NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har merka i de siste spillene at batteriet bare holder 4-5 mags! Må jeg kjøpe nytt da? Edit : er vipers en bra klubb? Kjørte forbi banen de sinn litt uttafor kr.sand i dag og den så ganske heftig ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvis du vil spille speedball så er vel vipers en ok klubb, selv om det ser ut som de ikke er så alt for nøye med lover Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) NothinDoin: Det er jo mulig det er laderen sin feil også. Hvor lenge har du hatt batteriet, og ca hvor mange ganger har du ladet det? Endret 2. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har ikke akkurat telt men 10-20 ganger...jeg lader til det lyser grønt=det er ferdig...laderen kosta meg 600 så den bør vel funke.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 lader du ut batteriet først, hvis ikke tar det ikke lang tid og hærpe det Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Noen andre klubber p sQrlandet a anbefale..? Endret 2. juni 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 lader du ut batteriet først, hvis ikke tar det ikke lang tid og hærpe det 8767544[/snapback] ja det er avlader pa laderen og jeg gjor det ja... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvor mange volt er det på, og hvor mange amper lader du med? I RC-verdenen så bør man lade med 4amper om man har hurtiglader. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 tror det er 8.4 volt på batteriet , men fårstår meg egentlig ikke på elektriske ting som wat , volt o.l. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 selv om det ser ut som de ikke er så alt for nøye med lover 8767431[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 De spiller da helt lovlig, hadde de ikke gjort det kunne de ikke drevet på sånn som de gjør. Skal love deg at Nils (klubbleder) har styr på sakene sine, og bare fordi de er litt annerledes enn NASF så gjør det dem til en "hatet" klubb innen forbundet Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) tror det er 8.4 volt på batteriet , men fårstår meg egentlig ikke på elektriske ting som wat , volt o.l. 8767682[/snapback] Vel, om laderen din er en "peak hurtiglader/fast charger/speed charger", så sett den på 4 amper/amp/A om du kan, og pass på å lade ut batteriet etter bruk slik gunfreak19 sa. Jeg ladet batteriene til RC-bilen på 4 amper med en slik lader, og det funket helt perfekt. Jeg vet ikke om det funker å lade på 4amper om det ikke er en peak hurtiglader, så jeg fraråder det inntil du vet noe sikkert. Redigert: Når jeg tenker meg om, så er det mulig dette bare gjelder batterier av typen "large". Altså 1700mah og oppover. Endret 3. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 De spiller da helt lovlig, hadde de ikke gjort det kunne de ikke drevet på sånn som de gjør. Skal love deg at Nils (klubbleder) har styr på sakene sine, og bare fordi de er litt annerledes enn NASF så gjør det dem til en "hatet" klubb innen forbundet 8768041[/snapback] hva med det jeg har hørt at 14-16 åringer får kjøpe våpen og eie dem? Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det er vel bare noe jalla, tor ikke de hadde fått kjøpt det i en butikk som satser litt på softgun. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 De spiller da helt lovlig, hadde de ikke gjort det kunne de ikke drevet på sånn som de gjør. Skal love deg at Nils (klubbleder) har styr på sakene sine, og bare fordi de er litt annerledes enn NASF så gjør det dem til en "hatet" klubb innen forbundet 8768041[/snapback] hva med det jeg har hørt at 14-16 åringer får kjøpe våpen og eie dem? 8770181[/snapback] Hva med å ikke tro på alt du hører? Jeg vet at det er folk som er under 18 på spill der, men de har jo en avtale med politiet som gjør at de får lov til å spille helt ned til den alderen der.. At 14åringer får kjøpt våpen der tviler jeg på, henger en del på forumet til vipers.. Og de er ganske bevisst på alder osv. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 det jeg har hørt at 14-16 åringer får kjøpe våpen og eie dem? 8770181[/snapback] 14-15åringer har ikke lov å spille airsoft på banen engang, så hvorfor skulle de selge våpen til dem? Til de som er 16 og 17 selger de sikkert til foreldrene... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ok, da så, da tar jeg det tilbake, ikke noe vits å spre usanne rykter Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 i lillestrøm deles det ut en brosjyre som fritids aktiviteter for barn, noe jeg har meldt meg på heter "Max paintball" du hører hva det er på navnet, og det er fra barn mellom 13-18 år. selvfølgelig er det med voksne, men er dette et låv-brudd? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 var ikke hva reglene på paintball er jeg, men vet det er mange som er under 18 som spiller det, selv om det er 18års grense på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå