Vice Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? 8399598[/snapback] Tja vet ikke hva som er brukbart til krig, det kommer vel helt an på krigssituasjonen, men dersom du først skal ut i krig er dette overhodet ikke tråden å spørre om råd & tips! Endret 16. april 2007 av Vice Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Haha Men faen, får ikke festa reima på kolben (teleskop tingen)... Det ser jo totalt lett ut, men finner fan ikke ut av hvordan man får festet den bak.. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? 8399598[/snapback] La nå fyren få krige! Opsgear , Sandefjordpaintball Endret 16. april 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? 8399598[/snapback] La nå fyren få krige! Opsgear , Sandefjordpaintball 8401348[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? 8399598[/snapback] La nå fyren få krige! Opsgear , Sandefjordpaintball 8401348[/snapback] Lett for deg å si når begge to er under 18.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? 8399598[/snapback] La nå fyren få krige! Opsgear , Sandefjordpaintball 8401348[/snapback] Lett for deg å si når begge to er under 18.. 8406450[/snapback] Du har jo selv spilt når du ikke var myndig, eller...? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jo, men jeg spilte i en klubb som var tilknyttet nasf, samt med verge inntil jeg ble 18 Og ut i fra hvordan Hi-DEQ og de andre som er under 18 beskriver hvordan de spiller, så virker det ikke som at de spiller under de samme lovlige forholdene. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Feil tråd... Endret 17. april 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? 8399598[/snapback] La nå fyren få krige! Opsgear , Sandefjordpaintball 8401348[/snapback] Lett for deg å si når begge to er under 18.. 8406450[/snapback] Du har jo selv spilt når du ikke var myndig, eller...? 8408289[/snapback] Jo, men jeg spilte i en klubb som var tilknyttet nasf, samt med verge inntil jeg ble 18 Og ut i fra hvordan Hi-DEQ og de andre som er under 18 beskriver hvordan de spiller, så virker det ikke som at de spiller under de samme lovlige forholdene. Jeg respekterer reglene og spiller ikke, tviler faktisk at jeg kommer til å gjøre det i nærmeste fremtid, altså det er bare briller han har lyst på, ingen kan nekte han det! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 For brillene skal jo bare henge til pynt over døren. Ingen som har nektet han noen ting, forresten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Du respekterer jo ikke reglene når du sier "la nå fyrn få krige" og så gir han link til en side som selger airsoft utstyr. Men for å bryte denne kjipe diskusjonen så kommer jeg med dette spørsmålet: Hvordan i huleste skal man feste reima bak på en teleskop kolbe? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den tråden med velcro på er alt for lang, fatter ikke åsn man skal få den til å sitte skikkelig bak der Like før man bare skal kappe av dritten og mekke no enklere system selv.. Endret 17. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hjemmemekk er nok det enkleste evenrud. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du respekterer jo ikke reglene når du sier "la nå fyrn få krige" og så gir han link til en side som selger airsoft utstyr. Men for å bryte denne kjipe diskusjonen så kommer jeg med dette spørsmålet: Hvordan i huleste skal man feste reima bak på en teleskop kolbe? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den tråden med velcro på er alt for lang, fatter ikke åsn man skal få den til å sitte skikkelig bak der Like før man bare skal kappe av dritten og mekke no enklere system selv.. 8409895[/snapback] gjennom de to hullene bakerst der? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror nok bare reima skal igjennom de to hullene der, ja. Grunnen til at reimen er så lang er for at du kan stille lengden på den. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som vet om det er mulig å finne børsa på bilde til Airsoft? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Du respekterer jo ikke reglene når du sier "la nå fyrn få krige" og så gir han link til en side som selger airsoft utstyr. Men for å bryte denne kjipe diskusjonen så kommer jeg med dette spørsmålet: Hvordan i huleste skal man feste reima bak på en teleskop kolbe? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den tråden med velcro på er alt for lang, fatter ikke åsn man skal få den til å sitte skikkelig bak der Like før man bare skal kappe av dritten og mekke no enklere system selv.. 8409895[/snapback] gjennom de to hullene bakerst der? 8410357[/snapback] Joda, du kan godt prøve. Men ser bare ikke hvorfor den skal være så lang, heller ikke hvordan den skal festes da det kun er plass til at den går gjennom hullene en gang. Tror nok bare reima skal igjennom de to hullene der, ja. Grunnen til at reimen er så lang er for at du kan stille lengden på den. 8410378[/snapback] Ikke veit jeg, men det er utrolig hvor irriterende den tingen der er Blir nok macgyver fiks eller no.. Noen som vet om det er mulig å finne børsa på bilde til Airsoft? 8412410[/snapback] Den var jo ufattelig stygg Prøvd å se på de nye AKene til CA? likner ivertfall litt, kanskje AK74 vil være den nærmest liknende? Endret 18. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ja enig. Børsa er stygg som et helvete men regnes som flere ganger bedre en AK-serien, ikke at det vil ha noen betydning i Airsoft. PKM i airsoft må være et syn som ikke finner sted ofte. Hadde ikke hatt noe i mot å være eier av en (Robust og gammel utstråling - slik en supportrifle skal være) Endret 18. april 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 tror det finnes noen custom PKM saker, som bruker litt saker fra de ekte våpene Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du kan bygge om en CYMA AK til en PKM. Så et conversion kit på gunnerairsoft.. Sikkert også kompatibel med marui våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå