Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

EDIT: Synes det er kjempe bra at dere svarer på spørsmål fra de som ikke har så god peiling. Dette er den første forumstråden jeg har vært på som man kan stille et par spørsmål uten å bli slakta fordi man er en såkalt "noob".

Kjempe bra av dere!

8296626[/snapback]

Er ikke n00b bare fordi du vil lære vett du ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil anbefale deg å finne en klubb først og prøve der, du kan enten låne eller leie våpen i så godt som alle NASF klubber, så slipper du å bruke 3000 på noe du kanskje ikke liker

8298362[/snapback]

Okey, får kanskje prøvde det først.

Lenke til kommentar
ja, synd det ikke er noe ørkener i norge, de vi kan gjøre er å invadere sverige også teppe bombe hele steded, for å så importere sand fra sahra, så bygger vi et bar store byer på størrelse med bagdad og slikt, også mange små landsbyer.

8315112[/snapback]

Med så mangen innvandrere som det er nå i Norge er det ikke så lenge til de begynner å impotere sand fra hjemlandet sitt for å føle seg mer "hjemme", fordi her er risikoen for å få en kule i seg mindre enn i Bagdad og andre krigsherjet land. Så da kan du fritt spille i Norge hvor det bur ekstra mye innvandrere, men pass på, noen kan ha fått traumatiske krigs-opplevinger så de kan komme ut fra kjelleren med en ladd ak.

Eller du kan spille på en stor og lang strand en plass så du får brukt ørkenkamuflasjen ;)

Lenke til kommentar
ja, synd det ikke er noe ørkener i norge, de vi kan gjøre er å invadere sverige også teppe bombe hele steded, for å så importere sand fra sahra, så bygger vi et bar store byer på størrelse med bagdad og slikt, også mange små landsbyer.

8315112[/snapback]

Tror jeg må ringe og advare mine svenske venner :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...