bobbo_ Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Vil bare gjøre oppmerksom på at det er en ny, norsk, airsoftside på gang nå. ## LIJK FJERNET AV MODERATOR ## Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 jeg har en P90 som jeg kjøpte på impuls uten å tenke, så det var feil type, en som ikke ble brukt i SG1 og derfor helt ubruklig for meg, 8462830[/snapback] TR-versjonen? Skal jo bare være å kjøpe original-recieveren, men du vil vel fortsatt slite med å få tak i siktet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 ja nettopp det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Skal ut og leke med milsim.no i morra kveld, blir gøy å endelig få prøvd P90en i spill. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Noen som har testa Maruzen M1100 hagla? Ser heftig kult ut med de shellsa som flyr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 nope, men har Marushin M500 shorty, den er drit digg, alt er metal, så du får skikkelig god feel når du lader den, desvere har den ikke shells, du lader 8mm bbs rett i våpenet Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Noen som vet om klubber i Porsgrunn/Skiens- området? Eventuelt Larvik/Sandefjord. Men helst nær meg. (Porsgrunn). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 vet det er masse airsoftere rundt sandefjord både organisert og bare masse folk som leker seg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Apropos SG-1 kit. Se hva jeg fant Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Oi, oi, oi. Heftig! Takker så meget. Forresten, hvor kan jeg få tak en en god OD BDU til en billig penge? Butikk/nettbutikk i norge er å foretrekke. Ja, jeg vet jeg har fått noe linker her før, men jeg har dessverre mistet en del. =/ Redigert: Nå la jeg nettopp merke til linkene på siden der... Men som sagt så er norsk butikk å foretrekke. Endret 26. april 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 vet det er masse airsoftere rundt sandefjord både organisert og bare masse folk som leker seg 8479465[/snapback] Høres knall ut. Blir nok innmelding i klubb på meg også i slutten av juni en gang. Da strømmer feriepengene inn, og tilbakebetalinga på skatten, så da kan jeg trygt ta meg råd til å kjøpe noe mer skikkelig utstyr. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Bruker dere tannbeskytter når dere spiller? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Nei, men lurer på om jeg skal kjøpe en sånn som du har, Jan E xD Har du link til der du kjøpte din ? Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Javisst... http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?...t=tannbeskytter Bruker den ikke mye, men grei å ha inne. ellers har jeg den bare i lomma. Men du bruker jo maske Kim!? hva skal du med tannbesytter da? Endret 29. april 2007 av Jan_Erik Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Vil bare gjøre oppmerksom på at det er en ny, norsk, airsoftside på gang nå. ## LIJK FJERNET AV MODERATOR ## 8464826[/snapback] Hvorfor ble denne linken fjernet? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Den be fjernet pga det var en ren reklame post. Noe som går imot reglene på forumet. Regner med at det er det som er tilfelle i allefall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 det er vel bare reklame hvis personen tjener penger på det, så lenge han ikke tjener penger skal det vel gå greit Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Noen som har testa den "nye" Glocken til TM eller? Skulle visst være på lik linje med KWA og KWC, som regnes for å lage de beste glockene.. Ser ivertfall ganske nice ut.. http://128.177.0.116/tm_g17.htm Har ikke sett den i norske netshops enda Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 De nye TM pistolene legger KCS/KWA/KWC i grusen. bare WA overgår de nye TM pistolene Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Mhm, etter at Marui starta å lage Hi-capa serien så er det ikke mange andre pistoler som kan sies å være bedre til samme prisen.. Men glockene til KSC er fortsatt ikke dumme.. Endret 29. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå