Gunfreak Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 vel blir persjonen tatt med våpenet, kan det hende politiet blir interisert i hvordan han fikk våpenet, hvis det f.eks ikke er et typsik våpen man finner på gata, så for litt mindre straff sier han hvem han fikk det av, så sier han igjen hvem han kjøpte det av. ting har en tedens til å kommer frem i dagens lys. også er det jo umoralsk å bryte loven i seg selv. så man skal ikke gjøre det. er som å si at det er greit å skyte noen hvis man ikke blir tatt Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hvis du har et ekte våpen og selger det til en som lovlig kan kjøpe den av deg, men du vet han kommer til å selge den på gata til en som kommer til å bruke den på ran, vil du også bli arestert, hvis de finner ut at du viste våpenet kom til å bli bruk ulovlig. og viss våpenet bli brukt til en terroer aksjon, kan du snart med den nye terror loven som kanskje komme, selv bli tatt for terrorisme 8219883[/snapback] ? Er ikke dette en airsoft/softgun tråd?Ikke noe al-kaida faenskap! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 airsoft er våpen under loven, og blir ikke gjort skille på om den skyter 6mm bb's eller om den skyter en .45 bly slug Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hva betyr den logganføringen som er sirklet? betyr det at det har blitt prøvd å levert på min adress? EDIT: Beklager bildets støreøse, vet ikke hvordan jeg skal fikse det... Endret 23. mars 2007 av Fastar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 ja, ser ut som de har prøvd å levere den på døra, men den er jo på postkontortet nå, så da kan du enten printe ut lappen og gå ned dit(er vel stengt nå) eller du kan vente på hente lapp i postkassa Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei. Har tenkt til å kjøpe meg noe kammo utstyr i klasse , men vet ikke hvor jeg skal kjøpe det..Noen forslag`? (PS: skal helst ha det til under en tusen lapp) Endret 24. mars 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 www.topsecret.no har no.. Men koster ikke under 1000kr for et fullt kit, dog du kan få halve kits.. Kan evt også prøve www.ebay.com , men blir nok ikke sååå mye billigere der mtp frakt og alt det der.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Uenig med evenrud her, du kan nok finne dette serdeles mye billigere på ebay, men du må nok lete litt kreativt:) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 vel siden han her bare er 14 er han for ung til å både bruke ebay og spille airsoft Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ja, men da er det jo greit:) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Greit kanskje jeg ikke har lett så veldig bra.. Men de fleste hele settene koster fra 75-130$ da, men hadde heller kjøpte fra topsecret mtp garanti osv, er jo ikke så veldig mye du sparer på det fra ebay da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jeg jobber videre med ACU kitet, og har kjøpt ektra beskytteses saker til CIRAS vesten, har også bestillt x3 mp5 lommer. og nye støvler http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...81938&rd=1&rd=1 så langt har jeg brukt 2500kr i dag Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er ikke ebay i USA da? Går det greit med frakta?(er det alle som gidder å sende?) Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ebay er en nettauksjonside. Dvs at det er private som selger. Frakt går stort sett greit om varen er merket at den sendes worldwide, eller værtfall europa. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 frakt er drit dyrt fra ebay, men selv med dyr frakt blir det billigere, de støvlene der koster med ca. 1000kr med frak og moms, hadde jeg kjøpt samme type støvler i norge ville det sikkert kosta 2500kr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) malt den del saker nå, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 25. mars 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ser det har dukket opp en del CA SCAR AEG'r i de norske hjem, noen her som har fått den? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ser det har dukket opp en del CA SCAR AEG'r i de norske hjem, noen her som har fått den? 8242487[/snapback] En kompis av meg eier en. Ligger utrolig godt i hendene men personlig misliker jeg fargen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 En kompis av meg kjøpte en SCAR fra et Kina merke.. Skulle visst funke veldig bra.. Selv selger jeg Cyma AKen til fordel for en CA M15A4 (vanlig type med teleskop kolbe).. tenker å kjøre samme type som det du har gunfreak.. Altså med M203 under osv.. Hvilket kit ville du laget til den? Evt noen bilder der du har fullt kit med den riflen? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 En kompis av meg kjøpte en SCAR fra et Kina merke.. Skulle visst funke veldig bra.. Selv selger jeg Cyma AKen til fordel for en CA M15A4 (vanlig type med teleskop kolbe).. tenker å kjøre samme type som det du har gunfreak.. Altså med M203 under osv.. Hvilket kit ville du laget til den? Evt noen bilder der du har fullt kit med den riflen? 8242867[/snapback] Hva skal du ha for børsa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå