Chad Thundercock Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 k Du kjøper forsatt stuff.. men spiller ikke ? 8345418[/snapback] Det er jo mange som feks kjøper RS våpen bare for å ha de på hylla. Kalles å samle det 8347413[/snapback] Hvem i alle dager samler soft guns bare for å ha på hylla? Er man glad i våpen samler man på plomberte "real stuff", ikke noe leketøy. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvem i alle dager samler soft guns bare for å ha på hylla? Er man glad i våpen samler man på plomberte "real stuff", ikke noe leketøy. 8347664[/snapback] Det finnes faktisk mange samlere, spesielt i Japan tror jeg dette er populært fordi det er nærmest umulig å oppdrive "real stuff" der. Er sikkert et greit alternativ for de som liker våpen og er mer opptatt av det estetiske ved et våpen fremfor dets indre egenskaper. Billigere og mye lettere tilgjengelig. (Faktisk er oppgraderte Airsoft våpen nå også blitt ulovlig i Japan!) Uansett så kan man jo samle på hva man vil? Noen samler leker, frimerker, uniformer, biler, airsoftvåpen etc. Ser ikke noe rart i det egentlig? (Ellers så jeg først nå at EvenruD faktisk siktet til RS våpen i sitt innlegg..) Endret 10. april 2007 av Vice Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 k Du kjøper forsatt stuff.. men spiller ikke ? 8345418[/snapback] Det er jo mange som feks kjøper RS våpen bare for å ha de på hylla. Kalles å samle det 8347413[/snapback] Hvem i alle dager samler soft guns bare for å ha på hylla? Er man glad i våpen samler man på plomberte "real stuff", ikke noe leketøy. 8347664[/snapback] plomberte real stuff er ikke real stuff lengre. å plombere et våpen er en skam og brude være ulovlig. halve moroa med airsoft er jo å sette sammen et kit, finne de forskjellige delene man trenger osv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 plomberte real stuff er ikke real stuff lengre. å plombere et våpen er en skam og brude være ulovlig. 8347736[/snapback] Sant nok, men dersom jeg fikk velge mellom feks. en plombert G36 eller ingen G36 ville jeg gjerne tatt den plomberte. Enkelte ting stoppes av forhold som en selv ikke har kontroll over. Er nok feks. få eller ingen sivile samlere her i Norge som har en fullt fungerende G36 liggende. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) ""Noen samler leker, frimerker, uniformer, biler, airsoftvåpen etc. Ser ikke noe rart i det egentlig?"" Andre samler på pappesker, skruer, hermetikkmat og kattehår - Ja, verden er full av merkverdige og eksentriske mennesker så det kan vel sies at det ikke er noe rart i det.... Endret 10. april 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 CIRAS i QCB konfigurasjon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 k Du kjøper forsatt stuff.. men spiller ikke ? 8345418[/snapback] Det er jo mange som feks kjøper RS våpen bare for å ha de på hylla. Kalles å samle det 8347413[/snapback] Hvem i alle dager samler soft guns bare for å ha på hylla? Er man glad i våpen samler man på plomberte "real stuff", ikke noe leketøy. 8347664[/snapback] De som ikke får tillatelse til å samle på RS våpen, plombert eller ikke.. Faens typpisk at det var strømbrudd på posten i dag, fikk ikke henta CIRAS vesten Fet vest gunfreak! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 her er meg i vesten Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hvilken CIRAS er det du har? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Eagle CIRAS i Ranger green Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Er det stor forskjell på Ranger Green og OD da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Ranger Green er litt mørke og litt mer grå, men er ikke så store forskjeller. du kan fint ha OD lommer på RG vest uten at det blir ille. de mp5 lommene jeg har der er noe some heter smoke green, som er enda mørkere enn RG. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hva heter den siden der man kan kjøpe lommer osv? Het noe med optical eller liknende. Første jeg må ha er no camelback opplegg, som kan festes på molle vest. Hva er det du bruker på din gunfreak? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 jeg har en diamondback tactical hyrdra carrier, men den finner jeg ikke noe sted. jeg har bestillt gear fra http://triadtactical.com/ http://www.optactical.com/ send mail til de før du besiller noe, det er ofte de ikke har ting inne her har du forskjellige camelbaks http://www.optactical.com/camelbak.html men det kan lønne seg å kjøpe http://www.optactical.com/10grlore.html også en sånn http://www.optactical.com/eamoaspamost.html eller en slik en hvis du vil spare penger http://www.optactical.com/mohyca.html Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 100oz, hva tilsvarer det i liter? Ranger green passer vel til OD? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) ja de passer hverandre. goggle sier at 100oz er ca. 3L Endret 10. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Litt dårlig PR igjen : VG:Full politiutrykning - 16-åring lekte med softgun Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Dumme apekatter, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Haha, håper han får seg en saftig bot! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Haha, håper han får seg en saftig bot! 8356294[/snapback] Dessverre står det: "Politiet kommer ikke til å gå videre med saken. " Synes ærlig talt at vedkommende/foresatte skal betale for en slik unødvendig utrykning, istedet for å sende regningen til skattebetalerne. Kan umulig være billig å sende ut helikopter++. Endret 11. april 2007 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå