Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestillt fra dem 4 ganger, uten noen problemer,

betaler de med visa i stede for paypaly går det også mye fortere, sparer en eller to dager på det. så betiller du på en vanlig mandag har du pakken på torsdag. selv fikk jeg en pakke på onsdag etter å ha bestillt på en mandag

Lenke til kommentar
har bestillt fra dem 4 ganger, uten noen problemer,

betaler de med visa i stede for paypaly går det også mye fortere, sparer en eller to dager på det. så betiller du på en vanlig mandag har du pakken på torsdag. selv fikk jeg en pakke på onsdag etter å ha bestillt på en mandag

8610983[/snapback]

 

 

 

Da tror jeg det blir RW :) Tar det bare tre dager? frakta ble forresten på 98$ :whistle:

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har bestemt meg for og handle inn et airsoft elektrisk gevær.

Jeg bor på en liten småplass og har snakket med noen få kjente om å starte en lokal klubb her, noe jeg har hatt lyst til siden paintball døde ut her i området.

 

Har egentlig også bestandig syntes paintball er mer for unger.. lite realistisk og uhendige våpen.. vaske klær hele tiden, store kuler, mye å dra med seg.. >_<

 

Så! Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe inn et ganske heftig våpen som jeg kan vise frem til uvitende, i håp om å lokke med deltakere.

 

Jeg er altså ute etter et våpen som lokker. Det skal se "tøfft" ut og dra godt. Kvaliteten bør være bra, altså virkelighets-tro.

 

Jeg vil ikke handle utenlands (handler aldri på nett med Visa) Så jeg lurer på om dere har noen gode tips angående norske nettbutikker og våpentype. Har sett litt på diverse M4 versjoner med innskyvbar kolbe. Synes disse ser helt grei ut. Har også tenkt litt på Mp5, men jeg er forvirret av alle de Mp5 versjonene som finnes...hvilken er best? a2, a3? osv..

 

Kikkert/rødpunkt sikte er et must.

 

OBS: Prisen bør ikke være for høy, da jeg kansje blir sittende alene med dette våpenet..

Lenke til kommentar

denne butikken er fin

 

http://www.mamut.com/midtisiktet

 

handla fra dem flere ganger

 

når det gjelder våpen, så er CA M15 et billig og bra våpen.

 

eller en TM M14, har en selv og den er meget bra, men stor så du bør ikke være 150cm for å si det sånn.

 

jeg ser at armyairsoft har mye utsolgt nå.

 

så du kan jo se på http://sandefjordpaintball.no/

som også har utsolgt for m15.

 

utvalget og prisene i norge er så utrolig dårlig i forhold i Hong Kong.

hvis du ikke vil bruke visa direkte på nett, så tar alle HK sjapper paypal som er helt trygt, med garanti for pengene dine.

 

når det kommer til MP5 modelene har det ikke noe å si om de er A2, A3 eller A4, er bare utsende som er litt anderledes.

 

TM sin MP5 er best, men den nye CA Mp5'ne skal være gode, de heter BT eller noe.

problemet med CA sin er at den ikke har riktig markings.

 

se på denne siden, kan du sammenlignse priser og utvalg

http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...