Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nope, er ikke noe lenger enn jeg var tidligere:) Har nok lagt det litt på hylla (både airsoft og kitt) så vi får se hva det blir til, til slutt. Jeg prøver fortsatt å få tilbake penger/ny rigg, fra ebayselgeren, men de er ikke alt for raske til å svare på mail...

 

Blir nok noe mer spill i sommer, og kanskje jeg finner noen penger til en chicom eller afghan chestrigg, pluss et posp sikte. Mangler jo uansett en skikkelig aks-74, så vi får se om jeg ikke bygger noe moderne i stedet på det jeg har (så forøvrig bilde av en rd-45 i bruk av spetsnaz under Beslan, og afghankabuksa er mektig lik en mountenairing suit, så da mangler jo bare en skikkelig jakke)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Er klubben deres under NASF-reglementer? Hadde vært digg å få spilt med dere men fyller ikke 18 før i Sept.

8663196[/snapback]

 

Du kan da fortsatt spille med oss selvom vi ikke er en NASF klubb (noe vi blir snart).

Vi bare fikser det sånn at en som er over 18 følger deg hele tiden som en verge.

Lenke til kommentar
Er klubben deres under NASF-reglementer? Hadde vært digg å få spilt med dere men fyller ikke 18 før i Sept.

8663196[/snapback]

 

Du kan da fortsatt spille med oss selvom vi ikke er en NASF klubb (noe vi blir snart).

Vi bare fikser det sånn at en som er over 18 følger deg hele tiden som en verge.

8663373[/snapback]

 

Høres bra ut. Spillere dere mye om sommeren?

Lenke til kommentar
Er klubben deres under NASF-reglementer? Hadde vært digg å få spilt med dere men fyller ikke 18 før i Sept.

8663196[/snapback]

 

Du kan da fortsatt spille med oss selvom vi ikke er en NASF klubb (noe vi blir snart).

Vi bare fikser det sånn at en som er over 18 følger deg hele tiden som en verge.

8663373[/snapback]

 

Høres bra ut. Spillere dere mye om sommeren?

8663479[/snapback]

 

Det er spill nå på Mandag som kommer hvis du er keen på å joine..

Stikk inn på forumet vårt, www.softguns.info og meld deg på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...