Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt for ikke å gi link liksom? :p

8879225[/snapback]

 

ja.. hehe, var vel heller det at jeg ikke fikk det til, står jo bare uncompany på den sida. Forandrer jo aldri url uansett hva man klikker på der. Men det er jo sikkert en måte og gjøre det på, så hvis noen gidder og forklare det så hadde jeg vært takknemlig ;)

Lenke til kommentar
Nja... tror faktisk ikke man kan linke til noe sider utenom framsiden der. Men kan derimot linke til ett produkt, men er du sikkert klar over allerede.

8882036[/snapback]

 

Kan man ikke linke til en kategori? hmm :hmm: *må prøves*

 

 

Edit: funka for meg TM Pistoler

 

Anyway, til de som lurer på hvordan man linker til noe, så er det bare å høyreklikke på siden der produktet er, velg egenskaper også skal du få fram en link eller to.. Funker fett i Firefox jaffal..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Det kan virke som UNC har fikset dette med å linke til kategorier. Jeg kan ikke huske å ha klart dette tidligere, men så har jeg vel ikke prøvd så ofte på det heller, da. :roll:

 

Nå åpner det seg også en ny fane om jeg klikker meg inn på "AEG", også velger en kategori der.

 

Red.: Omformulerte meg.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Ønsker å kjøpe stilig M4A1 (eller liknende modell), elektrisk. Enkel, billig greie, under 1000 kroner, vet mange sier det er drit men det holder om det er brukbart. Vet ikke hvor man kan kjøpe dette og har hørt om et par steder.

Wasteland - Mange sier det er dyrt der.

Teknikmagasinet - Dyrt? Vet de noe som helst om airsoft? Drit kvalitet?

Er det billigere å bestille fra en webside (tenker frakt osv.)

Noen som vet gode nettbutikker, eller helst fysiske butikker i hordaland?

NB: Vet at det er noob-våpen for under 1000, så ikke vits å si det.. :)

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar
Jeg skal visst ha en bra en ute nå, se litt på www.gunnerairsoft.com..

 

Men ikke bestill derfra da det er mye kø osv nå, men wgcshop.com har nok noe inne..

8885501[/snapback]

Det ser ut som om det meste billige fra wcgshop er utsolgt, men fant en fra gunnerairsoft.com. 350 fps, full auto for 70$ (424 NOK ifølge coinmill.com).

Dette er ikke verdens beste våpen, vet det, men er det stor sjanse for at den blir ødelagt etter 1 uke? Kan jo ikke levere den tilbake.. Uansett koster det sikkert mer med frakt, moms osv osv.. Skulle ønske de hadde slike i Norge, noen som vet om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...