Vice Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ser det har dukket opp en del CA SCAR AEG'r i de norske hjem, noen her som har fått den? 8242487[/snapback] En kompis av meg eier en. Ligger utrolig godt i hendene men personlig misliker jeg fargen. 8242655[/snapback] Helt enig. Den ser ekstremt plastikkaktig ut i den fargen. Ser nærmest ut som en prototype fra førsteopplaget for å teste plastikkstøpeformene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 vel M4 type rifler passer jo til alle typer US kits. Hvis du går for noe moderne bør du kjøpe en med crane stock, da kan du også ha batt i kolben. kjører du litt oldschool bør du ha en uten noe ris og valige teleskop kolbe. til oldschool kjøper du vanlig woodland og noe billig webbing for 200kr eller one. så ha du 90talls SEAL kit. moderne kjører du da ACU og kan velge og vrake i vester du kan ta kitet jeg har vist med M14 og bare bruke m4 lommer og M4 så har du Ranger/SF kit her er en ranger i irak ta en titt her, her ser du flere moderne ACU kits med M4 http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?t=10589 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Tenkte jeg skulle ta crane stocken fra M16en og sette på M4en også sette teleskop kolben på M16en Ser sikkert helt forjævli ut men kan bli er morsomt leke våpen Blir også litt kortere heh Ingen som er intressert i et ELCAN sikte fra CA da? Endret 26. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 En tanke, sånn plutselig, vet vi på paintball tråden har en stor fin oversikt over butikker folk anbefaler man bruker, hadde det vært en tanke å lagd en sånn en for airsoftguns også? Uansett, har tittet endel på TM G36 C på armyairsoft. Hva jeg lurer på er logisk nok om denne er noe tess, jeg liker utseende, men er usikker på hvordan det er å oppgradere den med scope osv, og om det er noe poeng med tanke på evt rekkevidde. Vet ikke hva jeg skal kjøpe meg enda, må finne ut hvordan det er med klubbspilling i området først også, men satser på at i løpet av våren har jeg i allefall rifle i orden, når det kommer til klær osv, vurderer jeg å stikke ned på utsalgssted til forsvaret her oppe, men dere som skal ha ting tidsriktig og fra riktig land mener vel kanskj ehelst at jeg burde gå for noe annet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis du skal ha en G36 vil jeg anbefale deg å gå for Classic Army sin, da den har en bedre gearbox og en mer solid kropp.. Du kan lett putte en M120 fjær og 9.6v batteri i en CA G36C stock uten å gjøre store oppgraderingene.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) joa, så på Classic Armys Heckler og Koch G36 også, men er ikke fan av lange våpen, og mener TM sin versjon ser bedre ut. Såklart, om det er stor kvalitetsforskjell, må jeg vurdere å heller gå for CA. Edit; Ser at jeg blander, CA har også en "liten" versjon med folde buttstock. Men den var ikke til salgs på armyairsoft. Får se, som sagt en stund til jeg evt har råd/tid til å spille, så orker ikke stresse, vil bare sondere terenget best mulig, så når jeg har tid og penger, vet jeg hva jeg skal ha og hva som er verdt å kjøpe. Endret 26. mars 2007 av lain Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 kjøp en http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=17701 også kjøpe du en sånn eller noe http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-G3609_srch_g36 da de sikte sakene som følger med de andre er drit stygge Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jupp, var en av grunnene til at jeg ville gå for C versjonen, da denne ikke har en så voldsom siktegreie. likte fronten bedre også på C versjonen. Men det er sikkert mulig å bygge om en vanlig G36 til å ligne mer på den kompakte, eller? Siden jeg ikke ser noe stort behov for å kunne legge kolben inn ved siden, kan det gjerne være en løsning som fungerer, om det er mulig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) joa, så på Classic Armys Heckler og Koch G36 også, men er ikke fan av lange våpen, og mener TM sin versjon ser bedre ut. Såklart, om det er stor kvalitetsforskjell, må jeg vurdere å heller gå for CA. Edit; Ser at jeg blander, CA har også en "liten" versjon med folde buttstock. Men den var ikke til salgs på armyairsoft. Får se, som sagt en stund til jeg evt har råd/tid til å spille, så orker ikke stresse, vil bare sondere terenget best mulig, så når jeg har tid og penger, vet jeg hva jeg skal ha og hva som er verdt å kjøpe. 8243494[/snapback] Du vet at det finns forskjellige G36er? Du har G36C (kortest) Så kommer G36K (kortere stock med lenger løp) Også G36KE (Lengre stock og lengre eller like langt løp) Sikkert noe feil der Edit: Ja tror du kan bygge om en C'er.. Endret 26. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja vet, og du tenker motsatt av hva jeg mente, jeg vil heller bygge om en vanlig k eller ke eller hva den heter, står bare Classic Armys Heckler og Koch G36. på armyairsoft, ser ut som at det kanskje er den lengste, til å ligne mer på C modellen. Ikke motsatt. Skulle hatt en butikk jeg kunne kikket på dem irl i nærheten, men må vel kanskje til oslo for sånt? Bor for tiden i nærheten av lillehammer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Fuuuuuuuuuk Dubble påst Endret 26. mars 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vi har vel veldig få butikker her i landet som har dem til utstilling, du må evt høre med klubber om de har noen så du kan se.. Du kan også høre med han som driver www.softguns.no , er noen ganger han har våpen inne som du kan se på. Ellers kan du prøve å komme til klubben vår og se, vi har alt fra KE til C hvis jeg ikke tar feil.. Tror vi har en C'er Vi holder til litt utenfor oslo, nærmere nesodden (ikke på tuppen ) Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vet de har mye på lager i kr.sand, men fikk aldri tid til å gå igjennom tinga når jeg bodde der nede, desverre. Men litt langt å reise bare for å titte på guns, men mulig jeg skal ned dit å jobbe seinere i sommer, så da får jeg se. top secret har vel bare replica ting? Og hvordan er prisene der i forhold til å kjøpe militær klær andre steder, som f.eks forsvarets overskuddslager? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vi startet en klubb med ca 11 stk i for rundt 2 år siden, hadde en kamp til hver helg.. Tider. Hadde selv en Colt M16A2 med EG1000. Mange andre hadde litt av noe utsyr en stund fra uncompany.. (VSR 10 t.o.m) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei! Er det noen som har et eller flere G36c standar eller HiCap magasin som skal selges? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 vel du trenger jo ikke magasiner du siden du er for ung til å holde på med airsoft, du er faktisk LANGT unna å være gammel nok Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 vel du trenger jo ikke magasiner du siden du er for ung til å holde på med airsoft, du er faktisk LANGT unna å være gammel nok 8244167[/snapback] Vi var en gjeng med bare fjortisser som spilte i et skogsområde. Ingen brydde seg. Så lenge du ikke lager problemer eller tiltrekker særskilt oppmerksomhet er du rimelig trygg. Myndigheten gir faen da. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Helt til noen får et skudd i øyet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 har hørt om 2 VELDIG nære saker i danmark, der unger har vært sekunder unna å bli skutt av politiet, airsoft er mye mer utbrett i danmark enn i norge, så da blir det også flere konfrontrasjoner mellom politi og under som setter seg selv i fare, men airsoft vosker mye i norge og det er bare snakk om tid før noe lingene skjer her. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 vel du trenger jo ikke magasiner du siden du er for ung til å holde på med airsoft, du er faktisk LANGT unna å være gammel nok 8244167[/snapback] Vi var en gjeng med bare fjortisser som spilte i et skogsområde. Ingen brydde seg. Så lenge du ikke lager problemer eller tiltrekker særskilt oppmerksomhet er du rimelig trygg. Myndigheten gir faen da. 8244343[/snapback] Det er på grunn av sånne som dere at denne sporten blir satt i et dårlig lys.. Face it, det ender til slutt opp med at de forbyr denne sporten/hobbyen fordi det går helt av stablene og barn under 18 løper rundt og vifter med softguns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå