Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

ok nytt spørsmal:

 

på Wastelands webbutikk selger de paintball/softgun utstyr.

 

jeg vurderer og kjøpe noen 10 talls tusen kuler der, fant 8300 kuler for under 200kr...

 

men problemet er at de ikke sier noe om frakten?

 

vet noen hva frakten koster??

 

er frakten gratis?? er det dyr frakt er det bedere og kjøpe 10.000 kuler på qxl for 250 kr /m frakt.

 

så er frakten på wastelands gratis?? hvor mye koster den??

 

det har sikkert noe og bety på hvor mye gjendstanden veier, de jeg evt skal kjøpe er her: http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...&reviews_id=624

 

 

ble litt mye spørsmål håper jeg får svar. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har et lite problem. Det er et problem som jeg er redd for at ingen her på forumet greier å løse, men det er verdt et forsøk. Til den som måtte greie å løse dette problemet, så er jeg evig takknemlig.

 

Jeg lånte en Steyr AUG softgun av en kamerat, men en dag brakk håndtaket (front grip) til dette våpenet. Håndtaket var veldig svakt og brakk lett av. Jeg har vært på diverse nettsider for å prøve å finne dette håndtaket, og jeg har endte opp med www.wgcshop.com. Der står det at de selger denne delen, men da jeg kontaktet dem, så sa dem at de hadde sluttet å selge det. Det er utrolig synd hvis jeg ikke får tak i denne delen, fordi da vet jeg ikke hvordan jeg skal få fikset det. Et ytt våpen koster masse tusen.

 

Delen:

tm_augst40.jpg

 

Marui Fore Grip for AUG

 

Jeg ville blitt enormt glad om noen greide å finne noen som solgte denne delen, fordi jeg greier det ikke selv sad.gif

 

På forhånd tusen takk for hjelpen!

 

mvh

Anders

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens!

 

dicktator:

Jeg har prøvd å lime, men det var med et ikke så veldig godt lim. Jeg kan prøve å gjøre det igjen. Noen tips til kraftig lim som funger bra ved reperasjon av små viktige plastikkdeler?

Håndtaket knakk i festet øverst. Som du ser på dette bildet jeg har lagt til, så har den øverste delen knekt i to. Det er en veldig liten del som må være sterk.

 

t_o_r:

Jeg har kontaktet wfcshop.com. De solgte denne delen, men ikke nå lenger. Jeg bær kanskje ta kontakt med noen norske som driver med dette? Har du noen forslag?

 

EvenruD

Ja jeg har sjekket ut de sidene. Fant ikke noe :(

post-23786-1180955681_thumb.jpg

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...