Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Hmm.. det ser ikke så dyrt ut allikevel fra USA:

350$ for M4-S,sys.+8.4v,600Mah. = Altså 2 284kr.

-Er det ikke en måte å unngå moms på? -Han sier at ettersom han har levd i USA så slipper han den, så sender han det til Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis tollerne tror det er noen ugler i mosen som prøver å lure seg unna moms, kan de holde igjen pakken til de føler for å slippe den.

da må du komme med noe form for bevis at dette er en gave eller noe.

det er også grenser på hvor dyre gaver man kan få, men det tror jeg er på 10 000 eller noe så det er ikke noe problem..

Lenke til kommentar
Det var innerløp jeg skulle skifte, er det vanskelig? og er det noe som kan gå helt galt når jeg gjør det? (deler som spretter ut, og ikke er mulig å få tilbake igjen o.s.v.).

5022409[/snapback]

er ikke spesielt vansklig, tar bare litt tid hvis man ikke har gjort det før, så lenge man ikke skal opne gearboxen er det ikke det ikke så mye deler å passe på

Lenke til kommentar
de fleste man spiller med driver ikke å sender byger med kuler i ansikte på folk på klosshold, og siden NASF sine fps regler er såpass fornuftige  er det ikke noe serlig problem..

5010563[/snapback]

I og med det faktum at det er mye vanskeligere å treffe en i hodet enn bryst og mage, så er det enda mindre sannsynelig å bli truffet i ansikt/hode.

Alle de gangene jeg har spilt(uoffisielt), så har jeg aldrig skutt fullauto på noen, aldrig.

Edit: Si att jeg ville ut å spille offisielt, må jeg da ha våpenet mitt i et eller annet form for etui(er det slik det staves?)? På spille plassen selvfølgelig, for jeg blir kjørt opp til dertil. Er det slik att jeg kun kan ta våpenet ut av etui'et idet vi starter spillet?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva en Sigma koster?

Har tenkt å skaffe meg en selvom den overskrider Nasf sine regler med fps!

Noen som kanskje har tenkt å selge sin?

Edit:

Noen som veit om det går ann å bytte ut et magasin som går på vanlig gass for å bruke et magasin med Co2 patroner på samme pistol? feks sigmaen

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...