Hotel Papa Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Pinky er satt til den datoen der ja.. Skal gå til innkjøp av midcaps snart, får trene litt på å ikke bruke så mange kuler Kan anbefale deg å gå til en fysioterapaut som driver med idretsskader, med mindre du gjør det fra før da. De har mange gode tips til trening av kneene, værste er at de funker skikkelig bra også.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Pinky er satt til den datoen der ja..Skal gå til innkjøp av midcaps snart, får trene litt på å ikke bruke så mange kuler 8676256[/snapback] Så du spiller vanligvis med Hi-caps? Er det ikke "inn" å ha flere stk mags med mindre skudd ettersom at virker mer realistisk? Var av inntrykk at folk i milsim måtte ha low-cap? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, spiller vanligvis med hicaps. Er vel fordi jeg er litt mer til speedball enn milsim, men pinky høres så kult ut så kanskje det er verdt innkjøp av lowcaps Det er ikke alle klubber i Norge som spiller milsim Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Steike Redwolf er råe ass! Bestilte noen saker i går kveld (2130), og allerde i morges var den pakket og sendt med Fedex! Ryktet går at Fedex har bynt å betale tollen så folk får sakene sine fortere også, Very Nice Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg ser softguns.no har fått inn modeller av det nye våpenet til Norske forsvaret. HK416 D10RS Full Metal AEG til 4398.00,- Av merket VFC. Noen som har formeninger om kvalitet osv på dette våpenet? https://buyfuture.secure.flexiweb.no/productview/19425978/ Endret 23. mai 2007 av ExTerminator Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 VFC har bare fått god omtaler rundt omkring på nette så kvaliteten er ikke noe å utsette på. Du burde derimot bestille fra utlandet da du sparer en god del penger. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg tror det har blitt sagt tidligere at VFC er ev meget god kvalitet, så da antar jeg det våpenet ikke er ett unntak. Har utrolig lyst på det våpenet selv, faktisk. Redigert: dicktator beat me to it. Endret 23. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 VFC har bare fått god omtaler rundt omkring på nette så kvaliteten er ikke noe å utsette på. Du burde derimot bestille fra utlandet da du sparer en god del penger. 8686556[/snapback] Okay Ikke alle har Visa eller vil handle på forskudd på nett. Jeg er en av disse, har Visa men betaler aldri noe som helst på forskudd mot hvilken som helst nettbutikk. Jeg betaler heller de hundrelappene ekstra fra norske butikker Så er det jo også dette med service, kundebehandling og service tar tid mot utlandet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du får også en garanti og reklamasjonstid om du handler her i norge. Jeg tror ikke du får det om du kjøper noe fra utlandet. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du får også en garanti og reklamasjonstid om du handler her i norge. Jeg tror ikke du får det om du kjøper noe fra utlandet. 8687102[/snapback] Garanti får du nok, reklamasjonstid er noe annet. Er jo ganske greit og kunne ringe butikken i norge også, om det skulle være spørsmål om noe. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) eh, reklamasjonstid får du men ikke noe garanti. Gartanti er noe produsenten/selgeren tillbyr utover reklamasjonstiden (som man uansett har, selv om jeg er usikker på om reklamasjonstiden på en aeg er 2 eller 5 år), desuten er prisen til kikkan (Mr. Softguns.no himself absolutt ikke dårlig, la oss sammenligne med UNC: 450$ for rifle, rundt 48-75$ (la oss si 60$) i frakt, +25% moms = 3842 nok. 500 kr mer fra en norsk forhandler er meget ok pris! Endret 24. mai 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 eh, reklamasjonstid får du men ikke noe garanti. Gartanti er noe produsenten/selgeren tillbyr utover reklamasjonstiden (som man uansett har, selv om jeg er usikker på om reklamasjonstiden på en aeg er 2 eller 5 år), desuten er prisen til kikkan (Mr. Softguns.no himself absolutt ikke dårlig, la oss sammenligne med UNC: 450$ for rifle, rundt 48-75$ (la oss si 60$) i frakt, +25% moms = 3842 nok. 500 kr mer fra en norsk forhandler er meget ok pris! 8687386[/snapback] Jo.. helt rett det du sier.. Reklamasjonstid: Hvor lenge du kan klage på en vare etter at du kjøpte den. Den er 5 år for de fleste varer, det vil si alle produkter som er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Den er 2 år for varer med kortere forventet levetid. Reklamasjonsretten følger av forbrukerkjøpsloven. Garanti: Noe butikken eller produsenten frivillig tilbyr. Hvis garantien skal ha noe for seg, må garantien enten gjelde i lengre tid eller for flere feil enn reklamasjonsretten i følge forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 VFC har bare fått god omtaler rundt omkring på nette så kvaliteten er ikke noe å utsette på. Du burde derimot bestille fra utlandet da du sparer en god del penger. 8686556[/snapback] Det er faktisk ikke så mye når du ser det, i det store hele. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Heh.. kom plutslig på en sak. (sikkert mange som synes det er idiotisk) Men finnes det airsoft geværer med simulert realistisk lyd? Isteden for "fopp fopp fopp"... Burde ikke ta store plassen med en hornhøytaler på et gevær, som tar strøm fra samme batteri som motoren.. Burde ikke bruke så mye strøm heller. Tro så mye mere moro det hadde vært med "ratta ta!" Endret 25. mai 2007 av ExTerminator Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det tviler jeg på. Jeg tror nok det er for vanskelig å gjengi skikkelig lyd når man har så begrenset med plass. Men med japanerne så skal man aldri si aldri. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det tviler jeg på. Jeg tror nok det er for vanskelig å gjengi skikkelig lyd når man har så begrenset med plass. Men med japanerne så skal man aldri si aldri. 8696601[/snapback] hehe, sant nok. En fake M203 vil nok romme en høyttaler og nødvendig elektronikk for dette. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 et rifle skudd er ca. 120dB noe som er meget høyt for en høyttaler som ville være liten nok for å passe i en 203. tenker også at det kankje vil bruke en del batteri, også kjipt hvis bare våpen med GL kunne ha lyd, Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 et rifle skudd er ca. 120dB noe som er meget høyt for en høyttaler som ville være liten nok for å passe i en 203. tenker også at det kankje vil bruke en del batteri, også kjipt hvis bare våpen med GL kunne ha lyd, 8698746[/snapback] Jo, sant nok det siste du sier.. Og i ettertanke tviler jeg på at noe slikt hadde vært lov å bruke i Norge. 100 stykker som løper rundt i skogen og pøser ut meningsløst mange kuler er greit nok, men når det blir "ekte" lyd i tillegg har nok den nærmeste befolkningen begynt og klage. For og ikke snakke om potensiellet for og utføre et ran med et slikt våpen. Men som sagt, var bare en vill ide Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hva heter den kniven som man bruker i USMC? Og er det noen som vet sånn sirka hvor mye en sånn koster? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva heter den kniven som man bruker i USMC?Og er det noen som vet sånn sirka hvor mye en sånn koster? 8703117[/snapback] Sjekk linken: http://www.milcompass.com/usmcknives.htm Kanskje prisen virker noe skremmende men det oser kvalitet av produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå