Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det er 8.4 volt på batteriet , men fårstår meg egentlig ikke på elektriske ting som wat , volt o.l.

8767682[/snapback]

Vel, om laderen din er en "peak hurtiglader/fast charger/speed charger", så sett den på 4 amper/amp/A om du kan, og pass på å lade ut batteriet etter bruk slik gunfreak19 sa.

Jeg ladet batteriene til RC-bilen på 4 amper med en slik lader, og det funket helt perfekt.

Jeg vet ikke om det funker å lade på 4amper om det ikke er en peak hurtiglader, så jeg fraråder det inntil du vet noe sikkert.

 

Redigert: Når jeg tenker meg om, så er det mulig dette bare gjelder batterier av typen "large". Altså 1700mah og oppover.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
De spiller da helt lovlig, hadde de ikke gjort det kunne de ikke drevet på sånn som de gjør.

 

Skal love deg at Nils (klubbleder) har styr på sakene sine, og bare fordi de er litt annerledes enn NASF så gjør det dem til en "hatet" klubb innen forbundet :p

8768041[/snapback]

 

hva med det jeg har hørt at 14-16 åringer får kjøpe våpen og eie dem?

Lenke til kommentar
De spiller da helt lovlig, hadde de ikke gjort det kunne de ikke drevet på sånn som de gjør.

 

Skal love deg at Nils (klubbleder) har styr på sakene sine, og bare fordi de er litt annerledes enn NASF så gjør det dem til en "hatet" klubb innen forbundet :p

8768041[/snapback]

 

hva med det jeg har hørt at 14-16 åringer får kjøpe våpen og eie dem?

8770181[/snapback]

 

Hva med å ikke tro på alt du hører? :p

 

Jeg vet at det er folk som er under 18 på spill der, men de har jo en avtale med politiet som gjør at de får lov til å spille helt ned til den alderen der..

 

At 14åringer får kjøpt våpen der tviler jeg på, henger en del på forumet til vipers.. Og de er ganske bevisst på alder osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...