Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

pistoler er over powerd i Airsoft fra før av

 

eks.

 

RS M4, la oss is den har en effektiv rekkevide på 400 meter, i AEG har den 40. altså 10%

 

En RS .45 har en effektiv rekkevike på 25 meter,(brukes som oftest bare innen for 15meter(vanlig lengde å trene på i militæret og politiet)

selv om veldig gode kan treffe blinker på 50meter, er det bare for show og ikke noe som gjøres i strid

en GBB har effektiv rekkevide på 25 meter inne, alså mer eller mindre 100% de fleste GBB har også flere kuler enn den ekte og derfor har mer en 100% i effekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gunfreak19: Du har jo en m733 , hva hjelper den dingsen jeg viste på forige side med?

8514296[/snapback]

 

på TM våpen dytter den ned dustcoveret, på andre våpen har den ingen praktisk nytt såvitt jeg vet, på RS er det jo lade armen som lader kameret etter man setter inn magasin

 

SKal jeg ha beretta skal jeg mest sansynlig ha denne.

8514315[/snapback]

 

skal du ha beretta bør du kjøpe WA Perfect versjon. den er helt likt den ekte. laget på lisesn fra beretta.

Lenke til kommentar
Hva hjelper egentlig den delen med ?

8514161[/snapback]

 

Det er ikke noe å bry seg om på CA sine våpen, dog det er en liten tapp som holder upper reciever fast i gearbox (eller hva det heter :p )

På ICS sine så kan du "nullstille" fjæra med den, altså hvis du skyter mye på semi så kan det hende at den slutter å skyte av en eller annen grunn. Det du gjør da er at du trykker inn den også hører du at fjæra går tilbake til vanlig posisjon eller no :p

Lenke til kommentar
Oi, oi, oi. Heftig! Takker så meget. :D

 

Forresten, hvor kan jeg få tak en en god OD BDU til en billig penge? Butikk/nettbutikk i norge er å foretrekke.

Ja, jeg vet jeg har fått noe linker her før, men jeg har dessverre mistet en del. =/

 

Redigert: Nå la jeg nettopp merke til linkene på siden der... :roll: Men som sagt så er norsk butikk å foretrekke.

8481462[/snapback]

 

Top Secret?

Lenke til kommentar
Noen som vet litt om Maruis Desert Eagle hard kick!? Har vurdert å kjøpe den! :)

8518146[/snapback]

 

Kjøp heller KWA eller KWC sin, husker ikke hvem av dem som lager den, men du kan få en DE som går på CO2.. Det er 10x fetere å skyte med enn vanlig gass :p

 

Oi, oi, oi. Heftig! Takker så meget. :D

 

Forresten, hvor kan jeg få tak en en god OD BDU til en billig penge? Butikk/nettbutikk i norge er å foretrekke.

Ja, jeg vet jeg har fått noe linker her før, men jeg har dessverre mistet en del. =/

 

Redigert: Nå la jeg nettopp merke til linkene på siden der... :roll: Men som sagt så er norsk butikk å foretrekke.

8481462[/snapback]

 

Top Secret?

8518173[/snapback]

 

Sats heller på Pentagon i Oslo, syns de har bedre utvalg av klær og du har større sjangse for å finne rollespill aktige ting der.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Noen som vet litt om Maruis Desert Eagle hard kick!? Har vurdert å kjøpe den! :)

8518146[/snapback]

 

Kjøp heller KWA eller KWC sin, husker ikke hvem av dem som lager den, men du kan få en DE som går på CO2.. Det er 10x fetere å skyte med enn vanlig gass :p

 

 

så forsvinner også noen av hoved poenget med pistol også da, at man kan bruke den inne

Lenke til kommentar

EvenruD; Det kan jo hende, men jeg tviler sterkt på at jeg gidder å reise med tog i 10-12 timer bare for å besøke én butikk. :roll:

 

Vice: Det var ett veldig tøft bilde. :)

 

The StigMeister: TM DE HK er ett ok våpen om du ikke har noe imot størrelsen, og Rambo-"feelen" og hop-upen. Hop-upen er, på min pistol, elendig. Den skyter kort og langt som den selv føler for. =/

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...