Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe tøv..

 

Jeg har fått byttet pres.løp i min rifle (m15a4 rifle), og jeg kan med sikkerhet si at det hjalp ganske mye på presisjonen.

Flere i klubben som har fått skifta til pres.løp, noe som fører til at du får en mye mer presis rifle.

Du får også litt høyere fps, noe som er en liten fordel å ha?

 

Husker da en i klubben byttet pres.løp på sin M4, det var ganske stor forskjell på hvordan kula gikk før og hvordan den gikk etter at han bytta..

 

Så må man kjøpe en high end custom rifle før man bør instalere et pres.løp da?

Hvis du sjekker på wgc eller unc, så er det de færreste riflene som koster 1000USD (6000kr).

Og de som koster 1000USD er ofte oppgraderte fra fabrikk.

 

Så, du skal ikke se bort ifra at det å starte med å oppgradere presisjonsløpet er dum ide.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Har tenkt å ha lyddemper på mp5-en og litt lenger løp (pres.løp) så jeg tror nok at det hjelper litt :)

 

Hvor mye måtte du gi for pres. løpet ditt Evenrud?

 

 

 

edit: Er det noen som vet hvilken sylinder jeg må kjøpe siden jeg skal ha lengre løp? vil en m4 sylinder passe i mp5 gearboxen?

Endret av Jan_Erik
Lenke til kommentar

Evenrud; Jeg synes ikke det er verdt prisen kontra hva man får igjen. JA, du vil få en mer rettere kulebane men det vil ikke gjøre stort får deg. Hvis du spiller særiøst og er avhengig av stor presisjon er ett P.løp aktuelt men ellers ser jeg rett og slett ikke poenget. Hvis dine personlige erfaring tilsier noe annet får det bare slik men jeg sitter med ett annet syn.

 

Og forresten, det ligger en MG42 på WGC for over 2000USD og en M82A1 for 2720USD :w00t:

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Har tenkt å ha lyddemper på mp5-en og litt lenger løp (pres.løp) så jeg tror nok at det hjelper litt :)

 

Hvor mye måtte du gi for pres. løpet ditt Evenrud?

 

 

 

edit: Er det noen som vet hvilken sylinder jeg må kjøpe siden jeg skal ha lengre løp? vil en m4 sylinder passe i mp5 gearboxen?

8545324[/snapback]

 

 

Du trenger ikke bytte sylinder, stock funker helt fint ;)

Lenke til kommentar
Evenrud; Jeg synes ikke det er verdt prisen kontra hva man får igjen. JA, du vil få en mer rettere kulebane men det vil ikke gjøre stort får deg. Hvis du spiller særiøst og er avhengig av stor presisjon er ett P.løp aktuelt men ellers ser jeg rett og slett ikke poenget. Hvis dine personlige erfaring tilsier noe annet får det bare slik men jeg sitter med ett annet syn.

 

Og forresten, det ligger en MG42 på WGC for over 2000USD og en M82A1 for 2720USD :w00t:

8546354[/snapback]

 

Ikke for å kverrulere, men et presisjonsløp koster sirka 350kr fra HK. Hvis man er helt ny i spillet og har lyst til å oppgradere riflen sin så er det da ypperlig å starte med å instalere et presisjonsløp og kanskje en M120fjær?

 

Noen som skal bestille noe fra WGC? Vil gjerne ha noe fra stedet men det økonomiske aspektet blir en for stor byrde hvis jeg må bestille alene...

8546695[/snapback]

 

Er litt keen på å bestille fra HK snart, men må vente til rundt 10.mai da det er da jeg får lønn..

Lenke til kommentar

hvis man er helt ny i spillet bør man ikke bruke noen penger på å oppgradere våpenet, nå har jeg ikke spillt på en stund, bland annet pga. kneet mitt, men da jeg spillte fåretrakk jeg en stock tm over rifler med 350fps.

 

300fps holder lenge og hadde ingen problem å spille mot de med 350fps eller selv 450.

Lenke til kommentar
hvis man er helt ny i spillet bør man ikke bruke noen penger på å oppgradere våpenet, nå har jeg ikke spillt på en stund, bland annet pga. kneet mitt, men da jeg spillte fåretrakk jeg en stock tm over rifler med 350fps.

 

300fps holder lenge og hadde ingen problem å spille mot de med 350fps eller selv 450.

8550233[/snapback]

 

 

Hvorfor ville du heller ha 300 eller 350fps? Hørtes helt merkelig ut.

 

 

Har lyst til å kjøpe en kraftigere fjær, men er usikker på hvor lenge det vil holde, det er litt dumt hvis det ryker en gang jeg ikke vil ta meg råd til å kjøpe nye deler til gearboxen...

Endret av Jan_Erik
Lenke til kommentar
*snip*

8550233[/snapback]

 

 

Hvorfor ville du heller ha 300 eller 350fps? Hørtes helt merkelig ut.

 

 

Har lyst til å kjøpe en kraftigere fjær, men er usikker på hvor lenge det vil holde, det er litt dumt hvis det ryker en gang jeg ikke vil ta meg råd til å kjøpe nye deler til gearboxen...

8550504[/snapback]

 

Forskjellen fra 300 til 350fps er vel så og si "umerkbar"..

Spørs hvilket våpen du har!?

Har du et nyere classic army våpen kan det tåle en M120 fjær uten at det går i stykker sånn med det første.

Jeg har hatt en sånn fjær i mitt våpen nå, dog byttet jeg stempel i samma slengen, men jeg har skutt mange tusen skudd med det uten at det har skjedd noe med det..

Neste jeg har tenkt til nå er å oppgradere til en råere motor på begge M15ene mine, skal bli morro å prøve 12v batteri på dem en dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...