*Magnus* Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 jeg har VELDIG!!! lyst på airsoft... men ingen av vennene mine driver med det de er mer interisert i paintball.. skulle ønske at de likte airsoft mer hvor bor du? de fleste steder i norge har nå klubber. alle store byer, indre norge, nor, sør, vest og øst. er ikke vansklig å finne en klubb i nærheten, og da får du helt nye venner også. kan sies at airsoft smitter. jeg var den første i venneflokken som kjøpte og nå har 4 av dem begynnt, og kanskje 1 til snart. Bor i Trondheim Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 http://www.trondheimswat.com/ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det er kult å ha en softgun fight med venner. Ja, helt til en av dere blir truffet i øyet eller noe slikt Bruker vernebriller da vettu. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Men du bryter uansett våpenloven Jeg gleder meg selv vilt til jeg blir 18, da TASK opererer med 18 års aldergrense for å bli medlem av klubben. Hadde de hatt 16 som grense kunne jeg jo fått søkt gjennom dem og nasf (om den derre "dispensasjonen") om et par måneder, men jeg må istedet belage meg på å vente Etid: Når jeg skriver TASK, så mener jeg Tromsø Airsoftklubb. Eneste alternativ i Tromsø, annet en "cheesy'e" Darklight og noe leiesaker på en campingplass Endret 5. mars 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) http://www.trondheimswat.com/ takk for link edit: var ikke så mye info på den siden akkurat.. mest blanke ark Endret 5. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 de har nettopp fått i gang siden, men send de en mail så svarer de sikkert på det du lurer på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Heh heh heh. Nå ble det skarpskytter-rifle på meg også. 600 smackeroos, pluss litt ekstra for å oppgradere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 fikk med litt fjøsmekk festa den nye lyddemperen på m733'n Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Driver litt med airsoft jeg ja. Har en Sig Sauer P228. I sølv. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har en p228-softgun jeg også. Ikke så mye å skryte av kanskje, men greit til sitt bruk - som ran av bensinstasjoner, storkiosker etc. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 som ran av bensinstasjoner, storkiosker etc. jepp. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Driver også litt med softgun på fritiden med kompisser. Har en Desert Eagle gasspistol som jeg hadde kjøpt av Sandefjord Paintball Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 har nettopp mekka på G36c'n min, så den ser mer ut som det vi i norge bruker.. dette er før bilde: dette er sånn den ser ut med nytt front grep og kolbe, samt litt maling. da går den fra å være en G36c til en G36Kv som står for kort version Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 har en deagle av no slag ikke sånn super bra men den funker. om jeg tar bilde blir en annen sak lyst på gass pistol i grunn. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har bare en fjerpistol skal kjøpe ny men vet ikke het hvordan, elektisk blr det nok.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 El pistoler suger, kjøp deg en gass pistol. enten Wester Arms eller KSC. WA pistoler coster fra $150-$230 men de er de beste.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ja vet. Elektrisk MP5 eler no tror jeg.. har ikke så alt for mye peil for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 du er vel bare 16, så da trenger du disp får å kjøpe og ha airsoft våpen.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 nyeste våpenet mitt. KSC Glock 17 GBB. liker egentlig ikke glock men trenger den til det norske utstyret mitt og jeg fikk den billig.. bare 600.- for nesten helt nytt våpen med 2 magasiner. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 du er vel bare 16, så da trenger du disp får å kjøpe og ha airsoft våpen.. vell, er ikkje alle som er like nøye på dette (innenfor landets grenser i allefall). Spess på qxl, har kjøpt meg et par gunnere der. Kan ikke akuratt si at di sa noe ( men qxl da) Har også bestilt fra norske butikker uten at de har brydd seg, skulla egentli bare se om det gikk først... Ble litt overrasket der ja... Men uansett, fint å se at det mer mange her også som driver med softgun. Selv om det kan være litt kjipt om du ikke er 18 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå