Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Pinky er satt til den datoen der ja..

Skal gå til innkjøp av midcaps snart, får trene litt på å ikke bruke så mange kuler :p

 

Kan anbefale deg å gå til en fysioterapaut som driver med idretsskader, med mindre du gjør det fra før da.

De har mange gode tips til trening av kneene, værste er at de funker skikkelig bra også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VFC har bare fått god omtaler rundt omkring på nette så kvaliteten er ikke noe å utsette på. Du burde derimot bestille fra utlandet da du sparer en god del penger.

8686556[/snapback]

Okay ;)

Ikke alle har Visa eller vil handle på forskudd på nett. Jeg er en av disse, har Visa men betaler aldri noe som helst på forskudd mot hvilken som helst nettbutikk.

Jeg betaler heller de hundrelappene ekstra fra norske butikker :innocent:

Så er det jo også dette med service, kundebehandling og service tar tid mot utlandet.

Lenke til kommentar

eh, reklamasjonstid får du men ikke noe garanti. Gartanti er noe produsenten/selgeren tillbyr utover reklamasjonstiden (som man uansett har, selv om jeg er usikker på om reklamasjonstiden på en aeg er 2 eller 5 år), desuten er prisen til kikkan (Mr. Softguns.no himself absolutt ikke dårlig, la oss sammenligne med UNC: 450$ for rifle, rundt 48-75$ (la oss si 60$) i frakt, +25% moms = 3842 nok. 500 kr mer fra en norsk forhandler er meget ok pris!

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
eh, reklamasjonstid får du men ikke noe garanti. Gartanti er noe produsenten/selgeren tillbyr utover reklamasjonstiden (som man uansett har, selv om jeg er usikker på om reklamasjonstiden på en aeg er 2 eller 5 år), desuten er prisen til kikkan (Mr. Softguns.no himself absolutt ikke dårlig, la oss sammenligne med UNC: 450$ for rifle, rundt 48-75$ (la oss si 60$) i frakt, +25% moms = 3842 nok. 500 kr mer fra en norsk forhandler er meget ok pris!

8687386[/snapback]

Jo.. helt rett det du sier.. :blush:

 

Reklamasjonstid: Hvor lenge du kan klage på en vare etter at du kjøpte den. Den er 5 år for de fleste varer, det vil si alle produkter som er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Den er 2 år for varer med kortere forventet levetid. Reklamasjonsretten følger av forbrukerkjøpsloven.

 

Garanti: Noe butikken eller produsenten frivillig tilbyr. Hvis garantien skal ha noe for seg, må garantien enten gjelde i lengre tid eller for flere feil enn reklamasjonsretten i følge forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar

Heh.. kom plutslig på en sak. (sikkert mange som synes det er idiotisk) Men finnes det airsoft geværer med simulert realistisk lyd?

Isteden for "fopp fopp fopp"... :p

 

Burde ikke ta store plassen med en hornhøytaler på et gevær, som tar strøm fra samme batteri som motoren.. Burde ikke bruke så mye strøm heller.

Tro så mye mere moro det hadde vært med "ratta ta!" :D

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar
et rifle skudd er ca. 120dB noe som er meget høyt for en høyttaler som ville være liten nok for å passe i en 203. tenker også at det kankje vil bruke en del batteri, også kjipt hvis bare våpen med GL kunne ha lyd,

8698746[/snapback]

Jo, sant nok det siste du sier.. Og i ettertanke tviler jeg på at noe slikt hadde vært lov å bruke i Norge.

100 stykker som løper rundt i skogen og pøser ut meningsløst mange kuler er greit nok, men når det blir "ekte" lyd i tillegg har nok den nærmeste befolkningen begynt og klage.

For og ikke snakke om potensiellet for og utføre et ran med et slikt våpen.

 

Men som sagt, var bare en vill ide :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...