bruker234 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ok nytt spørsmal: på Wastelands webbutikk selger de paintball/softgun utstyr. jeg vurderer og kjøpe noen 10 talls tusen kuler der, fant 8300 kuler for under 200kr... men problemet er at de ikke sier noe om frakten? vet noen hva frakten koster?? er frakten gratis?? er det dyr frakt er det bedere og kjøpe 10.000 kuler på qxl for 250 kr /m frakt. så er frakten på wastelands gratis?? hvor mye koster den?? det har sikkert noe og bety på hvor mye gjendstanden veier, de jeg evt skal kjøpe er her: http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&reviews_id=624 ble litt mye spørsmål håper jeg får svar. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det har sikkert noe og bety på hvor mye gjendstanden veier, de jeg evt skal kjøpe er her: http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&reviews_id=624 8774366[/snapback] Ikke kjøp de der.. Det er alt for lette.. det må være minst 0.2g... Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) , Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Jeg har et lite problem. Det er et problem som jeg er redd for at ingen her på forumet greier å løse, men det er verdt et forsøk. Til den som måtte greie å løse dette problemet, så er jeg evig takknemlig. Jeg lånte en Steyr AUG softgun av en kamerat, men en dag brakk håndtaket (front grip) til dette våpenet. Håndtaket var veldig svakt og brakk lett av. Jeg har vært på diverse nettsider for å prøve å finne dette håndtaket, og jeg har endte opp med www.wgcshop.com. Der står det at de selger denne delen, men da jeg kontaktet dem, så sa dem at de hadde sluttet å selge det. Det er utrolig synd hvis jeg ikke får tak i denne delen, fordi da vet jeg ikke hvordan jeg skal få fikset det. Et ytt våpen koster masse tusen. Delen: Marui Fore Grip for AUG Jeg ville blitt enormt glad om noen greide å finne noen som solgte denne delen, fordi jeg greier det ikke selv sad.gif På forhånd tusen takk for hjelpen! mvh Anders Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Kan du beskrive hvor den er knekt? Ved feste? Hvis du har delen, hvorfor ikke lime? Hvis ikke, hva med å lage et nytt syntetisk feste som du bare limer til håndtaket? Endret 3. juni 2007 av dicktator Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du kontaktet butikker som selger softgun, de pleier å reparere våpen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Da reparer du det selv heller. Sikkert svindyrt å få det gjort på butikk, dessuten burde det være en smal sak å sette på ett nytt håndtak selv. Endret 3. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kan de reperer det har de delen, og har de delen kan du sikkert kjøpe den av de. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 et dårlig svarer å kjøpe en Jing Gong AUG fra gunnerairsoft.com, overlegen TM på nesten alle områder, og koster rundt 78$ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har du sjekket på www.redwolfairsoft.com og www.uncompany.com? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Takk for svar folkens! dicktator: Jeg har prøvd å lime, men det var med et ikke så veldig godt lim. Jeg kan prøve å gjøre det igjen. Noen tips til kraftig lim som funger bra ved reperasjon av små viktige plastikkdeler? Håndtaket knakk i festet øverst. Som du ser på dette bildet jeg har lagt til, så har den øverste delen knekt i to. Det er en veldig liten del som må være sterk. t_o_r: Jeg har kontaktet wfcshop.com. De solgte denne delen, men ikke nå lenger. Jeg bær kanskje ta kontakt med noen norske som driver med dette? Har du noen forslag? EvenruD Ja jeg har sjekket ut de sidene. Fant ikke noe Endret 4. juni 2007 av Andyax Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du kan jo sjekke her: http://www.wolfarmouries.co.uk/airsoft/bb/...p?page=products Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har prøvd å lime, men det var med et ikke så veldig godt lim. Jeg kan prøve å gjøre det igjen. Noen tips til kraftig lim som funger bra ved reperasjon av små viktige plastikkdeler? Araldit! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Andyax: Gjør som pellepirat sier? Kjøp en billig kina klon, som er like bra som orginalen, og bytt del De skal være kompitable med hverandre da det er en kopi av TM.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Andyax: Du kan j o spørre en lokal airsoft-forhandler om de kan bestille den til deg.. Det vil vel koste noe extra , men det vil bli mye billigere en et nytt våpen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja.. Ta å sjekk på Tokyo Marui sin hjemmeside og sjekk etter varenr, så sender du det til wasteland eller SP og hører om de kan skaffe det.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 det har sikkert noe og bety på hvor mye gjendstanden veier, de jeg evt skal kjøpe er her: http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&reviews_id=624 8774366[/snapback] Ikke kjøp de der.. Det er alt for lette.. det må være minst 0.2g... 8774699[/snapback] Jepp , det er de...anbefaler 0.20g og ikke 0.12g! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kommer ann på hva man skal bruke dem til da Har man en springer til 50-100kr kan 0.12g kuler være bedre enn 0.2g.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Dette er kanskje en idè for noen? Link Har tenkt til å bestille en selv når jeg får lønn.. Edit: Æsj glemte å ta på edit. Endret 4. juni 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke for øyeblikket nei... Må skaffe jobb først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå