PapaDon Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ikke PKM evenrud, men RPK, som er mye enkelere:) PKM kan fåes av trapper industries(?) eller bygges ut av en RS. Uansett er det meget dyrt og vanskelig å få tak i. Det enkelste er definitift å lage en rpk. Den rifla du hadde bilde av er en an-94. Vanvittig rå rifle med en rpm på 1600 ved toskudds burst, er planlagt å skulle erstatte ak-74 som standardvåpen, men det er nok heller tvilsomt (mye dyrere og trenger MYE mer vedlikehold) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) *slette* Aha, nå så jeg forskjellen Endret 18. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) RPK er nesten lik en AK-47 /74 bortsett fra lengere løp, større magasin og støtteben samt en mer kompakt kolbe. Man kan med andre ord bruke en standar AK med trommemagasin... Skal man først gi stor ilddekning er det PKM som egner seg. Uheldigvis er den veldig tung så muskler må man ha. Russerne opererte under den kalde krigen med 10-mans lag der 8 var bevæpnet med Ak-47, 1 med SVDS og 1 med RPK. Disse skulle få ilddekning fra en BTR. Endret 18. april 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ah, snakking om russer utstyret får meg til å tenke på russer kampanjen i ofp. komme ut av MBPs med ak og greier. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen spørsmål anngående painting av softgun : 1. Tar en fra hverandre softgunen når den skal sprayes eller lar en alt være på? i såfall kan den få små skader av det? 2. Er det mulig og få av malingen senere? 3. Hvilke malings typer/farger er best og bruke(gjerne legg en link ) 4. Noen som har en guide til åssen en gjør det ? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kommer helt ann på våpenet, noen våpen som m4 er det bare å spraye for harde livet. andre våpen som M14 ser ofte bedre ut hvis man bare sprayer kroppen med lar bolt osv være sort. her er hvordan man kan male en M14(M1A1) http://www.optactical.com/weaponpainting.html krylon er den beste malinga og den går av hvis du vil den skal gå av Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tenker jeg skal kjøpe de samme skoene som de du har Gunfreak. Menneh, bare lurer.. Er det sånn at de kan brukes om vinteren? Er de vanntette? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 det er ikke slagstøvler, men snø kommer nok ikke gjennom. og de blir sikkert varma nok til vinter spill med en ekstra ullsokk Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ofp er genialt! Har ikke maskinkraft til å spille arma, men er ikke lei meg:) Å spiller russer med pkm eller svd er himmelsk! Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 alt som ikke er sort eller rosa funker brukbart i norge, brunt(nesten alle nøyanser) grønt(nesten alle nøyanser) 8267614[/snapback] Hvorfor ikke svart? Det er jo ofte at det ikke er så lett å se folk med svart genser på spill i skogen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 syns det er lettere å se folk som er kledd i hel svart enn ikke, så lenge det er lyst da. svart lyser også opp noe jævlig i Gen 3 nvg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Når du sier lyst, mener du om en står ute i solen? Eller en inne i skyggen mens det er sol og klar himmel? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 lyst mener jeg, standar dagslys, så lenge det ikke er mørkt eller skummring å gjeme seg i skyggen hjelper jo, men det hjelper jo uansett hvordan cammo du har, selv rosa grill dress forsvinner litt i skygger Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 kommer helt ann på våpenet, noen våpen som m4 er det bare å spraye for harde livet. andre våpen som M14 ser ofte bedre ut hvis man bare sprayer kroppen med lar bolt osv være sort. her er hvordan man kan male en M14(M1A1) http://www.optactical.com/weaponpainting.html krylon er den beste malinga og den går av hvis du vil den skal gå av 8416745[/snapback] Hva med m15a4? og kan malinga tas av senere? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 en m15 er en m4, den heter det bara ikke pga. copyright saker, og som jeg så, hvis du vill at malinga skal av går den av Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har du en guide til åssen du painta din? Og når du sier at malinga går av hvis jeg vil det , betyr det skraping? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 min er jo bare ens farva, så det er jo bare å holde sprayboksen litt unda og spraye. du kan bare bruke en fugti klut. så går malinga av lett Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) da var M14 også malt. også dro jeg frem alle våpene mine og tok bilde alle våpene mine minus TM p226 som broen min har stjålet STAR M249 Marushin M1 Garand TM P90, Marushin M1 Carine with Para stock WGC Custom M4, TM MP5 Some M11, WGC Custom M16 with RS hand guard WA series 70s, WA 1911A1, WA Kimber Custom II, TM M733 with HurricanE metal body TM M14 with a EO-Tech 552 8044590[/snapback] Du har jo painta den m733'en i camo farger Gi meg oppskriften på den paintinga? Endret 19. april 2007 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ok, der tok jeg lyse grønn som gunn farge, og malte hele rifla med den, så tok jeg brun og dro striper over der så tok jeg OD som er en mørkere grønn og dro striper med dem også. alt i litt random mellomrom Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen her som har laget, eller holder på å lage Stargate SG1 kit? Har begynt å se på serien igjen, også fikk jeg så lyst til å lage ett slikt kit. Ikke det at jeg har råd til det nå, da, men kanskje en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå