Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer vel egentlig an på en del forskjellige ting, men jeg synes ikke det. Om jeg skal kjøpe ny GBB, så er jeg selv mer en villig til å bruke 2000 på en. Da kjøper jeg nok ett billig hylster, og ett ekstra magasin også, så da kommer det nok på mer enn 2000 og. Men for tiden så vil jeg heller bruke penger på RC. Så sånn sett, så kommer det vel bare an på hvordan du vil prioritere.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt mye å bruke 2000kr på en pistol, men det er vel alltid der det ender :p

 

Du skal jo ha hylster, ekstra mag og pistolen.. Så det flyr fort litt penger :p

I tillegg så kommer frakt, toll og diverse andre avgifter inn i bildet..

En ting du kan gjøre er at du velger UPS som fraktselskap når du bestiller, de betaler tollen for deg, så slipper du at den skal ligge på gardermoen og vente i flere dager.

Men så er det bitte litt dyrere, men det er verdt det..

 

Tror da jeg så hvor mye det ville bli totalt for en sniper og to magasiner, så kom frakta på 70$. Det var for et gevær og to magasiner.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

vel det jo ikke helt 2000 for en WA da, kommer på ca. 1600kr med frakt og moms, ble det for meg.

 

har også kjøpt et 6004 hylster til den, noe man må gjøre når man har et skikkelig våpen.

 

pistoler er lett de våpene jeg bruker mest, da jeg skyter med dem en gang i uka i kjelleren

Lenke til kommentar
EvenruD; Det kan jo hende, men jeg tviler sterkt på at jeg gidder å reise med tog i 10-12 timer bare for å besøke én butikk. :roll:

 

Vice: Det var ett veldig tøft bilde. :)

 

The StigMeister: TM DE HK er ett ok våpen om du ikke har noe imot størrelsen, og Rambo-"feelen" og hop-upen. Hop-upen er, på min pistol, elendig. Den skyter kort og langt som den selv føler for. =/

8519502[/snapback]

 

 

Tror det er nå galt me gunnern din i såfall! Har lest en god del om den. Så det hørtest merkelig ut :ermm: Hvilken gass bruker du?!

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar
The StigMeister: TM DE HK er ett ok våpen om du ikke har noe imot størrelsen, og Rambo-"feelen" og hop-upen. Hop-upen er, på min pistol, elendig. Den skyter kort og langt som den selv føler for. =/

8519502[/snapback]

Tror det er nå galt me gunnern din i såfall! Har lest en god del om den. Så det hørtest merkelig ut :ermm: Hvilken gass bruker du?!

8526556[/snapback]

Det kan godt hende, men det jeg sier er bare at du bør være forsiktig, og at DE er stor og uhåndterlig i forhold til mindre våpen som Beretta, Sig Sauer, Glock og lingende.

 

Bruker denne gassen: Ultrair Power Gas

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Ja, "SOAK" = "Stor Oslo Airsoft Klubb". (Spillområdet er for tiden i Sørum.)

M14 børsa ble kjøpt hos WGC. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._cat_AGM%20AEGs

En gjeng fra klubben kjøpte inn diverse "kinakloner" for å teste ut, og førsteinntrykket var positivt for alle. Merkene var "Jing Gong" & "AGM".

8521701[/snapback]

 

Kan du fortelle litt mere om våpnene? Ser at de holder stor vekt som gjerne tyder på solide deler eller innmat i dette tilfelle. Noen som skal gjøre framtidlige bestilling fra linken? Hiver meg gjerne med :p

Lenke til kommentar
Ja, "SOAK" = "Stor Oslo Airsoft Klubb". (Spillområdet er for tiden i Sørum.)

M14 børsa ble kjøpt hos WGC. http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._cat_AGM%20AEGs

En gjeng fra klubben kjøpte inn diverse "kinakloner" for å teste ut, og førsteinntrykket var positivt for alle. Merkene var "Jing Gong" & "AGM".

8521701[/snapback]

 

Kan du fortelle litt mere om våpnene? Ser at de holder stor vekt som gjerne tyder på solide deler eller innmat i dette tilfelle. Noen som skal gjøre framtidlige bestilling fra linken? Hiver meg gjerne med :p

8529373[/snapback]

Noen i klubben som åpnet M733(Jing Gong) mente faktisk at det var bedre kvalitet på materialene i klonen fremfor original TM modellen.(Når det gjelder innmat)

Jeg har ikke åpnet noenting selv, men feel & lyd(!) mellom en Jing Gong G36 kontra en TM G36 var i praksis identisk. Den eneste forskjellen man kunne legge merke til var at Jing Gong børsa ikke hadde noen form for inskripsjoner. Det positive med dette var jo at man slapp "Made in Japan" og "Tokyo Marui" tullet, men det negative var at man også slapp "HK, Kal.5.56" etc.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...