Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleng gjerne ut bilder av deres softgun viss dere har!

Kan noen forklare meg nyaktig hvordan jeg legger bilder jeg har tatt med mobilen og legger den ut her i tråden? Bildene ligger alt på pc'en.

 

Takk på forhånd

 

Edit: Jeg har en TM FullAuto Tracer til MP5'en min, og på esken til traceren står det vilken våpen den passer til, og selvfølgelig er ikke M4 en av nevnte. Er dette en glipp eller passer denne faktisk ikke M4'en? Det står att den passer XM 177 og M16 med flere.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Er det noen her som har noen erfaringer med maske med "glass"?

Jeg har vurdert å kjøpe Elite Nvader eller Spectra Proshield, men har alltid fått høre att slike masker dugger svært mye, og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe maske med el. ventilering for 3000,- :p

hva spiller du med nå da, netting maske, hvis du gjør det,slutt!, da de er ubruklige til å beskytte øyet..

Lenke til kommentar

Sleng gjerne ut bilder av deres softgun viss dere har!

Kan noen forklare meg nyaktig hvordan jeg legger bilder jeg har tatt med mobilen og legger den ut her i tråden? Bildene ligger alt på pc'en.

 

Takk på forhånd

 

Edit: Jeg har en TM FullAuto Tracer til MP5'en min, og på esken til traceren står det vilken våpen den passer til, og selvfølgelig er ikke M4 en av nevnte. Er dette en glipp eller passer denne faktisk ikke M4'en? Det står att den passer XM 177 og M16 med flere.

Trykk på "browse" når du skriver nytt innlegg, derfra finner du folderen du har bildet, trykk på det du skal legge ut trykk "Åpne"(eller lignende) og så poster du innlegget.

Lenke til kommentar
ja 1911 beste pistol ever!!

 

har skutt med mange forskjellige alt fra

 

ww1 era colt, og ww2 era springfield til moderne colt series 80, para, STI, osv

Hehe, pappa har en 1911 ww1 :)

 

Fin den!

 

Har også en Walter PPK 7.65 eller hva den het :D

 

EDIT: Ekte, ikke softgun! :whistle:

Endret av Porsta
Lenke til kommentar

hva spiller du med nå da, netting maske, hvis du gjør det,slutt!, da de er ubruklige til å beskytte øyet..

Hæ...? Nå spiller jeg med CyberGun nettingmaske.

 

Edit: Er TM MP5 lagt for å kunne henge i våpen reim? Eller er det bare pynt(festene altså)? Jeg har alt kjøpt og festet den, og det virker solid.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Dette har jeg også hørt tidligere, men etter å ha rådspurt meg hos Hobby Huset i Kristiansand, så kom de fram til att dette ikke var noen problem, og att masken fikk en bulk i stedenfor å knuse kulene, dette hadde de til og med prøvd. Nå er jeg dog i tvil, disse folkene spiller tross alt.

"Bolle Tactical"? Hvor får jeg slikt og er det noe ordentlig navn på den? Eller kommer jeg inn i butikken å spør etter en Bolle Tactical :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...