Gunfreak Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 skal du bytte inner løpet eller ytter løpet? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det noen her som har noen erfaringer med maske med "glass"? Jeg har vurdert å kjøpe Elite Nvader eller Spectra Proshield, men har alltid fått høre att slike masker dugger svært mye, og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe maske med el. ventilering for 3000,- Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kan ikke dere legge ut bilder av alle våpene deres? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Sleng gjerne ut bilder av deres softgun viss dere har! Kan noen forklare meg nyaktig hvordan jeg legger bilder jeg har tatt med mobilen og legger den ut her i tråden? Bildene ligger alt på pc'en. Takk på forhånd Edit: Jeg har en TM FullAuto Tracer til MP5'en min, og på esken til traceren står det vilken våpen den passer til, og selvfølgelig er ikke M4 en av nevnte. Er dette en glipp eller passer denne faktisk ikke M4'en? Det står att den passer XM 177 og M16 med flere. Endret 8. oktober 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det noen her som har noen erfaringer med maske med "glass"?Jeg har vurdert å kjøpe Elite Nvader eller Spectra Proshield, men har alltid fått høre att slike masker dugger svært mye, og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe maske med el. ventilering for 3000,- hva spiller du med nå da, netting maske, hvis du gjør det,slutt!, da de er ubruklige til å beskytte øyet.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sleng gjerne ut bilder av deres softgun viss dere har! Kan noen forklare meg nyaktig hvordan jeg legger bilder jeg har tatt med mobilen og legger den ut her i tråden? Bildene ligger alt på pc'en. Takk på forhånd Edit: Jeg har en TM FullAuto Tracer til MP5'en min, og på esken til traceren står det vilken våpen den passer til, og selvfølgelig er ikke M4 en av nevnte. Er dette en glipp eller passer denne faktisk ikke M4'en? Det står att den passer XM 177 og M16 med flere. Trykk på "browse" når du skriver nytt innlegg, derfra finner du folderen du har bildet, trykk på det du skal legge ut trykk "Åpne"(eller lignende) og så poster du innlegget. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan ikke dere legge ut bilder av alle våpene deres? Bilde 1: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 her er alle mine, for nå.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ah, 1911 er et fantastisk våpen. Har holdt en ekte, hos en samler som har hauevis med våpen(ekte.) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ja 1911 beste pistol ever!! har skutt med mange forskjellige alt fra ww1 era colt, og ww2 era springfield til moderne colt series 80, para, STI, osv Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ah, er det TM AG3 ell gunfreak? Ca hvor masse skulle du hadd for å ha solgt den nå? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 vel det var en TM G3 SG1, som har fått seg metal kropp, mye rart av invendige oppgraderinger, pluss ekte ag kolbe og frontgrep, og jeg kjøpte den for 5k Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) ja 1911 beste pistol ever!! har skutt med mange forskjellige alt fra ww1 era colt, og ww2 era springfield til moderne colt series 80, para, STI, osv Hehe, pappa har en 1911 ww1 Fin den! Har også en Walter PPK 7.65 eller hva den het EDIT: Ekte, ikke softgun! Endret 10. oktober 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) hva spiller du med nå da, netting maske, hvis du gjør det,slutt!, da de er ubruklige til å beskytte øyet.. Hæ...? Nå spiller jeg med CyberGun nettingmaske. Edit: Er TM MP5 lagt for å kunne henge i våpen reim? Eller er det bare pynt(festene altså)? Jeg har alt kjøpt og festet den, og det virker solid. Endret 11. oktober 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så klart kan du henge den på reim. og slutt og brukt netting maske, da kuler kan knuse mot nettingen og peppre øye ditt med små plastik biter.. har skjedd før og kommer til å skje igjen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så klart kan du henge den på reim. og slutt og brukt netting maske, da kuler kan knuse mot nettingen og peppre øye ditt med små plastik biter.. har skjedd før og kommer til å skje igjen Nettingmasker er noe dritt. Skaff dere "bolle tactical" (like de swat bruker) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) 1.Hvor langt kan en m4a1 effektivt skyte? 2.Hvor nærme må man stå for å kjenne at man blir truffet? -Diskuterer med noen andre om vi skal gå for softgun eller paintball. Endret 11. oktober 2005 av co2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Standar TM M4 går vel 30-45 meter kommer ann på kule vekt, og om man lobber den. og de vil nok kjenne den helt opp mot 40 meter,(på bar hud) men det vil ikke gjøre noe serlig vondt. det er større sjange for at du hører kula treffe vesten din eller hjelmen din Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette har jeg også hørt tidligere, men etter å ha rådspurt meg hos Hobby Huset i Kristiansand, så kom de fram til att dette ikke var noen problem, og att masken fikk en bulk i stedenfor å knuse kulene, dette hadde de til og med prøvd. Nå er jeg dog i tvil, disse folkene spiller tross alt. "Bolle Tactical"? Hvor får jeg slikt og er det noe ordentlig navn på den? Eller kommer jeg inn i butikken å spør etter en Bolle Tactical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå