Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På pinky, kan man bruke hva slags kitt man ønsker?

8745998[/snapback]

 

Tror det, men man blir delt inn i lagene redland og blueland. Redland er bare norsk mens blueland er mixa.

 

Jeg skal til Op. Skogsstorm... Er du med der Bill?

 

Vurderer også Op. Pinky, men får se hva de andre i klubben gjør :hmm:

8745365[/snapback]

Har faktisk ikke hørt så mye om det før nå. Jeg fant info om Op. Skogsstorm ved å klikke meg gjennom signaturen din, og jeg må si det hørtes utrolig moro ut!

 

Men jeg lurer på en ting angående det å låne utstyr. Er det mulig å låne bare maske? Hva slags maske er det i så fall snakk om?

8746031[/snapback]

 

Hvorfor ikke bare kjøpe et par briller eller no? Du orker ikke å løpe rundt med fullface maske i et så langt spill..

Hvis man låner en maske så tenker jeg på en fullface maske som dekker hele ansiktet. Brukes mest i DK under speedball spill osv!

Men et par briller kan du få tak i, alt fra 50-500kr.

Evt så kan jeg ta med et par briller som jeg bruker til 50kr :)

 

 

Noen som har link til vipers hjemmeside?

8748781[/snapback]

 

www.vipersairsoft.no eller no

Lenke til kommentar

EvenruD: Da jeg skrev maske så mente jeg ikke bare fullmaske, jeg mente egentlig ansiktsbeskyttelse generelt, jeg formulerte meg bare litt dumt.

Problemet mitt er det at jeg bruker briller, så jeg er redd ikke alle masker passer meg. Selvfølgelig er det mulig å skaffe seg linser, men jeg mener å ha hørt dette tar meget lang tid da man skal prøve linser over en periode før man får sine egne. Dette kan vist ta opptil 2 måneder, om jeg husker riktig.

Dette er dog vel og merke info jeg fikk av min søster da han skaffet seg linser for første gang, og det er noen år siden nå så man skal ikke se bort ifra at ting har forandret seg siden da.

 

Anyway, om jeg får solgt mopeden snart så tenkte jeg skulle bestille noen ekstra mags og noe annet stæsj til MP5en min. Har lyst til å sette på rødpunkt-sikte, og denne kolben, blant annet.

Lenke til kommentar

Var faktisk behovet for å se skikkelig godt i airsoft at jeg begynte med linser :)

 

Å få linser går fort det, da jeg skaffet meg var jeg først nede og tok en synstest og så bestillte de et par test-linser som tok et par dager.

 

og etter du har brukt dem et par dager er det ny kontroll for å eventuelt finjustere før de bestiller nye linser, vanligvis tar det kun et par dager til en uke å få bestillt opp linser med mindre du har et meget uvanlig korreksjonsbehov.

Lenke til kommentar
Da tok jeg feil. Men dette hørtes jo riktig bra ut. :)  Opplever du noen gang at du mister linsene når du spiller litt røft?

8751030[/snapback]

 

Problem med linser er det økonomiske, spesielt i begynnelsen. Syntesten sammen med linsene (2 måneder tror jeg) koster i underkant av 1000,- så var beredt på å punge ut litt gryn. Ellers må det vel sies at briller er helt for jævlig under spill da de har en irriterende vane til å dugge til så linser må du nesten skaffe deg hvis du ikke vil plages mye i ettertid.

Lenke til kommentar
Problem med linser er det økonomiske, spesielt i begynnelsen. Syntesten sammen med linsene (2 måneder tror jeg) koster i underkant av 1000,- så var beredt på å punge ut litt gryn. Ellers må det vel sies at briller er helt for jævlig under spill da de har en irriterende vane til å dugge til så linser må du nesten skaffe deg hvis du ikke vil plages mye i ettertid.

8751140[/snapback]

Om jeg skaffer meg linser så vil jeg bare ha dagslinser for airsoftspilling o.l. Jeg vil gjerne fortsette å bruke de brillene jeg har. :)

 

Hvorfor den kolben der? Hvilken har du fra før?

8751245[/snapback]

Fordi jeg synes den kolben ser veldig bra ut. Våpenet mitt ser likt ut til dette, med unntak av en TM Tracer.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

 

Fordi jeg synes den kolben ser veldig bra ut. Våpenet mitt ser likt ut til dette, med unntak av en TM Tracer.

8751402[/snapback]

 

 

Da får du jo bare plass til et lite batteri, også tror jeg du må gjøre noe med ledningene inni girboksen hvis du ikke vil ha ledningene på utsiden...

Lenke til kommentar
EvenruD: Da jeg skrev maske så mente jeg ikke bare fullmaske, jeg mente egentlig ansiktsbeskyttelse generelt, jeg formulerte meg bare litt dumt.

Problemet mitt er det at jeg bruker briller, så jeg er redd ikke alle masker passer meg. Selvfølgelig er det mulig å skaffe seg linser, men jeg mener å ha hørt dette tar meget lang tid da man skal prøve linser over en periode før man får sine egne. Dette kan vist ta opptil 2 måneder, om jeg husker riktig.

Dette er dog vel og merke info jeg fikk av min søster da han skaffet seg linser for første gang, og det er noen år siden nå så man skal ikke se bort ifra at ting har forandret seg siden da..

8750801[/snapback]

 

Eller så kjøper du deg noen briller som dette:

 

http://www.uncompany.com/pageproductdetails.asp?prodid=2379

 

Evt litt større, se litt rundt på sia her

 

Veit om fler som spiller med briller under brillene :p Litt rart forumlert da men hehe

Lenke til kommentar

Ta å snakk med noen i Vipers.. Er vel fortsatt noen som spiller med fullface maske? Ta å prøv dem sin, vet at Crinos også bruker Bolle briller hvis jeg ikke tar feil?

 

Kan jo bare spørre dem om du kan få prøve brillene under spill?

 

Hvor mye er US$ 201.00 i norske?

8752511[/snapback]

 

www.xe.com :thumbup:

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...