Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel den ene var bare fucka, slaiden funka bare ikke, drev å låste deg.

men begge hadde elendige mags(pluss 2 ektra)

 

altså 4 magasin alle hadde samme problem, og det var elendig mating. kuler satt seg fast i magasinet og ville ikke lade våpenet

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

tja, hagler er litt iffy, finnes ingen hagler som er veldig gode, selv de beste haglene er mye dårligere enn AEG og GBBs.

TM sine er billig og enkle og bruke og trenger ikke gass, men de går vist i stykker ganske lett.

 

Maruzen og Marusihn hagler går på gass og er litt bedre, men de går i stykker ganske fort de også. Min M500 shorty fra Marushin har holdt en del skudd nå, men hver gang jeg bruker den er jeg redd at den skal bli hærpa

Lenke til kommentar

airsoft hagler er underpowerd i spill, de skyter sakte, og er ikke spesilet nøyaktige, de fleste skyter bare 3 og 3 kuler noe som gjør at de mister noe av effekten virklige haggler har. de er kule å skyte med og ser tøffe ut, men du skyter sakte og vil ut out guned lett av både pistoler og AEG'r

Lenke til kommentar
Den delen som det er rødt rundt bare plutselig datt ut nåt jeg dro forsiktig i den ...

Åpnet og så inni , og satte den fast i fjæra igjen men den vil ikke "inn" igjen , men stikker ut..

Er det fjæra som har gått i stykker?

8499338[/snapback]

Anyone?

Lenke til kommentar
Spør på www.airsoftguns.info, der får du helt garantert svart...

 

 

 

:p

8513495[/snapback]

 

ikke tull med karen da, du vet godt at brukeren hans blir banna så fort han er dum nok til å spørre om våpen relaterte saker

8513553[/snapback]

Takk for tipset , holdt på og lage :blush:

Lenke til kommentar
Spør på www.airsoftguns.info, der får du helt garantert svart...

 

 

 

:p

8513495[/snapback]

 

ikke tull med karen da, du vet godt at brukeren hans blir banna så fort han er dum nok til å spørre om våpen relaterte saker

8513553[/snapback]

 

Putas og Grishenko må jo ha noe å gjøre :innocent:

Lenke til kommentar
Hrmf.  Det å bestemme seg får hvilken type GBB man har lyst på er farken meg ikke lett. Det er jo som man skulle vær 4 år og skal velge ut is.

8513868[/snapback]

 

Been there, done that! :D

 

Men fant ut av at det enkleste ofte er det beste... nemlig "nye" glocken til TM, den er diggbar den.

Skal du ha Glock, gå for TMs 3.gen.. Den skulle visst være helt genial mtp på pris og utvalg av utstyr til den.

 

Review: http://128.177.0.116/tm_g17.htm

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...