Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tok jeg feil. Men dette hørtes jo riktig bra ut. :)  Opplever du noen gang at du mister linsene når du spiller litt røft?

8751030[/snapback]

 

nope, har aldri opplevd at en linse har dotte ut.

øyelegen sa at det skjedde mest med folk som har øyer som er over gjennomsnittlig store, vanligvis så er bunn og topp av linsa holdt tilbake av øyelokk og slikt.

Lenke til kommentar

Diskusjonen rundt løpslengde, fps og presisjon har jeg aldri beveget meg inn i fordi det finnes folk med LANGT større kunnskaper enn meg selv på området. Men det jeg i allefall har fått med meg er at større fps ikke betyr større lengde eller mer presisjon (vil mye heller ha 320 fps med en 0.30 kule enn 480 med en 0.20) og at løpslengder over carabinlengde (rundt 290 eller noe?) ikke gir bedre presisjon og at man i flere tilfeller på oppgradere feks sylinder for å ikke få en reduksjon i FPS, desuten er det ikke lengden, men kaliberet på løpet som (i størst grad) gir presisjonen:)

Lenke til kommentar
Jeg har noen kammerater som har softgun og slikt, og derfor lurte jeg på om noen kunne fåreslå en softgun jeg kunne kjøpe meg til rundt 1000,- og kanskje kan fortelle meg om en trygg og billig side som jeg kan bestille softgun'er fra?

8762673[/snapback]

 

I og med at det står 92 i nicket ditt, så antar jeg at du er født i 1992 og da er du desverre for ung til å tenke på å skaffe deg et våpen da det er 18års grense på det :)

Lenke til kommentar

Hi, har akkurat kjøpt meg min første softgun.

 

Jeg sliter litt med å lade den jødepistolen fordi den er så hard å dra bakover, men den funker. Brukt den på softgun krig en gang, ble eid sellom jeg hadde en gunner til 1600 mens de andre hadde sånn yalla sak til 100 kr.

 

Uansett var det kjempegøy. Skal øve meg litt på å lade den så går det nokk bra.

Lenke til kommentar
Hi, har akkurat kjøpt meg min første softgun.

 

Jeg sliter litt med å lade den jødepistolen fordi den er så hard å dra bakover, men den funker. Brukt den på softgun krig en gang, ble eid sellom jeg hadde en gunner til 1600 mens de andre hadde sånn yalla sak til 100 kr.

 

 

Er det en fjærpistol? Forresten så heter det ikke krig, men spill...

Lenke til kommentar
Hi, har akkurat kjøpt meg min første softgun.

 

Jeg sliter litt med å lade den jødepistolen fordi den er så hard å dra bakover, men den funker. Brukt den på softgun krig en gang, ble eid sellom jeg hadde en gunner til 1600 mens de andre hadde sånn yalla sak til 100 kr.

 

 

Er det en fjærpistol? Forresten så heter det ikke krig, men spill...

8763269[/snapback]

 

Ja, det er fjær.

Lenke til kommentar
Hi, har akkurat kjøpt meg min første softgun.

 

Jeg sliter litt med å lade den jødepistolen fordi den er så hard å dra bakover, men den funker. Brukt den på softgun krig en gang, ble eid sellom jeg hadde en gunner til 1600 mens de andre hadde sånn yalla sak til 100 kr.

 

Uansett var det kjempegøy. Skal øve meg litt på å lade den så går det nokk bra.

8763153[/snapback]

 

 

HAHAHAHAHAHA har du brukt 1600kr på en springer? Må du trekke den opp for hver gang? :!: :!:

Du er nok blitt lurt min venn :)

 

And btw, du er ikke gammel nok til å drive med airsoft!

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med å lade den jødepistolen fordi den er så hard å dra bakover, men den funker. Brukt den på softgun krig en gang, ble eid sellom jeg hadde en gunner til 1600 mens de andre hadde sånn yalla sak til 100 kr.

8763153[/snapback]

Hvordan i all verden klarte du å betale 1600(!) for en fjærpistol!? Ble du lurt trill rundt av noen eller??

Lenke til kommentar

 

Ja, det er fjær.

8763342[/snapback]

 

 

Haha.. Du kunne fått en fin GBB med gass og kuler til den prisen :!:

8763540[/snapback]

 

Er gass sterkere elr lettere å bruke?

8763549[/snapback]

 

 

Gass har høyere fps og er halvauto (eller fullauto på noen)

Lenke til kommentar

 

Ja, det er fjær.

8763342[/snapback]

 

 

Haha.. Du kunne fått en fin GBB med gass og kuler til den prisen :!:

8763540[/snapback]

 

Er gass sterkere elr lettere å bruke?

8763549[/snapback]

 

 

Gass har høyere fps og er halvauto (eller fullauto på noen)

8763564[/snapback]

 

 

Min har bare 300 xD (plast)

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Min har bare 300 xD

8763565[/snapback]

 

 

Så mye på en springer? Har den hop-up?

 

WA står for western arms som er et veldig bra (og dyrt) merke på gasspistoler...

8763572[/snapback]

 

Ja "adjustable hop op" og den suger hardt min Walther CP99 kosta like mye å eier den!

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Ja "adjustable hop op"

8763585[/snapback]

 

 

Hvor kjøpte du den?

8763592[/snapback]

 

I Oslo husker ikke helt hva den het, men de hadde sverd, CO2 gunnere osv..

Tror det var Pentagon elr noe..

 

Btw: hva er hop up?

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...