Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

tm sin m16a1 har mye plast og blir vedlig fort knirkete og får wobble, lønner så å kjøpe en metal kropp så fort som mulig for å gjøre den mer solid og stivere.. ellers er det en grei pris. ser også at det er en m4 med en del snaks på siste side, den har ikke fått noen bud enda og ligger på 3000. går den for 3000 er det en grei pris, men den er ikke vært så mye mer en det..

Lenke til kommentar

a2 er jo den som fremdeles brukes av us army, og har blitt brukt siden mitten av 80tallet. og som alle TM våpen er det et bra våpen,

 

det eneste ar15 våpenet fra TM som jeg ikke har hørt om mye problmer med wobble er m733, da den både er litt forsterket i løpet og den har kortere løp, kjenner noen som har greid å få den til å wobble men da er resten av våpenet også rævkjørt.

Lenke til kommentar
Dog, det skal være sagt at innespill ikke pleier å være noe en airsoft-klubb hovedsakelig holder på med.

5163497[/snapback]

 

Åhh... så dumt, det finnes jo ikke noe råere enn S.W.A.T. eller SAS soldater som infiltrerer en bygning. Utrolig taktik :)

 

Edit: Til gunfreak19.

 

Er det mulig å få tak i TM metallkropp til TM H&K MP5 A4?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
kan ikke få tak i en TM metalkropp da de ikke lager det, men du kan jo kjøpe en hvilken som helst MP5 metal kropp da, vet at CA sin metal kropp passer på TM og det finnes mange andre som lager metalkropp for TM..

5166721[/snapback]

 

Passer "innmaten" til en TM i en CA?

Kolben følger vel ikke med(CA)?

Softgun'en vil jo kanskje forvandles, hvis jeg ikke finner en eksakt replica!

 

Hva er cirka pris på eks. CA metallkropp?

 

En siste ting: Før jeg fikk TM MP5'en så kikket jeg på CA sine MP5'er, men fikk høre att det var en del problemer med disse, på den tiden i alle fall, er CA metal kropp god kvalitet?

 

Har du noen linker? Ikke til CA, men til noen brukbare metall kropper?

Lenke til kommentar

hadde tenkt å kjøpe meg en gass softgun... en pistol vel og merke da jeg synes de er mye kulere enn gevær..:)

 

Så lurte jeg litt på hvor mange kuler man kunne skyte før man måtte fylle på mer gass på softgunnen igjen?? hvor lenge varer en slik 1000ml gass flaske?? har en fjær pistol fra før av men jeg vil ha en med blow back og som er laget mer av metall så det er derfor jeg vil ha gass pistol...

Skyter mest bare på kødd og driver ikke å har krig og sånt så at jeg må fylle gjør ingentoing...men vis man må kjøpe ny gass veldig ofte så blir det jo dyrt etterhvert å det er jeg ikke så interesert i... :nei:

Lenke til kommentar
hadde tenkt å kjøpe meg en gass softgun... en pistol vel og merke da jeg synes de er mye kulere enn gevær..:)

 

Så lurte jeg litt på hvor mange kuler man kunne skyte før man måtte fylle på mer gass på softgunnen igjen??  hvor lenge varer en slik 1000ml gass flaske?? har en fjær pistol fra før av men jeg vil ha en med blow back og som er laget mer av metall så det er derfor jeg vil ha gass pistol...

Skyter mest bare på kødd og driver ikke å har krig og sånt så at jeg må fylle gjør ingentoing...men vis man må kjøpe ny gass veldig ofte så blir det jo dyrt etterhvert å det er jeg ikke så interesert i... :nei:

5177175[/snapback]

 

 

vel gassen ligger jo i magasinet, så hvis du har 5 magasin kan du jo skyte ut alle fem.. gass magasin er ganske dyre da de skal holde kuler og gass osv. så priser på de ligger fra 25-50 $ pr. mag. men en ca. vanlig magasin som er fyllt helt opp med gass pleire å holde til 2-3 magasiner med kuler.

 

hvor lenge en flaske gass holder har jeg aldrig sjekka det, en stund, kjøper altid 2 flasker og de holder lenge er mye billigere en de co2 greiene luft/gass pistoler bruker,

Lenke til kommentar
hvor lenge en flaske gass holder har jeg aldrig sjekka det, en stund, kjøper altid 2 flasker og de holder lenge er mye billigere en de co2 greiene luft/gass pistoler bruker,

 

 

Okei...skjønte ikke den helt. finnes det andre former for gass man kan bruke i stede for de gassflaskene som er laget spess for softgunn?? og som også er billigere??

Hvor finner man i såfall slike??

Lenke til kommentar

okei...Har dere noen anbefalinger av valg av pistol til meg da??

 

Vil ha en med blow back. den må se veldig stilig ut og helst være sølv og svart. kan være bare svart eller bare sølv også vis prisen og kvaliteten overgår andre...

Et annet must er at den skal bestå av mer eller mindre bare metall...minst mulig plastikk. :)

og for dere som ikke leste lenge opp her så er det en gass pistol det er snakk om...=)

 

Maks pris ca 2000+-

helst mindre..;)

Lenke til kommentar
Maks pris ca 2000+-

helst mindre..;)

5177896[/snapback]

 

Lite sannsynelig att du får fullmetall til den prisen er jeg redd.

 

Edit: Er du villig til å bestille ifra utenlands?

Da bør du sjekke redwolfairsoft.com

 

Edit(igjen): Du må ikke bruke gass våpen under 5pluss grader :thumbdown:

 

Edit(ja,ja,ja): Tokyo Marui: Tactical Master

Her er en omtale.

 

KWC: Desert Eagle Co2 er versting pistolen!

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

skal du ha gode gbb våpen som er i metal må du kjøpe costum våpen som koster 400-600 $

 

har du 2000 å bruke ville jeg kjøpt et WA våpen da de føles så ekte ut som du kan få de, de er plastik men det er en spesiell greie så det kjennes ut som metal, heter coldtuch da de er kalde å ta på..

 

WA(Wester Arms) våpen ligger på ca. $200 man kan som sagt kjøpe custom metal versioner som da koster fra 100-300% mer..

 

WA lager våpen på lisens fra ekte våpen fabrikker. Kimber, Colt, Springfield osv så de er så ekte som man får de, og kan bruke akuratt de samme ekstra tingene som de ekte våpene kan.

 

PS. kan dere som tror dere poster linker til våpen lære dere hvordan man skal gjøre det,

 

man tar å finner siden med det våpenet man skal ha. og så høyre klikker man i popup'n går på egenskaper og cut&paste fra der, det er den eneste måten jeg vet om får å få poste direkte linker til til produkter fra HK sider..

 

PS2. www.sandefjordpaintball.no har også WA våpen men der koster de 2500 pluss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...