NothinDoin™ Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 EDIT: Synes det er kjempe bra at dere svarer på spørsmål fra de som ikke har så god peiling. Dette er den første forumstråden jeg har vært på som man kan stille et par spørsmål uten å bli slakta fordi man er en såkalt "noob". Kjempe bra av dere! 8296626[/snapback] Er ikke n00b bare fordi du vil lære vett du Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 vil anbefale deg å finne en klubb først og prøve der, du kan enten låne eller leie våpen i så godt som alle NASF klubber, så slipper du å bruke 3000 på noe du kanskje ikke liker Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 vil anbefale deg å finne en klubb først og prøve der, du kan enten låne eller leie våpen i så godt som alle NASF klubber, så slipper du å bruke 3000 på noe du kanskje ikke liker 8298362[/snapback] Okey, får kanskje prøvde det først. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) YaY, støvlene kom i dag, og de er digge, de veier ikke en dritt, sikkert mindre enn joggesko Endret 3. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen steder i kr. sand som en kan få painta softgunen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 ikke som jeg vet om, er jo bare å kjøpe maling og gjøre det selv da. eller du kan sende den in til armyairsoft Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Nice støvler. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 takkker, de var digge, som å ikke ha på seg sko i det hele tatt Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Litt retro: 3color/desert night reversible Goretex parka Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 her er ACU kitet mitt med M4 i stede for M14 eller MP5 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Hjelmen din sitter skjevt. Men det var tøft kitt. M4en passet bra, synes jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 ja, synd det ikke er noe ørkener i norge, de vi kan gjøre er å invadere sverige også teppe bombe hele steded, for å så importere sand fra sahra, så bygger vi et bar store byer på størrelse med bagdad og slikt, også mange små landsbyer. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 ja, synd det ikke er noe ørkener i norge, de vi kan gjøre er å invadere sverige også teppe bombe hele steded, for å så importere sand fra sahra, så bygger vi et bar store byer på størrelse med bagdad og slikt, også mange små landsbyer. 8315112[/snapback] Med så mangen innvandrere som det er nå i Norge er det ikke så lenge til de begynner å impotere sand fra hjemlandet sitt for å føle seg mer "hjemme", fordi her er risikoen for å få en kule i seg mindre enn i Bagdad og andre krigsherjet land. Så da kan du fritt spille i Norge hvor det bur ekstra mye innvandrere, men pass på, noen kan ha fått traumatiske krigs-opplevinger så de kan komme ut fra kjelleren med en ladd ak. Eller du kan spille på en stor og lang strand en plass så du får brukt ørkenkamuflasjen Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 ja, synd det ikke er noe ørkener i norge, de vi kan gjøre er å invadere sverige også teppe bombe hele steded, for å så importere sand fra sahra, så bygger vi et bar store byer på størrelse med bagdad og slikt, også mange små landsbyer. 8315112[/snapback] Tror jeg må ringe og advare mine svenske venner Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 ikke hvis du er en norsk patriot, vi vil så klart hente ut alle svenske airsoftere av landet før bombene slippes, så vi har flere å spille med Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 ikke hvis du er en norsk patriot,vi vil så klart hente ut alle svenske airsoftere av landet før bombene slippes, så vi har flere å spille med 8316256[/snapback] Regner med at vi sender dem tilbake så snart siste bombe har truffet bakken? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Nahh, drit i ørkenkamoen. La oss heller slenge på oss noen "SEVA suits" og ha et heidundrende spill her: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 tenkte på STALKER spill jeg også, problemet er at STALKER våpene er speilvende så det finnes ingen airsoft repilkaer av dem. men hadde vært kult da, noen spiller stalkers andre military og noen løper rundt nakene og er mutanter Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg stiller opp til å løpe rundt naken. Eller ikke ... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 550fps BB på en balle fra 30cm, tror man hadde død av smerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå