Gunfreak Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 har hatt to KSC glocks og de har vært fucka begge to Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Er vel akkurat som CA sine det.. Noen er uheldige og får crappy våpen som ikke funker, andre er heldige og får noen våpen som funker drit bra.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) vel den ene var bare fucka, slaiden funka bare ikke, drev å låste deg. men begge hadde elendige mags(pluss 2 ektra) altså 4 magasin alle hadde samme problem, og det var elendig mating. kuler satt seg fast i magasinet og ville ikke lade våpenet Endret 29. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Den delen som det er rødt rundt bare plutselig datt ut nåt jeg dro forsiktig i den ... Åpnet og så inni , og satte den fast i fjæra igjen men den vil ikke "inn" igjen , men stikker ut.. Er det fjæra som har gått i stykker? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 tja, hagler er litt iffy, finnes ingen hagler som er veldig gode, selv de beste haglene er mye dårligere enn AEG og GBBs. TM sine er billig og enkle og bruke og trenger ikke gass, men de går vist i stykker ganske lett. Maruzen og Marusihn hagler går på gass og er litt bedre, men de går i stykker ganske fort de også. Min M500 shorty fra Marushin har holdt en del skudd nå, men hver gang jeg bruker den er jeg redd at den skal bli hærpa Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 airsoft hagler er underpowerd i spill, de skyter sakte, og er ikke spesilet nøyaktige, de fleste skyter bare 3 og 3 kuler noe som gjør at de mister noe av effekten virklige haggler har. de er kule å skyte med og ser tøffe ut, men du skyter sakte og vil ut out guned lett av både pistoler og AEG'r Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 som sagt, den hagla jeg har hatt har jeg bare brukt på 1 spill, hadde den med på 1 til men brukte den ikke det. det krever noe av deg for at du skal bruke hagla. du må sette seg inn i å bruke den den dagen der osv Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Den delen som det er rødt rundt bare plutselig datt ut nåt jeg dro forsiktig i den ...Åpnet og så inni , og satte den fast i fjæra igjen men den vil ikke "inn" igjen , men stikker ut.. Er det fjæra som har gått i stykker? 8499338[/snapback] Anyone? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Spør på www.airsoftguns.info, der får du helt garantert svart... Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Da må jeg jo lage en helt ny bruker jo.. Ingen andre som vet ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Spør på www.airsoftguns.info, der får du helt garantert svart... 8513495[/snapback] ikke tull med karen da, du vet godt at brukeren hans blir banna så fort han er dum nok til å spørre om våpen relaterte saker Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Spør på www.airsoftguns.info, der får du helt garantert svart... 8513495[/snapback] ikke tull med karen da, du vet godt at brukeren hans blir banna så fort han er dum nok til å spørre om våpen relaterte saker 8513553[/snapback] Takk for tipset , holdt på og lage Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Spør på www.airsoftguns.info, der får du helt garantert svart... 8513495[/snapback] ikke tull med karen da, du vet godt at brukeren hans blir banna så fort han er dum nok til å spørre om våpen relaterte saker 8513553[/snapback] Putas og Grishenko må jo ha noe å gjøre Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Anbefaler - KWA glock 17 gbb - veldig mye .. får skikkelig feeling av den og skyter hardt og presist Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hrmf. Det å bestemme seg får hvilken type GBB man har lyst på er farken meg ikke lett. Det er jo som man skulle vær 4 år og skal velge ut is. 8513868[/snapback] Been there, done that! Men fant ut av at det enkleste ofte er det beste... nemlig "nye" glocken til TM, den er diggbar den. Skal du ha Glock, gå for TMs 3.gen.. Den skulle visst være helt genial mtp på pris og utvalg av utstyr til den. Review: http://128.177.0.116/tm_g17.htm Endret 1. mai 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Det er denne du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå