Cutthroat Bill Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Bilde? Blue--Sky skrev at han hadde bestilt, så det tar nok noen dager får han får sakene og får tatt bilder... Red.: Fikset ®-merket, og la til sitat. Endret 20. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ser at pakken blir sendt med fedex, hvordan blir det med momsen da? må jeg betale på døra? eller kommer det giro i etterkant? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Mitt ble sendt med FedEx.. Har ikke sett no regninger enda, er over 1mnd siden jeg bestillte nå.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Mitt ble sendt med FedEx.. Har ikke sett no regninger enda, er over 1mnd siden jeg bestillte nå.. 8916115[/snapback] takk for raskt svar så du måtte ikke betale noen ting når de kom på døra? Edit: post 1200 Endret 21. juni 2007 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nope.. De trakk det fra kontoen min med en gang jeg bestillte.. Måtte bare skrive under.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nope.. De trakk det fra kontoen min med en gang jeg bestillte.. Måtte bare skrive under.. 8916254[/snapback] Ja, bestillte via paypal jeg så det ble trukket med en gang (ikke momsen da...) Pakka ble henta fra redwolf i dag, estimated delivery er til onsdag. Best gun kitet blir snart bestillt fra evike. Og så er det en del yellow/top gas på vei fra sandefjord Blir gøy og hvor god den kan bli Edit: Er 21år i dag Endret 23. juni 2007 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nope.. De trakk det fra kontoen min med en gang jeg bestillte.. Måtte bare skrive under.. 8916254[/snapback] Ja, bestillte via paypal jeg så det ble trukket med en gang (ikke momsen da...) Pakka ble henta fra redwolf i dag, estimated delivery er til onsdag. Best gun kitet blir snart bestillt fra evike. Og så er det en del yellow/top gas på vei fra sandefjord Blir gøy og hvor god den kan bli Edit: Er 21år i dag 8926694[/snapback] gratulerer da kan du selge allt airsoft utstyret ditt og kjøpe ekte våpen så kan du skyte på vennene dine med ekte kuler, veldig gøy men du går tom for venner ganske fort Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 gratulerer da kan du selge allt airsoft utstyret ditt og kjøpe ekte våpen så kan du skyte på vennene dine med ekte kuler, veldig gøy men du går tom for venner ganske fort 8927561[/snapback] Snakker du av erfaring eller nei, hehe tror ikke jeg skal prøve på det. Liker nå helst at de lever jeg Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nope.. De trakk det fra kontoen min med en gang jeg bestillte.. Måtte bare skrive under.. 8916254[/snapback] Ja, bestillte via paypal jeg så det ble trukket med en gang (ikke momsen da...) Pakka ble henta fra redwolf i dag, estimated delivery er til onsdag. Best gun kitet blir snart bestillt fra evike. Og så er det en del yellow/top gas på vei fra sandefjord Blir gøy og hvor god den kan bli Edit: Er 21år i dag 8926694[/snapback] gratulerer da kan du selge allt airsoft utstyret ditt og kjøpe ekte våpen så kan du skyte på vennene dine med ekte kuler, veldig gøy men du går tom for venner ganske fort 8927561[/snapback] 21 ÅR?? OI DA... da har nok jeg brytet alders-års grensen på både hagle og rifle. hagle trodde jeg det var 16 år på... så det har jeg PRØVD før 16 jeg.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nope.. De trakk det fra kontoen min med en gang jeg bestillte.. Måtte bare skrive under.. 8916254[/snapback] Ja, bestillte via paypal jeg så det ble trukket med en gang (ikke momsen da...) Pakka ble henta fra redwolf i dag, estimated delivery er til onsdag. Best gun kitet blir snart bestillt fra evike. Og så er det en del yellow/top gas på vei fra sandefjord Blir gøy og hvor god den kan bli Edit: Er 21år i dag 8926694[/snapback] gratulerer da kan du selge allt airsoft utstyret ditt og kjøpe ekte våpen så kan du skyte på vennene dine med ekte kuler, veldig gøy men du går tom for venner ganske fort 8927561[/snapback] 21 ÅR?? OI DA... da har nok jeg brytet alders-års grensen på både hagle og rifle. hagle trodde jeg det var 16 år på... så det har jeg PRØVD før 16 jeg.. 8947697[/snapback] det er 21 på pistol, du kan ha hagle/rifle fra du er 18 og i noen tillfeller 16 hvis foreldrene dine gir deg lov eller one, jeg husker ikke helt, lenge siden jeg har hatt noe med rifler og hagler å gjøre Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis man tar jegerprøven så kan man vel søke politiet om lov til og kjøpe våpen fra man er 16? er ikke helt sikker men.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 ja, jegerprøven eller viser til konkuranser som man skal ta del i. mange 16åring som konkuranser skyter med salong rifler Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen som vet om noen fysiske butikker som selger gode og relativt rimelige eletriske softguns i Oslo-området? Tenker Sandvika, Drammen, Oslo o.l. Takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 finnes ikke så vitt jeg vet Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen som vet om noen fysiske butikker som selger gode og relativt rimelige eletriske softguns i Oslo-området? Tenker Sandvika, Drammen, Oslo o.l. Takk for all hjelp.. 8949536[/snapback] Hvis du drar ut mot Ski via E18, forbi klemetsrud osv.. Så tar du som sakt av ved E18 og så tar du første til venstre (veien som går inn før JET stasjonen).. Der holder Softguns.no til, og han har faktisk mange gode softguns i butikken, og skaffer det meste.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis du drar ut mot Ski via E18, forbi klemetsrud osv.. Så tar du som sakt av ved E18 og så tar du første til venstre (veien som går inn før JET stasjonen).. Der holder Softguns.no til, og han har faktisk mange gode softguns i butikken, og skaffer det meste.. 8949724[/snapback] Er det den samme adressen som står på nettsiden? Langt fra Oslo? (er i Asker..) Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Altså.. Det er forskjell å kjøre dit fra Asker enn det, det er fra Oslo Men ja, tror det er samme adresse (Siggerud).. Tar vel 20min fra Oslo, tar 20min fra Asker til Oslo (sirka) = 40min en vei.. Du kan evt også ta oslofjordstunnelen, men vet ikke helt hvor lang tid det tar.. Min erfaring er at det tar like lang tid å kjøre under fjorden som det, det tar å kjøre rundt (bodd i Asker før).. Lenke til kommentar
BlondPower Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei.. Er ute etter en ok el-drevet softgun.. Under 1000 kr. Er det mulig å få tak i dette uten å måtte bestille fra nettbutikk? (Oslo) Noen som har vært i butikk i Oslo (eller Sandvika, Asker e.l.) der de har solgt brukbare elektriske softguns? Skynd dere, reiser til Bergen om 2 dager.. Takk hvis noen gidd å gjelpe Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei..Er ute etter en ok el-drevet softgun.. Under 1000 kr. Er det mulig å få tak i dette uten å måtte bestille fra nettbutikk? (Oslo) Noen som har vært i butikk i Oslo (eller Sandvika, Asker e.l.) der de har solgt brukbare elektriske softguns? Skynd dere, reiser til Bergen om 2 dager.. Takk hvis noen gidd å gjelpe 8951304[/snapback] Hvis du kikker litt lenger opp i forumet så er akkurat det tatt opp.. Gå til den butikken å se om du finner noe du liker Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei..Er ute etter en ok el-drevet softgun.. Under 1000 kr. Er det mulig å få tak i dette uten å måtte bestille fra nettbutikk? (Oslo) Noen som har vært i butikk i Oslo (eller Sandvika, Asker e.l.) der de har solgt brukbare elektriske softguns? Skynd dere, reiser til Bergen om 2 dager.. Takk hvis noen gidd å gjelpe 8951304[/snapback] Hvis du kikker litt lenger opp i forumet så er akkurat det tatt opp.. Gå til den butikken å se om du finner noe du liker 8951484[/snapback] Han finner sikkert noe han liker.. men ikke til under 1000lappen.. Må vel nesten kjøpe "godt brukt" en for og komme rundt 1000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå