han (kulene lander over 100m).. :whistle: Så det er et stort potensiale i denne rifla når jeg bare får bytta hopupen :ph34r:

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller går de samme spørsmålene om og omigjen i denne tråden? Skal du kjøpe billig-våpen, les guiden som det ligger link til på www.airsoftnorge.net, eller goggle etter "review + navn på gunnern".

 

Billig drit der det følger med masse piss er ALDRI verdt pengene. 500kr er ikke billig hvis du kjøper noe som suger. De enste kina-klonene du kan kjøpe trygt er de som er nevnt i den tråden, med anbefalign.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller går de samme spørsmålene om og omigjen i denne tråden? Skal du kjøpe billig-våpen, les guiden som det ligger link til på www.airsoftnorge.net, eller goggle etter "review + navn på gunnern".

 

Billig drit der det følger med masse piss er ALDRI verdt pengene. 500kr er ikke billig hvis du kjøper noe som suger. De enste kina-klonene du kan kjøpe trygt er de som er nevnt i den tråden, med anbefalign.

8972657[/snapback]

 

 

finst det kina-klone av colt med batteri og lader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...