Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pelle> Har sett på SVD Dragunov og vil vite hva du synes om disse. Er det verdt å kjøpe en? Er sugen på sniper og det er bare russisk som er interessangt.

 

Ser at Kings arms sin er den vanligste som selges på litt over 500$. Denne har bare plastikk, isteden for ektre tree- verk og veier bare 2700g. G&P sin er fullstendig realistisk med en vekt på hele 3,200g og blowback (Gas oprativ) Koster dog 1200$ Hvilken ville du ha gått får? (Er ikke en overaktiv Airsoft spiller men liker å ha realistisk og høy kvalitet på våpnene)

Lenke til kommentar

jeg ville satset på den fra KA, fordi den er lettere å få tak i + at en KA SVD plus RS treverk er billigere enn en G&P, i tillegg skal du jo ha scope og kanskje en tofot. Snakk med counterassassin fra arsoftguns.info forumet, han har nemlig en KA SVD med RS treverk og er ellers meget flink på rusisske ting:)

Lenke til kommentar

nja, ICS har en liten men sterk fan base som har brukt ICS lenge før det ble like bra som det er i dag, men CA har jo i senere tid gjort det bra, da spesielt med M15(SCAR er vist dårligere igjen)

vet ikke hva som er best jeg, selv bryr jeg meg ikke noe serlig om ak da jeg ikke har planer om å lage noe kit som de passer til, så jeg er ikke helt inni hva som er best av de forskjellige syntetiske ak'ne

Lenke til kommentar
Kom over dette klippet på Youtube:

 

Noen som tør å gjette Fps?

8636250[/snapback]

 

Tror han skyter med rundt 600fps, men tror man kan justere fpsen på den minigunnen der..

 

Kom over dette klippet på Youtube:

 

Noen som tør å gjette Fps?

8636250[/snapback]

Prøv heller å gjette hvor mange kuler som gikk der.. :p hehe

8636706[/snapback]

 

Mener å huske at han sa'n brukte rundt 30.000kuler :p

5000skudd i minuttet :D

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
I dont know.. Har bare sett alu kuler til airsoft før jeg, bly er vel til luftgevær?

8637716[/snapback]

 

 

 

Sikkert bare meg som husker feil.. var sikkert alu kuler... (eller stålkuler?)

 

edit: fikset link

 

edit2: skriveleif...

8637936[/snapback]

 

Oki, tenkte på bruk under spill jeg da men :p

 

Kan man bruke stålkuler om igjen uten å skade våpen?

Tenker da såklart på at det er skutt i en polstret kulefanger.

Eller blir kulene deformert i løpet på tur ut?

8638293[/snapback]

 

Jeg hadde ikke gjort det.. Kan alltid være en liten risiko for at det kommer et hakk eller en ripe i kula. Og hvorfor bruke stålkuler på blink? Mye billigere å bruke plæstik!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...