Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste forskjellen jeg ser er at den billigste ikke har hvit skrift...

 

 

edit: hva bør jeg kjøpe? den billigste er jo på 350fps, men siden den er såpass mye billigere bør det jo være noe som er bedre på den andre!?

Endret av Jan_Erik
Lenke til kommentar

Jing Gong? Seriøst? :p

Lurer nå litt på disse fra Cyma. Hvordan er kvaliteten der?

mp5 og AR15

Disse "virker" jo ok? Fordeler/bakdeler?

8619721[/snapback]

 

 

Jeg hadde en cyma i fjor sommer. Jeg kunne ta kulene med hendene når jeg stod 20 meter fra han som skjøyt, den var altså VELDIG dårlig, men jeg tror de har forbedret seg nå..

 

 

er dette den gamle eller nye versjonen

http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/...ail?prodID=8877

regner med at det er den nye, men spør for å være sikker ;)

Lenke til kommentar
Prisen bør ikke være for høy, da jeg kansje blir sittende alene med dette våpenet..

8616893[/snapback]

 

Jing Gong eller SRC burde være passende.

8619029[/snapback]

Jing Gong? Seriøst? :p

Lurer nå litt på disse fra Cyma. Hvordan er kvaliteten der?

mp5 og AR15

Disse "virker" jo ok? Fordeler/bakdeler?

8619721[/snapback]

 

jeg skulle visst lage noen greie M4er nå, generelt sett så tror jeg de kina merkene har økt i kvalitet..

 

Hadde en Cyma AK, syns finishen på den var bedre enn TM sin. Er vel også identisk innvendig..

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Sier det bare rett ut Cyma er noe drit  :thumbdown: 

hadde en her i sommer kulene gikk ikke lenger enn 10-15 meter :no:

skulle tro den var kjøpt på en leketøys butikk.

8622743[/snapback]

 

Ak-47 Cyma produserer skal visst holde rimelig kvalitet men den koster litt. Som nevnt burde dere som har lyst på et brukbart samtidig som det er billig se på Kina clonene. Vice nevnte at de holdt tilnærmet lik kvalitet som TM. Sikkert en del under men fortsatt er det noe som er verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har bestemt meg for og handle inn et airsoft elektrisk gevær.

Jeg bor på en liten småplass og har snakket med noen få kjente om å starte en lokal klubb her, noe jeg har hatt lyst til siden paintball døde ut her i området.

 

Har egentlig også bestandig syntes paintball er mer for unger.. lite realistisk og uhendige våpen.. vaske klær hele tiden, store kuler, mye å dra med seg.. >_<

 

Så! Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe inn et ganske heftig våpen som jeg kan vise frem til uvitende, i håp om å lokke med deltakere.

 

Jeg er altså ute etter et våpen som lokker. Det skal se "tøfft" ut og dra godt. Kvaliteten bør være bra, altså virkelighets-tro.

 

Jeg vil ikke handle utenlands (handler aldri på nett med Visa) Så jeg lurer på om dere har noen gode tips angående norske nettbutikker og våpentype. Har sett litt på diverse M4 versjoner med innskyvbar kolbe. Synes disse ser helt grei ut. Har også tenkt litt på Mp5, men jeg er forvirret av alle de Mp5 versjonene som finnes...hvilken er best? a2, a3? osv..

 

Kikkert/rødpunkt sikte er et must.

 

OBS: Prisen bør ikke være for høy, da jeg kansje blir sittende alene med dette våpenet..

8616893[/snapback]

 

da holder ikke en plast ak, egentlig.

en M4 sak med metal body gjør nok jobben bedre

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har bestemt meg for og handle inn et airsoft elektrisk gevær.

Jeg bor på en liten småplass og har snakket med noen få kjente om å starte en lokal klubb her, noe jeg har hatt lyst til siden paintball døde ut her i området.

 

Har egentlig også bestandig syntes paintball er mer for unger.. lite realistisk og uhendige våpen.. vaske klær hele tiden, store kuler, mye å dra med seg.. >_<

 

Så! Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe inn et ganske heftig våpen som jeg kan vise frem til uvitende, i håp om å lokke med deltakere.

 

Jeg er altså ute etter et våpen som lokker. Det skal se "tøfft" ut og dra godt. Kvaliteten bør være bra, altså virkelighets-tro.

 

Jeg vil ikke handle utenlands (handler aldri på nett med Visa) Så jeg lurer på om dere har noen gode tips angående norske nettbutikker og våpentype. Har sett litt på diverse M4 versjoner med innskyvbar kolbe. Synes disse ser helt grei ut. Har også tenkt litt på Mp5, men jeg er forvirret av alle de Mp5 versjonene som finnes...hvilken er best? a2, a3? osv..

 

Kikkert/rødpunkt sikte er et must.

 

OBS: Prisen bør ikke være for høy, da jeg kansje blir sittende alene med dette våpenet..

8616893[/snapback]

 

da holder ikke en plast ak, egentlig.

en M4 sak med metal body gjør nok jobben bedre

8624353[/snapback]

Jepp, jeg er klar over såpass. Men det er jo så vanskelig å finne ut hvilke som er i metal i de Norske nettbutikkene.

Dette blandet med at jeg ikke har peiling gjør valget enda vanskelig for meg.

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar
Sier det bare rett ut Cyma er noe drit  :thumbdown: 

hadde en her i sommer kulene gikk ikke lenger enn 10-15 meter :no:

skulle tro den var kjøpt på en leketøys butikk.

8622743[/snapback]

 

En i klubben brukte en CM.028 (AK47 fra cyma) på spill som var nå på søndag.. Den gikk som et uvær! Dog ikke så lang rekkevidde, men det kan du lett få fiksa med et presisjonsløp, får ivertfall litt lengre rekkevidde.

Du må ha fått en gammel modell ivertfall, fordi jeg har nettopp solgt min Cyma AK og jeg kan med hånda på hjertet si at den var veldig solid og så drit bra ut!

Den hadde et mye bedre finish og treverk enn det TM sine har..

 

Sier det bare rett ut Cyma er noe drit  :thumbdown: 

hadde en her i sommer kulene gikk ikke lenger enn 10-15 meter :no:

skulle tro den var kjøpt på en leketøys butikk.

8622743[/snapback]

 

Ak-47 Cyma produserer skal visst holde rimelig kvalitet men den koster litt. Som nevnt burde dere som har lyst på et brukbart samtidig som det er billig se på Kina clonene. Vice nevnte at de holdt tilnærmet lik kvalitet som TM. Sikkert en del under men fortsatt er det noe som er verdt å sjekke ut.

8623231[/snapback]

 

Koster litt? 85$ eller no, du kan få den for under tusenlappen fra HK..

Lenke til kommentar

En i klubben brukte en CM.028 (AK47 fra cyma) på spill som var nå på søndag.. Den gikk som et uvær! Dog ikke så lang rekkevidde, men det kan du lett få fiksa med et presisjonsløp, får ivertfall litt lengre rekkevidde.

Du må ha fått en gammel modell ivertfall, fordi jeg har nettopp solgt min Cyma AK og jeg kan med hånda på hjertet si at den var veldig solid og så drit bra ut!

Den hadde et mye bedre finish og treverk enn det TM sine har..

 

Den jeg hadde var alt i plastikk. Du kunne ikke byttet løp på den. Da jeg tok den fra hverandre for noen dager siden, var det flere "rør" etter hverandre, det først "røret" var på ca. 30cm før det kom et nytt "rør", alt var i plastikk.

fant foresten flere lodd i den, slik at den skulle bli tung :p

kansje jeg hadde en gammel versjon.

Lenke til kommentar
Den jeg hadde var alt i plastikk. Du kunne ikke byttet løp på den.  Da jeg tok den fra hverandre for noen dager siden, var det flere "rør" etter hverandre, det først "røret" var på ca. 30cm før det kom et nytt "rør", alt var i plastikk.

fant foresten flere lodd i den, slik at den skulle bli tung :p

kansje jeg hadde en gammel versjon.

8625975[/snapback]

 

 

Den du hadde var nok den gamle, ja. En fjærpistol til 10kr fra syden skyter lengre og rettere :p Forresten så tror jeg ikke at løpet var 30 cm, det så ikke ut som at det var mer enn 15...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...