Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Jeg fikk satt inn M120 fjær, nytt presisjonsløp, nytt stempel og nytt stempelhode.

Var jo merkbar forskjell, men det var ikke sånn at den skjøt 20m lengre, men jeg fikk en mer presis kulebane.

De første gangene jeg spilte med den, så brukte jeg noen rævva kuler så jeg var til å begynne med veldig skuffet over hvordan den skjøt etter oppgraderingen.

Men så gikk jeg over til Excel sine, og da gikk alt mye bedre.. Burde kanskje gå opp til 0.25g kuler og ikke 0.2 som jeg bruker nå :hmm:

Så husk, kulene har veldig mye å si :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fordi der jeg spiller så så er 300 max for inne spill, pluss at et stock våpen vil altid leve lengre enn et oppgradert ett, selv om du bare kjøper dyre deler til oppgraderinfga.

 

en stock tm kan vare 8+ år uten noe fiksing, du får ingen andre våpen som kan det.

8550604[/snapback]

 

å "skru" litt i ny og ne er jo halve morroa da :p

btw: kjøper man et systema ftk kit som blir riktig installert så kan det også vare i åresvis med m120.

 

Edit: Tviler på at et stock tm våpen hadde klart kun fullauto skyting med 10-20++ kuler i slengen særlig lenge.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Jeg fikk satt inn M120 fjær, nytt presisjonsløp, nytt stempel og nytt stempelhode.

Var jo merkbar forskjell, men det var ikke sånn at den skjøt 20m lengre, men jeg fikk en mer presis kulebane.

De første gangene jeg spilte med den, så brukte jeg noen rævva kuler så jeg var til å begynne med veldig skuffet over hvordan den skjøt etter oppgraderingen.

Men så gikk jeg over til Excel sine, og da gikk alt mye bedre.. Burde kanskje gå opp til 0.25g kuler og ikke 0.2 som jeg bruker nå :hmm:

Så husk, kulene har veldig mye å si :p

8552070[/snapback]

 

Dreiv og testa litt med 0,2 vs 0,25 excel kuler for en stund siden, sånn ca opp til 30m så er vel 0,2 kulene bedre pga høyere hastighet. Over det så får man merkbart bedre presisjon med 0,25. På 50m så traff jeg en stående person så og si hver gang, med burst ca5-10 kuler. På 60m kansje 1 av tre ganger med burst.

Med 0,2g traff jeg en del dårligere på 50m og på 60 traff jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Tyngre kuler går også lettere gjennom busker og litt små tett vegetasjon..

8568111[/snapback]

 

 

 

Jeg HATER når noen står ti meter fra meg på andre siden av en busk, og jeg skyter hele magasinet etter dem uten å treffe med en eneste kule :hrm:

 

Blue-sky: testa du det med kulene med et våpen som hadde m120 fjær?

Lenke til kommentar
Tyngre kuler går også lettere gjennom busker og litt små tett vegetasjon..

8568111[/snapback]

 

 

 

Jeg HATER når noen står ti meter fra meg på andre siden av en busk, og jeg skyter hele magasinet etter dem uten å treffe med en eneste kule :hrm:

 

Blue-sky: testa du det med kulene med et våpen som hadde m120 fjær?

8568490[/snapback]

 

Ja, stemmer det ;) (m120 og pres løp)

Lenke til kommentar

Edit: Tviler på at et stock tm våpen hadde klart kun fullauto skyting med 10-20++ kuler i slengen  særlig lenge.

8567834[/snapback]

 

 

TM våpen har jo tannhjul i ekte plast!

 

Jeg tror du skal bruke våpenet veldig lite hvis det skal holde i 8 år, men selfølgelig, skyter du et magasin hver jul bør det holde. Men som Blue-sky sier, jeg tviler på at det holder så lenge med vanlig bruk.

Lenke til kommentar
Det er noe rart med de TM våpna, men ser ut som at de funker bra..

Men er man ute etter en saftig skuddtakt og litt mer enn 280fps så blir det fort en ganske stor oppgradering hvis jeg ikke tar helt feil?

8576553[/snapback]

 

derfor man ikke oppgraderer dem da. M733'n min er bare 4 år gammel men har sikkert skutt en del titusen skudd, bare første uka jeg hadde den skyøt jeg opp en pakke med 10 000 skudd. eneste jeg har gjort er å sette med metalbody ikke noen indre oppgraderinger

Lenke til kommentar
ikke noe an-94 kit så vidt jeg kan se. Har heller aldri hørt om det gjennom noen nyhetskanaler eller slikt. Kan du ikke poste item number på det kittet dere snakker om? Bare for at vi er på samme side, så er dette en AN-94:)

8583655[/snapback]

 

Etter en nærmere undersøkelse, har jeg konkludert at våpnet ikke er en An-94. Virket til å begynne med på en An94 men ser nå forskjellene. Fortsatt skjønner jeg ikke den høye prisen.

 

Noen som vet om VFC er gode produsenter?

 

Jing jong tilsvarer de samme kvalitet som AGM? (M14 riflene Vice kjøpte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...