Juggel Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 550fps BB på en balle fra 30cm, tror man hadde død av smerte 8321237[/snapback] au! Å det måtte du skrive...? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 gunfreak.. hvor kjøpte du skoene fra? Kunne tenkt meg sånne i norsk cammo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 kjøpte de fra denne Ebay butikken http://stores.ebay.com/Captain-Daves-Army-Navy-Supply men du finner de ikke i norsk cammo, men nå er det ikke feil å bruke de til norsk da Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 kan jeg spraye de ellr noe til litt mere woodland? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 eller skaff deg norsk ku cammo så lager du A-stan kit Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 eller skaff deg norsk ku cammo så lager du A-stan kit 8341700[/snapback] jah? men går de skoene bra sammen vanlig woodland norsk kit? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 ja, funker bra det, bedre en sorte tunge støvler, hvis du ser på bilder og film fra norske jegere eller marine jegere bruker de ofte goretex tur sko/støvler, og de er ofte brune her er samme støvler i size 11, noe som er 45 i norske størrelser, men du kan sikkert bare sende han han mail, så skaffer han den størelsen som passer deg, men bestillt en halv størrelse større en du egentlig bruker, det gjorde jeg og de passer perfekt på meg nå, med frakt og moms kan det ganske nøyaktig på 1000kr http://cgi.ebay.com/Altama-EXOspeed-Suede-...oQQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 litt off topic har en gledlig nyhet(kanskje) til de som har posta mye her, etter omtellinga på forumet vil poster vi har posta her telles, denne posten var jo i offtopic delen før, men ble flytta ut, og nå har alle poster vi hadde der blitt registrert. evenrud spratt nok opp med 750 poster cutthroat bill med over 450 poster og jeg med over 1400 poster håper vi kan forsette med å ha det hygglig i vår egen lille del av forumet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Skjønner egentlig ikke hvorfor enkelte orker å stresse med det postcount-fjaset... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Oida, var en del det Er jo litt morro å se hvor mye man har postet i dette forumet da. Gleder meg som en liten unge, skal ned på posten i morra og hente en CIRAS vest 1058kr fra army airsoft, ikke ille det hvis det viser seg å være bra kvalitet.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) men var det en CIRAS du ba om, eller viste du link til den andre vesten som ikke var en CIRAS og det er det du henter nå? har noen tips til deg som du må gjøre med vesten du bør kjøpe sånne http://www.supremeco.com.hk/catalog/produc...roducts_id=3084 med mindre aa har hvert snille å sent med. du bør også gå ned i sportsbutikken og kjøpe standar ligge underlag, så klipper du det til så det passer til vesten. SAPI platene er da de armor sakene som stopper rifler og slikt, mens ligge underlaget funker da som kevlar inlegget som stopper splinter og pistol ammo. det stiver opp vesten så den sitter bedre og har bedre form Endret 9. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg bestillte en phantom plate carrier eller no, akkurat som den jeg linket til.. Er ivertfall det som står på ordrebekreftelsen, men får se. Men hva skal jeg gjøre med det liggeunderlaget, skjønnte ikke helt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 inni noen vester som CIRAS er to "lommer" den ene er liten og dekker bare mitten(både foran og bak) der stapper man den SAPI plate men på CIRAS er det også en stor "lomme" det er ikke en lomme, men noe sånn netting sak, den går runder hele vesten, og dekker alt vesten dekker, der stapper man et liggeunderlag som man har klippet vestens form. der forestiller da kavlar innlegg, da det har samme tykkelse og stivhet Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Noen som har fått spilt i påsken? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Gunfreak spiller du soak? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 spiller og spiller, jeg er inaktiv om dagen av flere grunner. men er med i klubben Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 k Du kjøper forsatt stuff.. men spiller ikke ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 ja, gjør det, komme jo til å begynne igjen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 k Du kjøper forsatt stuff.. men spiller ikke ? 8345418[/snapback] Det er jo mange som feks kjøper RS våpen bare for å ha de på hylla. Kalles å samle det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 k Du kjøper forsatt stuff.. men spiller ikke ? 8345418[/snapback] Det er jo mange som feks kjøper RS våpen bare for å ha de på hylla. Kalles å samle det 8347413[/snapback] Ja, men man kan vel neppe si at man "driver med airsoft" da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå