Hotel Papa Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Wuuuuhuuu Da har jeg vært nede og hentet vesten Sto til alle forventninger, dog litt kort.. Men vet ikke om CIRAS vester skal sitte litt høyt oppe Endret 11. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Litt dårlig PR igjen : VG:Full politiutrykning - 16-åring lekte med softgun 8356179[/snapback] får litt lyst til å skrive til purken og KREVE at gutten og eller foreldrene for en eller annen straff Wuuuuhuuu Da har jeg vært nede og hentet vesten Sto til alle forventninger, dog litt kort.. Men vet ikke om CIRAS vester skal sitte litt høyt oppe plate carriers skal stoppe et lite stykke over navelen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Aha, men da er det jo greit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 du skal da ha et duty belte eller 1.line om du vil under, der du har div ting dette belte har jeg http://www.optactical.com/dubewisebu.html så har du mer heavy belte http://www.optactical.com/blbe.html også har du en mellom ting. http://www.optactical.com/blbepad.html på det belte fester man forskjellige ting, som pistol hylstere, dumpe lomme, kanskje noen mag lommer, også feste for lår lomme Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hvis jeg skal ha feks en TM M3 shorty på ryggen, hvilken molle ting burde jeg gå for da? Mulig å kombinert no saker med en camelback? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 har sett etter lignende saker selv. men har ikke funnet noe som sitter bra nok. når får vi bilder av riggen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Kan sikkert knipse noen etterpå, men vil helst ta dem i action da Foreløpig blir det en liten stund til, men kan sikkert ta noen enkle bilder av den. Eller ikke, var ikke mer batterier på kameraet.. Menneh, hvordan fester man lommene på best mulig måte? Endret 12. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Da fikk jeg SAPI platene i dag, så nå er vesten som den skal være Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Noen som vet hvordan en tar ut dekselet i bolle briller`? Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Grats med CIRAS, Hansa! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 OT: Denne tråden er vist ikke så liten lenger Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 så er den over 2 år gammel også da. må vel være en av de elste trådene som fremdeles er aktiv Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det skulle vel bare mangle. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Gunfreak, du må være med å spille en gang da! I dag var vi rundt 30 stk, alt fra ØMS, NAF Squad og til Scorpions! Skam kult, og sinnsykt kule områder (spilte på rygge i dag).. Dere må komme noen fra SOAK en gang. Og ikke vær redd for spillestilen, er jo en go del milsim opplegg med scenario osv. Er vel også kun oss fra Scorpions som driver med hi-caps, og det er de færreste av oss som har oppgraderte rifler Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 jeg fikk en kne skade for en stund siden, som setter meg ut av densen for en stund. må drive å trene opp kneet sake, og da får jeg ikke lov til å belaste det med løping eller gåing i terreng Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Ahh kjipt.. Skjønner hva du snakker om, hadde selv problemer med knæra for noen år sia.. Sure saker ass, men blei jo ganske sterk i beina etter hvert da, treneren min sa at det beste jeg kunne gjøre var å svømme og sykle Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 æsj, skulle vært med på det spillet i dag jeg og, men formen var brått helt ræva på morran i dag Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet hvordan en tar ut dekselet i bolle briller`? 8380046[/snapback] %&"/#&¤)/"# ? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg kan vise deg... jeg gjør det hele tiden Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Noen som har noen linker til steder hvor en kan får kjøpt briller til krig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå