Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det jeg har gjort med den gittermasken jeg har nå, men jeg vet ikke om brillene mine får plass under den Bolle-brillen der. Eller noen av de andre maskene/brillene.

Jeg måtte i så fall ha testet dem først, og det er lettere sagt enn gjort. =/

8752486[/snapback]

 

 

Hvis du har sånne eller sånne så kan du få en optiker til å sette inn glass i den lille rammma som følger med (det visste du sikkert) men det er kanskje veeldig dyrt..?

Lenke til kommentar
Ok :)

 

Har en g36c nå så har lyst på en sniper i baklomma :)  Marui H&K G3 PSG-1

 

Er det noen som har bestilt fra denne sia?

Går det greit med sending osv.?denne

8752678[/snapback]

 

UNC funker ja..

 

Skal du ha en PSG-1 må du nok regne med mangfoldige tusner av kroner i oppgraderinger for å få den ultimate sniperen..

Snipere er DYRT!

Lenke til kommentar

Det blir nok altfor dyrt, ja. Glassene i brillene jeg har nå koster ca 850,- per stk, og de glassene i de beskyttelsesbrillene du linket til er mye større, så da koster det sikkert enda mer. Jeg hadde uansett ikke betalt 1700,- for ett par beskyttelsesbriller. :p

 

 

Redigert: Oops, regnet vist feil. 1700,-, ikke 1900,- :p

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Ok :)

 

Har en g36c nå så har lyst på en sniper i baklomma :)   Marui H&K G3 PSG-1

 

Er det noen som har bestilt fra denne sia?

Går det greit med sending osv.?denne

8752678[/snapback]

 

UNC funker ja..

 

Skal du ha en PSG-1 må du nok regne med mangfoldige tusner av kroner i oppgraderinger for å få den ultimate sniperen..

Snipere er DYRT!

8752879[/snapback]

 

Tror nok ikke jeg skal oppgradere den , men har lest at den skyter ganske hardt oxo følger det jo md kikkertsiktet?! Det er bra nok for mg!

Lenke til kommentar

 

Tror nok ikke jeg skal oppgradere den , men har lest at den skyter ganske hardt oxo følger det jo md kikkertsiktet?! Det er bra nok for mg!

8758760[/snapback]

 

 

 

MP5èn min har høyere fps enn en stock TM PSG1, men PSGèn skyter sikker bittgrann lenger pga lengre løp. Uten oppgraderinger så ville jeg nok hatt et annet våpen ;)

Lenke til kommentar
Ok :)

 

Har en g36c nå så har lyst på en sniper i baklomma :)  Marui H&K G3 PSG-1

 

Er det noen som har bestilt fra denne sia?

Går det greit med sending osv.?denne

8752678[/snapback]

 

UNC funker ja..

 

Skal du ha en PSG-1 må du nok regne med mangfoldige tusner av kroner i oppgraderinger for å få den ultimate sniperen..

Snipere er DYRT!

8752879[/snapback]

 

Tror nok ikke jeg skal oppgradere den , men har lest at den skyter ganske hardt oxo følger det jo md kikkertsiktet?! Det er bra nok for mg!

8758760[/snapback]

 

Det står her at den skyter sirka 300fps.. Begge mine CA gevær gjør rundt 10-20fps mer enn det og skyter sikkert like langt om ikke lenger.

Du kan gjøre mer nytte med en mp5 og et kikkertsikte enn den der. Hvis det er samme vi snakker om da?

Har sett noen custom PSGer på unc..

 

Lengden på løpet har ingenting å si på hvor langt en kule går. Lengden på løpet kan forbedre utgangshastigheten (fps/m/s), og det er det som fører til lengre rekkevidde.

8759018[/snapback]

 

Lengden har litt å si da. En S&W Sigma 40F CO2 drevet pistol som gjør rundt 420-450fps skyter ikke i nærheten så langt som det en CA AEG med vesentlig lengre løp gjør :tease:

Ellers har du jo en del å hente ved å oppgradere pers.løp på en stock AEG da, sånn som presisjon og kanskje litt lengre rekkevidde? Men mye er det ikke..

Lenke til kommentar
Lengden på løpet har ingenting å si på hvor langt en kule går. Lengden på løpet kan forbedre utgangshastigheten (fps/m/s), og det er det som fører til lengre rekkevidde.

8759018[/snapback]

 

 

Da sier du jo selv at lengre løp gir lengre rekkevidde.

8759456[/snapback]

 

Nei! Han sier at det er høyere fps som fører til lengre rekkevidde, og ikke lengden på løpet. MEN, som jeg nevnte, så har løpet litt å si. Som sakt forskjell på et 15cm langt løp og et på 40cm..

Lenke til kommentar

Nei! Han sier at det er høyere fps som fører til lengre rekkevidde, og ikke lengden på løpet. MEN, som jeg nevnte, så har løpet litt å si. Som sakt forskjell på et 15cm langt løp og et på 40cm..

8759540[/snapback]

 

 

Langt løp gir høyere fps som gir lengre rekkevidde, blir ikke det det samme som at lengre løp gir lengre rekkevidde? :hmm:

Lenke til kommentar

La meg bare prøve å forklare dette...

 

Våpen #1 har løp på 15cm, og våpen #2 har løp på 40cm. Begge disse våpnene har en utgangshastighet på 300fps. Fps blir målt etter at kulen har forlatt løpet, og derfor kan ingen av kulene øke hastighet etter det da det er ingen kraft bak kulen lengre.

Det eneste som kan få ett våpen til å skyte lengre enn ett annet er ved å øke utgangshastigheten, eller om våpenet har en bedre stilt hop-up.

 

Redigert: Om våpen #2 har blitt installer med ett lengre løp, la oss si ett løp på 50cm, så kan kanskje det øke utgangshastigheten noe, og da vil kulen gå lengre. Men det er hastigheten på kulen som får den til å gå lengre, ikke lengden på løpet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Veit ikke lenger jeg ass :p

 

Var fan av store våpen før... Inntil jeg fikk Carbinen min som gikk like langt, om ikke lenger enn M15A4 Riflen jeg hadde, og den er liksom myyyye kortere og mer handy :p

 

Såeh semi små våpen ftw. Men skal få satt på en 203, ny kolbe og et ACOG sikte etter hvert, så den kommer til å bli heftig tung :hm:

 

Må jeg begynne å trene å, æsj... :whistle:

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...