Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja , men når jeg hekter den på fjæra blir den bare "slapp"

8742194[/snapback]

Hmm på min CA m15 er den ikke festet i noen fjær.

 

8742360[/snapback]

 

Det er den vel..

 

Prøv å åpne opp dritten og dra upper reciever fra lower reciever (eller hva det heter).. Så ser du at den er festet i en fjær.. Hvordan ellers skulle den kunne gå av seg selv tilbake når du har dratt den ut? :hmm:

Lenke til kommentar
M14 VS P90 i Kvitsandvika i sommer, eh?  :ph34r:

8742351[/snapback]

Å jau.. Men vet du hvem som eier det stelle?

8742360[/snapback]

 

Så vidt jeg vet hører det til en av Berg-gårdene på Brøttum, men det er nok bare å spørre bestemor neste gang jeg er innom der så har jeg antageligvis hele slektshistoria til de som eier det i tillegg. :)

Lenke til kommentar

med tanke på at du ikke er 18 år var det et usansynlig dårlig kjøp! Brudd på våpenloven kan straffes med opptil 2 års fengsel. I tillegg er våpenet bare crap, beklager... Du vil nokfå en viss følelse for sporten, men som sagt, vent til du er 18.

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Det ligger link til guide til kjøp av billige kina-kloner på fremsiden på www.airsoftnorge.net. Der står det hva som kan satses på og hva som er drit.

 

Klonene koster 60-100$ + fraks. Du får med lader og batteri som regel, men de suger.

Endret av bobbo_
Lenke til kommentar
Jeg skal til Op. Skogsstorm... Er du med der Bill?

 

Vurderer også Op. Pinky, men får se hva de andre i klubben gjør :hmm:

8745365[/snapback]

Har faktisk ikke hørt så mye om det før nå. Jeg fant info om Op. Skogsstorm ved å klikke meg gjennom signaturen din, og jeg må si det hørtes utrolig moro ut!

 

Men jeg lurer på en ting angående det å låne utstyr. Er det mulig å låne bare maske? Hva slags maske er det i så fall snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...